Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

на закупівлю робіт: ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт пішохідної доріжки на алеї Небесної Сотні по набережній р. Стрипа (ділянка від пішохідного містка до вул. Л. Українки) в м.Бучач Тернопільської області. Коригування (CPV ДК 021:2015– 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 711 975,40 UAH
UA-2019-08-19-001287-a a2b487ed9da14c3c983d1cd27c85bba7
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Легкий

+380979245199 mradabuchach@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучацька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058479
Вебсайт: http://buchachmiskrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 48400, Україна , Тернопільська обл., м. Бучач, Майдан Волі, 1
Контактна особа: Володимир Легкий
+380979245199
mradabuchach@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:31
Очікувана вартість: 1 711 975,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 559,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи



джерело фінансування Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
на закупівлю робіт: ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт пішохідної доріжки на алеї Небесної Сотні по набережній р. Стрипа (ділянка від пішохідного містка до вул. Л. Українки) в м.Бучач Тернопільської області. Коригування (CPV ДК 021:2015– 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48403, Україна, Тернопільська область, Бучач, Степана Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. 4.2. Вартість робіт, передбачену п. 3.1 Договору, Замовник виплачує Підряднику на основі Актів здачі-приймання робіт, після підписання таких актів за рахунок Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» 4.3. Належну суму коштів Підряднику, визначену п. 3.1. Договору, Замовник подає на оплату в банк на основі Актів здачі-приймання робіт і Довідок про вартість виконаних робіт, після підписання таких актів та довідок. 4.4. Підрядник не може вимагати уточнення договірної ціни у зв’язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для виконання робіт, у разі, коли строки виконання цих робіт порушені з вини Підрядника. 4.5. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт і відповідно підвищення договірної ціни, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків. 4.6. Роботи, виконані Підрядником з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. 4.7. Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» 4.8. Бюджетні зобов’язання за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.9. Заготівельно-складські витрати згідно Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 у процентному відношенні. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001287-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТзОВ "Рембуддільниця", Код ЄДРПОУ:30903610
Дата подання: 05 вересня 2019 11:21
Про відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція учасника повинна відповідати кваліфікаційним критеріям , установленим ст 16 Закону та умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ПП "БК Будремсервіс" не відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 Закону зокрема:
- в інформації від 30.08.2019 №72 ПП "БК Будремсервіс" зазначив про досвід виконання 3 (трьох) аналогічних договорів. При цьому документів що підтверджують виконання вказаних договорів ПП "БК Будремсервіс", а саме сканкопій актів виконаних робіт, учасником не надано, внаслідок чого не виконано вимоги п.2 додатку 1 тендерної документації;
- в довідці про наявність обладнання та механізмів від 30.08.2019 №74 ПП БК Будремсервіс вказано про оренду 5 (п'яти) найменувань транспортних засобів (автомобіль Камаз 53102), екскаватор ЮМЗ 6, автомобіль Ман -2 од., трактор ДТ 75). При цьому для підтвердження відомостей відображених в довідці ПП "БК Рембудсервіс" не надано сканкопії договорів оренди на автомобіль Камаз 53102 та екскаватор ЮМЗ 6, внаслідок чого не виконано вимоги п.1 Додатку 1 тендерної документації.

Тендерна пропозиція ПП "БК Рембудсервіс" не відповідає вимогам тендерної документації. Так згідно з п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону та відповідно до Додатку № 4 цієї тендерної документації. ПП "БК Будремсервіс" не надав документів (зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис та інші розрахунки до договірної ціни) на підтвердження своєї цінової пропозиції в сумі 1 405 648 грн., чим не виконав вимоги тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція ПП "БК Будремсервіс" підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001287-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТзОВ "Рембуддільниця", Код ЄДРПОУ:30903610
Дата подання: 11 вересня 2019 09:32
Незрозумілі причини відхилення пропозиції
Рішенням тендерного комітету Бучацької міської ради (протокол №18 від 09.09.2019.) було відхилено пропозицію ТзОВ "Рембуддільниця" як така, що не відповідає тендерній документації а саме: "Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону та відповідно до Додатку № 4 цієї тендерної документації."
В даному випадку Вами не вказано які саме документи, що вимагалися тендерною документацією на подало ТзОВ "Рембуддільниця", незрозумілі причини відхилення. Звертаємо Вашу увагу, що всю необхідну технічну специфікацію (зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис , договірну ціну та розрахунки до неї) згідно з технічним завданням тендерної документації ТзОВ "Рембуддільниця" подано в повному обсязі. Просимо надати більш докладну відповідь та причини відхилення.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерний комітет зобовязангий забезпечити рівні умови для всіх учасників , обєктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 2 ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі" до складу тендерного комітету у Вашому випадку повинно входити не менше 5 осіб. Згідно з п.2.5 Наказу Мінекономрозвитку України №557 від 30.03.2016 формою роботи комітету є засідання , яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
(2/3=0,67) Рішення про відхилення пропозиції ТзОВ "Рембуддільниця" прийняте на засідання за присутності 3 осіб (3/5=0,6) або менше двох третин членів комітету, внаслідок чого було порушено п.2.ст.11. Закону. Вказане рішення є неправомірним.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо перегянути рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТзОВ "Рембуддільниця" , роботу тендерного комітету привести у відповідність до діючого закронодавства України, визнати ТзОВ "Рембуддільниця" переможцем закупівлі згідгно з діючим законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 13:00
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати у складі пропозиції учасник не надав у складі пропозиції відподвідно до вимог ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі…., установленим замовником в тому числі відповідну технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону та відповідно до Додатку № 4 цієї тендерної документації.». Пропозицію ТзОВ "Рембуддільниця", відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до ст. 30 «Відхилення тендерних пропозицій», ц.1 п.4 « тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БК БУДРЕМСЕРВІС" 1 405 648,00
UAH з ПДВ
1 405 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Рембуддільниця" 1 624 453,44
UAH з ПДВ
1 624 453,44
UAH з ПДВ
Документи
КП "БУЧАЦЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 1 634 500,00
UAH з ПДВ
1 634 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 17:26
imgВиписка з наказу .pdf
03 вересня 2019 17:26
imgінформація про фірму.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgпроект договору.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgІнформаціні довідки.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgДодаток №4.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgДовідка .pdf
03 вересня 2019 17:26
imgВиписка з наказу .pdf
03 вересня 2019 17:26
imgСтатут.pdf
03 вересня 2019 17:26
Копія паспорта і кода img.pdf
03 вересня 2019 17:26
Копія договори img.pdf
03 вересня 2019 17:26
img Договори.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgГарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgлист пояснення.pdf
03 вересня 2019 17:26
imgТендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 11:23
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:20
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2019 11:20
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 11:20
Копія ліцензії.pdf
03 вересня 2019 11:20
Локальний кошторис.doc
03 вересня 2019 11:20
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2019 11:20
Договір досвід.pdf
03 вересня 2019 11:20
Довідка про санкції.pdf
03 вересня 2019 11:20
Довідка досвід.pdf
03 вересня 2019 11:20
Довідка довкілля.pdf
03 вересня 2019 11:20
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 16:10
4.pdf
03 вересня 2019 16:10
3.pdf
03 вересня 2019 16:10
2.pdf
03 вересня 2019 16:10
1.tif

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БК БУДРЕМСЕРВІС"

ТзОВ "Рембуддільниця"

КП "БУЧАЦЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БК БУДРЕМСЕРВІС"
#36970718
Відхилено 1 405 648,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:23
ТзОВ "Рембуддільниця"
#30903610
Відхилено 1 624 453,44
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:25
КП "БУЧАЦЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#03353207
Відхилено 1 634 500,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:29

Документи

09 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:07
протокол розгляду.pdf
04 вересня 2019 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2019 16:25
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:24
протокол розгляду.pdf

Документи

09 вересня 2019 16:29
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:26
протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 16:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі