Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Халати медичні
Очікувана вартість
26 100,00 UAH
UA-2019-08-19-001771-a 52d32ad50b724873bc2717a2e4233126
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 16:40
Очікувана вартість: 26 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг


Халат медичний - 600шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА

за рахунок спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Халати медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо документації
Дата подання: 20 серпня 2019 10:21
Дата відповіді: 20 серпня 2019 15:50
Чому ви вимагаєте від учасників надання Сертифікату на систему управління якості ISO 13485:2016 «Medical devices – Quality management systems – Requirements for regulatory purposes» (Вироби медичні. Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання) у той час, коли з 01.01.2019 р. в Україні діє оновлений стандарт ДСТУ EN ISO 13485:2018 “Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання”?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ISO 13485: 2016 «Medical devices – Quality management systems – Requirements for regulatory purposes» повністю ідентичний (відповідає) ДСТУ EN ISO 13485: 2018 «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485: 2016, IDT; ISO 13485: 2016, IDT)».
Уточнення щодо документації
Дата подання: 20 серпня 2019 16:15
Звичайно, що ISO 13485:2016 «Medical devices – Quality management systems – Requirements for regulatory purposes» (Вироби медичні. Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання) відповідають основним вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 13485:2018 “Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання”. Але з 01.01.2019 р.в Україні діє оновлений стандарт. Чи пов'язане ваше посилання на стандарт ISO 13485:2016 на наявність у певного виробника, торгівельна марка якого вказана у найменуванні предмету закупівлі (Халат медичний (хірургічний) на зав`язках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L)) «Славна®» (СМС - 35 г/м2 ) стерильний) Сертифікату на систему управління якості саме ISO 13485:2016, а не ISO 13485:2018?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001771-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Релакс", Код ЄДРПОУ:30454707
Дата подання: 20 серпня 2019 11:19
Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов.
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за UA-2019-08-19-001771-a , як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Згідно Документації торгів, а саме у файлі «Медико-технічні вимоги», Ви вказуєте торгівельну марку конкретного Виробника виробів а саме- Найменування та вимоги до продукції, Халат медичний (хірургічний) на зав`язках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L)) «Славна®» (СМС - 35 г/м2 ) стерильнийу кількості 600 шт.
Пропонуємо Вам привести документацію у відповідність із вимогами закону шляхом виключення посилань на торгівельну марку конкретного Виробника. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю UA-2019-08-19-001771-aнедійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 11:54
Не задоволена
Доброго дня! Шановний учасник, згідно Наказу №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" п.6.3., Замовник у вимогах до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. В даному Випадку, ми як Замовник не розглядаємо аналоги товару, тим самим ми не порушуємо Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 11:19
Вимога..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Технокомплекс" 26 039,52
UAH з ПДВ
26 039,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 08:55
Установчі документи.pdf
21 серпня 2019 08:55
Технічна частина.pdf
21 серпня 2019 08:55
Загальна документація.pdf
21 серпня 2019 08:55
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Технокомплекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "Технокомплекс"
#19117325
Переможець 26 039,52
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:19

Документи

22 серпня 2019 16:19
Рішення №136.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Технокомплекс"
#19117325
26 039,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 16:19
Рішення №136.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:38
Дог №116 ТОВ Фірма Технокомплекс.pdf укладений
29 серпня 2019 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 039,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 703,52 UAH)