Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Красноріченської селищної лікарської амбулаторії загальної практики – сімейної медицини», за адресою: Луганська обл., Кремінський р-н, селище Красноріченське, вул. Калинова, буд.1» в рамках проекту «Покращення умов надання первинної медичної допомоги мешканцям Кремінського району». (за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку та бюджету Кремінського району)
Очікувана вартість
5 819 857,00 UAH
UA-2019-08-19-001828-a 74ef4faeb9ba4a7789115689508c150c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Солонцевой

+380952552857 krem.centrpmsp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ КРЕМІНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 38086042
Місцезнаходження: 92905, Україна , Луганська обл., м. Кремінна, вул. Побєди, буд. 1-А
Контактна особа: Андрій Солонцевой
+380952552857
krem.centrpmsp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 16:55
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:07
Очікувана вартість: 5 819 857,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 099,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проект реалізується за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Красноріченської селищної лікарської амбулаторії загальної практики – сімейної медицини», за адресою: Луганська обл., Кремінський р-н, селище Красноріченське, вул. Калинова, буд.1» в рамках проекту «Покращення умов надання первинної медичної допомоги мешканцям Кремінського району». (за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку та бюджету Кремінського району)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92905, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Побєди, 1А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:42
Протокол №573 від 19.08.2019.PDF
19 серпня 2019 16:42
Проект Договору.docx
19 серпня 2019 16:42
ТД Красноріченськ 5819,857 тис.грн. - 19.08.19 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 19 серпня 2019 21:21
Дата відповіді: 20 серпня 2019 08:57
Який клас наслідків-СС! чи СС2, та який рівень заробітної плати ? Дякую за відповідь.
Відповідь: Клас наслідків - СС1. Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника передбачена у розмірі 5900 грн.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-23-000008 ● 23122df52c2848259b3adad2eb32bab6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2019 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
23.08.2019 № 41
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.08.2019 № 41

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-19-001828-a 19.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок за результатами моніторингу ID: UA-M-2019-08-23-000008 «Про встановленні ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель» по предмету закупівлі – «Реконструкція будівлі Красноріченської селищної лікарської амбулаторії загальної практики – сімейної медицини», за адресою: Луганська обл., Кремінський р-н, селище Красноріченське, вул. Калинова, буд.1» в рамках проекту «Покращення умов надання первинної медичної допомоги мешканцям Кремінського району» (за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку та бюджету Кремінського району) розглянутий. Відповідно до частини третьої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовником – КНП «Центр ПМСД Кремінської райради» вимоги надання інформації щодо учасників, які підтверджують відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для відмови в участі у процедурі закупівлі зазначені у Додатку №3 до Тендерної документації - інформація надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Замовником – КНП «Центр ПМСД Кремінської райради» у Додатку №4 до Тендерної документації зазначені документи, які повинен надати переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовником не порушено норми частини третьої статті 17 та п.2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-09-02 09:37:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРЕСТ РУБІЖАНСЬКХІМБУД 5 819 857,00
UAH з ПДВ
5 102 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ Зростання 5 524 790,57
UAH з ПДВ
5 400 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СХІДЕКОБУД 5 817 302,43
UAH з ПДВ
5 817 302,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СХІДТРАНСБУД 5 819 255,92
UAH з ПДВ
5 819 255,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 09:54
Тендер269.pdf
04 вересня 2019 09:54
Таблиця ліцензій081.pdf
04 вересня 2019 09:54
СТАТУТ084.pdf
04 вересня 2019 09:53
Про санкції070.pdf
04 вересня 2019 09:53
Про правопорушення063.pdf
04 вересня 2019 09:53
Про гарантійний строк059.pdf
04 вересня 2019 09:53
Не пропонує не погодж058.pdf
04 вересня 2019 09:53
Не має заборгованості060.pdf
04 вересня 2019 09:53
Не є банкрот073.pdf
04 вересня 2019 09:53
Не визнаний банкротом056.pdf
04 вересня 2019 09:53
Наказ080.pdf
04 вересня 2019 09:53
Ліцензія082.pdf
04 вересня 2019 09:53
Захист довкілля061.pdf
04 вересня 2019 09:53
Дозволи083.pdf
04 вересня 2019 09:53
Держ реєстр юросіб057.pdf
04 вересня 2019 09:53
Виписка з ЄДР078.pdf
04 вересня 2019 09:53
Антикор програма055.pdf
04 вересня 2019 09:53
Аналогічні договори054.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 11:37
Довідка МВС
07 вересня 2019 07:44
Договір
06 вересня 2019 23:03
Додаток до договору
06 вересня 2019 23:03
Договір
06 вересня 2019 23:03
Тендерна пропозіция
06 вересня 2019 19:26
Договір
06 вересня 2019 19:26
Тендерна пропозіция
04 вересня 2019 16:52
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:51
Уставные документы.pdf
04 вересня 2019 14:33
Електронний підпис
04 вересня 2019 14:31
Договор.pdf
04 вересня 2019 14:31
Довидка аналог договору.pdf
04 вересня 2019 14:31
Ведомость учасника.pdf
04 вересня 2019 13:58
Довидка про спецтехнику.pdf
04 вересня 2019 13:35
Довидка про несудимисть.pdf
04 вересня 2019 13:35
Аналог договорив 2.pdf
04 вересня 2019 13:35
Аналог договору.pdf
04 вересня 2019 13:35
Довидка аналог договору.pdf
04 вересня 2019 13:35
Договор.pdf
04 вересня 2019 13:35
Довидка про обладнання.pdf
04 вересня 2019 13:35
Договир про спецтенику.pdf
04 вересня 2019 13:35
Додаток до говору.pdf
31 серпня 2019 16:35
Електронний підпис
31 серпня 2019 16:32
Штатний розпис.pdf
31 серпня 2019 16:32
Тндерная пропозиция.pdf
31 серпня 2019 16:32
Технични вимоги.pdf
31 серпня 2019 16:32
Статут.pdf
31 серпня 2019 16:32
Паспорт.pdf
31 серпня 2019 16:32
Наказ призн. директ..pdf
31 серпня 2019 16:32
Наказ о резн. дтретора.pdf
31 серпня 2019 16:32
Наказ о презначини.pdf
31 серпня 2019 16:32
Лицензия.pdf
31 серпня 2019 16:32
Лист пидтверждення.pdf
31 серпня 2019 16:32
Лист згода.pdf
31 серпня 2019 16:32
Календарний график.pdf
31 серпня 2019 16:32
Зхист довкилля.pdf
31 серпня 2019 16:31
Договор.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка про субпідряд.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка прациникив.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка о банкрутстве.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка на пидпис.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка аналог.дог.2.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка 2.pdf
31 серпня 2019 16:31
Довидка 1.pdf
31 серпня 2019 16:31
Декларация.pdf
31 серпня 2019 16:31
Ддовидка про кредитам.pdf
31 серпня 2019 16:31
Гарантийний лист.pdf
31 серпня 2019 16:31
Гарантийний лист 2.pdf
31 серпня 2019 16:31
Витяг Э Д Р .pdf
31 серпня 2019 16:31
Ведомость учасника.pdf
31 серпня 2019 14:58
Ведомость учасника.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 11:55
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:54
Довідка з податкової
17 вересня 2019 17:17
Довідка про корупцію.zip
17 вересня 2019 17:17
Довідка про банкруцтво.pdf
17 вересня 2019 17:17
Довідка про не судимість
04 вересня 2019 09:02
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:01
Інші документи.rar
04 вересня 2019 09:01
Технічні вимоги.rar
04 вересня 2019 09:01
Кваліфікаційні вимоги.rar
04 вересня 2019 09:01
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 09:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:47
проект договора подряда.PDF
04 вересня 2019 15:47
ДЦ_15.7z
04 вересня 2019 15:47
додаток 5 технвимоги.PDF
04 вересня 2019 15:47
ДОДАТОК 2 ОТПРАВ.7z
04 вересня 2019 15:47
ДОДАТОК 3 ОТПРАВ.7z
04 вересня 2019 15:47
ДОСВІД ВИКОНАННЯ РОБІТ 2.7z
04 вересня 2019 15:47
ДОСВІД ВИКОНАННЯ РОБІТ 1.7z
04 вересня 2019 15:47
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРЕСТ РУБІЖАНСЬКХІМБУД

ПП ВКФ Зростання

ТОВ СХІДЕКОБУД

ТОВ СХІДТРАНСБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТРЕСТ РУБІЖАНСЬКХІМБУД
#31401483
Відхилено 5 102 240,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 13:26
ПП ВКФ Зростання
#30007544
Відхилено 5 400 500,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:43
ТОВ СХІДЕКОБУД
#41471274
Переможець 5 817 302,43
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СХІДЕКОБУД
#41471274
5 817 302,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:21
Протокол №903 від 03.01.2020.PDF укладений
03 січня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:21
Договір №81-2019 від 26.09.2019.PDF укладений
27 вересня 2019 15:19
Протокол №618 від 26.09.2019.PDF укладений
27 вересня 2019 15:19
Договірна ціна -5817,30243 т.грн.PDF укладений
27 вересня 2019 15:19
Кошторис Красн. СЛА.PDF укладений
27 вересня 2019 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 926 636,15
UAH (в тому числі ПДВ 487 772,69 UAH)