Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання в асортименті
Очікувана вартість
66 679,00 UAH
UA-2019-08-19-001636-a 333a76be518b461e9dd4207c95ced7f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Анатолій Іванович, Тімонін Сергій Сергійович

+380503030209 email.tender20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40478572
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Контактна особа: Рубан Анатолій Іванович, Тімонін Сергій Сергійович
+380503030209
email.tender20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 15:54
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 15:54
Початок аукціону: 05 вересня 2019 13:04
Початок аукціону: 05 вересня 2019 13:04
Очікувана вартість: 66 679,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 666,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання в асортименті для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області: - принтер; - сканер; - накопичувач (зовнішній жорсткий диск); - накопичувач (флеш-накопичувач); - блок живлення; - сумка для ноутбука; - мережева карта.

Комп'ютерне обладнання в асортименті для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області:
- принтер;
- сканер;
- накопичувач (зовнішній жорсткий диск);
- накопичувач (флеш-накопичувач);
- блок живлення;
- сумка для ноутбука;
- мережева карта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штуки
Комп'ютерне обладнання в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. (Джерело фінансування - спеціальний фонд бюджету - субвенція) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:00
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналог або еквівалент допускається на торги, але технічні характеристики повинні чітко співпадати (бути не гіршими) з заявленими за виключенням назви виробника або моделі обладнання. Запропонована форма тендерної пропозиції передбачає учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 66 468,00
UAH з ПДВ
66 468,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОГУТ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 66 679,00
UAH з ПДВ
66 679,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:49
Документи кваліфікації.pdf
03 вересня 2019 15:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 13:32
Лист-згода.pdf
04 вересня 2019 13:32
Додаток 5.pdf
04 вересня 2019 13:32
Додаток 4.pdf
04 вересня 2019 13:32
Додаток 3.pdf
04 вересня 2019 13:32
Додаток 2.pdf
04 вересня 2019 13:32
Тендерна пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "КОГУТ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2974615554
Переможець 66 468,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2974615554
66 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:07
Договір Бондаренко 3023, 26.09.2019.pdf укладений
26 вересня 2019 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 66 468,00
UAH