Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла та стільці офісні
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001184-b 26607b7325bd47408801bf27d352c927
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 19:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 19:19
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 шт
Крісла та стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, згідно дислокації навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які вказані в дислокації навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних документів за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 19:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 38 820,00
UAH з ПДВ
38 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 17:30
цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 17:30
технічні вимоги.pdf
22 серпня 2019 17:30
проект договору.pdf
22 серпня 2019 17:30
лист-роз’яснення.pdf
22 серпня 2019 17:30
лист-згода.pdf
22 серпня 2019 17:30
лист підтвердження.pdf
22 серпня 2019 17:30
документи якості.pdf
22 серпня 2019 17:30
дилерський лист.pdf
22 серпня 2019 17:30
19. Виписка (13.08.2019).pdf
22 серпня 2019 17:30
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
22 серпня 2019 17:30
4. Витяг ЄДРПОУ (22.08.2019).pdf
22 серпня 2019 17:30
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2019 17:30
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
22 серпня 2019 17:30
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 38 820,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 13:31

Документи

11 вересня 2019 13:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
38 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2019 13:30
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 вересня 2019 15:33
Коментар щодо відміни: Згідно з п. 13 Наказу № 10 ДП «ПРОЗОРРО» договір не був підписаний протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
Документи:
24 вересня 2019 15:32
протокол