Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знищувач паперу (шредер)
Очікувана вартість
21 654,00 UAH
UA-2019-08-19-001475-a 744a1c5c3e034b1a9dd2113e1cee202e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарина Бондар

+380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Дарина Бондар
+380442540108
daryna.bondar@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:45
Очікувана вартість: 21 654,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Джерело фінансування: Кошти Національного банку України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Знищувач паперу (шредер)
(Кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7, корп. 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:04
Тендерна документація_із змінами_05.09.19.docx
06 вересня 2019 15:04
Перелік змін_05.09.19.doc
30 серпня 2019 16:30
Тендерна документація_із змінами.docx
30 серпня 2019 16:30
Перелік змін.doc
19 серпня 2019 15:32
Додаток 5_Проект договору.docx
19 серпня 2019 15:32
Тендерна документація.docx
06 вересня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:04
Тендерна документація_із змінами_05.09.19.docx
06 вересня 2019 15:04
Перелік змін_05.09.19.doc
30 серпня 2019 16:30
Тендерна документація_із змінами.docx
30 серпня 2019 16:30
Перелік змін.doc
19 серпня 2019 15:32
Додаток 5_Проект договору.docx
19 серпня 2019 15:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації, методом заповнення документу “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), у якому необхідно зазначити повну назву товару, виробника, торгову марку та фактичні технічні характеристики, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до форм документів, які учасник повинен заповнити та подати у складі своєї пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації «Таблиця цін», Додаток 4 до тендерної документації «Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації»), замовник вимагає надати інформацію, зазначену у вашому питанні, а саме: повну назву, виробника та торгову марку товару, який пропонує учасник.
Щодо питання 3: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Питання по документації.
Дата подання: 21 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:32
Добрий день. Шановний Сергій Тимофійович. Просимо Вас внести зміни до Т.Д. в розділі "Технічні вимоги" а саме: - Об'єм кошика для фрагментів - не менше 35 літрів; - Потужність - не менше 180 Вт; - Габарити - 420x270x720 мм (орієнтовно) Це пов"язано з тим що при необхідності збереження рівня секретності знищувача Учасники зможуть запропонувати різні моделі (більш потужні та дешевші), але параметри яки вказані в Т.Д. звужують конкуренцію лише навколо Agent 205.7 Х . Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, вашу пропозицію буде розглянуто Тендерним комітетом та прийнято відповідне рішення. Результати рішення будуть оприлюднені у строки, встановлені Законом «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт" 15 990,00
UAH з ПДВ
15 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 19 062,00
UAH з ПДВ
19 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗЕТКА. УА" 21 650,00
UAH з ПДВ
21 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 10:04
Довідка НАЗК Софт.zip
17 вересня 2019 10:04
Довідка НАЗК Сватков.zip
17 вересня 2019 10:04
Dovidka_19246526660280434996.pdf.p7s
17 вересня 2019 10:04
Dovidka_19246526660280434996.pdf
04 вересня 2019 10:59
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:57
Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2019 10:57
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf
04 вересня 2019 10:57
Довідка по статті 236 ГКУ.pdf
04 вересня 2019 10:57
ТАБЛИЦЯ ЦІН.pdf
04 вересня 2019 10:57
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 14:49
public_doc (1).pdf
27 вересня 2019 12:34
Довідка МВС.pdf
27 вересня 2019 11:04
Довідка.pdf.p7s
27 вересня 2019 11:04
Довідка.pdf
27 вересня 2019 10:54
Довідка ДФС.pdf
13 вересня 2019 16:12
ПДВ.pdf
13 вересня 2019 16:12
статут.pdf
13 вересня 2019 16:12
Протокол.pdf
13 вересня 2019 16:12
Наказ.pdf
13 вересня 2019 16:12
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 16:12
Таблиця цін.pdf
13 вересня 2019 16:12
Таблиця відповідності.pdf
13 вересня 2019 16:12
Лист.pdf
13 вересня 2019 16:12
ДОВІДКА.pdf
13 вересня 2019 16:12
ДОВІДКА захист довкілля.pdf
13 вересня 2019 16:12
Висновок СЕС.pdf
13 вересня 2019 16:12
Авторизація.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 16:37
Довідка стаття 236 гку.pdf
13 вересня 2019 16:37
Довідки ст. 17.pdf
13 вересня 2019 16:37
Додаток 4.pdf
13 вересня 2019 16:37
Додаток 3 таблиця цін.pdf
13 вересня 2019 16:37
Додаток 2 ТП.pdf
13 вересня 2019 16:37
Додаток 1.pdf
13 вересня 2019 16:37
Витяг НДС РОЗЕТКА.УА.pdf
13 вересня 2019 16:37
Виписка РОЗЕТКА.УА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Салон "Софт"

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

ТОВ "РОЗЕТКА. УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Салон "Софт"
#34257839
Відхилено 15 990,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 10:48
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
Переможець 19 062,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
19 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 17:15
Договір №101528 від 10.10.2019 р.pdf укладений
10 жовтня 2019 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 062,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 177,00 UAH)