Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Інтерактивні мультимедійні комплекси для Підгірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області)
Очікувана вартість
329 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001335-a ● d3755910cf2f4ff1afa502499e711427
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 15:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 15:09 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 329 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
14.1 Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08710, Україна, Київська область, Підгірці, вул. Василіківська, 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 15:05 |
ДОДАТОК_4_Проект_договору інт..doc | |
19 серпня 2019 15:05 |
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги_.doc | |
19 серпня 2019 15:05 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв (2).doc | |
19 серпня 2019 15:05 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc | |
19 серпня 2019 15:05 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:27
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом „або еквівалент”.
2) В додатку № 3 до тендерної документації зазначено : Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки, моделі та артикулу кожної складової.
3) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в аукціоні. Оцінювання проходит після аукціону, починаючи з участника, який запропонував найнижчу ціну. ПДВ до остаточної суму учасника не дораховується.
2) В додатку № 3 до тендерної документації зазначено : Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки, моделі та артикулу кожної складової.
3) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в аукціоні. Оцінювання проходит після аукціону, починаючи з участника, який запропонував найнижчу ціну. ПДВ до остаточної суму учасника не дораховується.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001335-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 серпня 2019 17:30
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Шановний тендерний комітет!
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 просимо включити вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 просимо включити вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки у складі тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 17:17
В технічному завданні на придбання обладнання код ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси для Підгірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області)
не зазначено вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704, тому що в наказі затверджений перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природно-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Обладнання , яке є предметом закупівлі не буде використовуватись в даних кабінетах.
не зазначено вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704, тому що в наказі затверджений перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природно-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Обладнання , яке є предметом закупівлі не буде використовуватись в даних кабінетах.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001335-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 серпня 2019 17:31
Технічні вимоги
Доброго дня!
Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці гарячих клавіш з УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці гарячих клавіш з УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 17:18
В технічному завданні на придбання обладнання код ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси для Підгірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області) зазначено : «Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки, моделі та артикулу кожної складової».
Інші вимоги можуть бути як дискримінаційні умови до інших учасників.
Інші вимоги можуть бути як дискримінаційні умови до інших учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
252 018,00
UAH з ПДВ
|
250 373,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
252 252,00
UAH з ПДВ
|
250 507,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Товстенко |
300 573,00
UAH з ПДВ
|
279 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
308 700,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
250 373,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 11:02
|
Договір 354.pdf | укладений |
25 вересня 2019 10:57
|