Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для дітей з особливими потребами
Очікувана вартість
277 727,00 UAH
UA-2019-08-19-001744-a c32ab6bdb0c347daac195e3baeac42a9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Мартинова

+380500702479 zdpl2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західно-Донбаський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02541355
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Промислова, 11
Контактна особа: Анна Мартинова
+380500702479
zdpl2015@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 277 727,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 388,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Ноутбуки для дітей з особливими потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул, Дніпровська, 571
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 29 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:04
тендер комп обладнання.docx
19 серпня 2019 16:26
договор комп обл.docx
21 серпня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:04
тендер комп обладнання.docx
19 серпня 2019 16:26
тендер комп обладнання.docx
19 серпня 2019 16:26
договор комп обл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:57
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Додатоком № 5 тендерної документації назв торгових марок не передбачено, ли обов'язкове дотримання технічних вимог (характеристик) предмета закупівлі. 2.Фізичних осіб - підприємців до участі в закупівлі допускаємо. Ціну розглядатимеме як остаточну. Додатком № 1 тендерної документації передбачено, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається цна без ПДВ.
Документація
Дата подання: 20 серпня 2019 19:44
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:19
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: ні не потрібен

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:41
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:38
Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 13:50
Microsoft Partner Network.pdf
03 вересня 2019 13:50
AEPCertificate.pdf
03 вересня 2019 13:50
Сертифікати Lenovo.pdf
03 вересня 2019 13:50
Сертификат - Diawest Corp..pdf
03 вересня 2019 13:50
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
03 вересня 2019 13:50
Істотні умови договору .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій