Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
602 200,00 UAH
UA-2019-08-19-001134-b 0cacb972350847bb87db6a7899a0ba89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Ольга Ярославівна

+380314246500 khust.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33763070
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27
Контактна особа: Бобер Ольга Ярославівна
+380314246500
khust.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:58
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:58
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:25
Очікувана вартість: 602 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 602,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплекти
Ноутбуки для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, Заклади загальної середньої освіти (згідно Додатку 7 до ТД)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється в строк не пізніше 7.10.19р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:17
Зміни 2 до Додатку 3 ТД.doc
30 серпня 2019 15:17
Додаток-3 Технічні вимоги.doc
22 серпня 2019 17:52
Зміни до Додатку 3 ТД.doc
19 серпня 2019 16:53
ТД_ноутбуки.docx
19 серпня 2019 16:53
Додаток-4_Проект-договору.docx
30 серпня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:17
Зміни 2 до Додатку 3 ТД.doc
30 серпня 2019 15:17
Додаток-3 Технічні вимоги.doc
23 серпня 2019 15:31
Додаток-3-Технічні-вимоги.doc
19 серпня 2019 16:53
Додаток-3-Технічні-вимоги.doc
22 серпня 2019 17:52
Зміни до Додатку 3 ТД.doc
19 серпня 2019 16:53
ТД_ноутбуки.docx
19 серпня 2019 16:53
Додаток-4_Проект-договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне.
1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання присутнє або є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимоги закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, та містить вираз "або еквівалент". Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо даної закупівлі мають право запропонувати замовнику товар будь-якої моделі або торгової марки, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 3 до тендерної документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації.
2) Згідно додатку 3 до ТД Замовника, Учасник має надати заповнену таблицю, де вказується найменування товару , а також технічні та якісні характеристики відповідного товару, де і буде вказуватися торгова марка чи модель запропонованого Учасником товару. Технічні характеристики товару Учасника не можуть бути гіршими, ніж характеристики Замовника, які вказані в Додатку 3 до ТД. Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції Учасника, умовам тендерної документації або неповністю надана цінова пропозиція дає право на відхилення пропозиції Учасника.
3) Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у даній закупівлі згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,встановлення, гарантійне обслуговування тощо. Відповідно у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. До участі у відкритих торгах допускаються пропозиції всіх учасників та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі учасників залежно від їх податкового статусу та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань. Більш детальний перелік критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій зазначено в Розділі 5 Тендерної документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2019 13:21
Дата відповіді: 22 серпня 2019 17:30
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня, Замовником внесено зміни до Додатку 3 тендерної документації, а саме в додаткові вимоги для учасника-переможця.
2) Відповідно до ТД учасник здійснює поставку товару до кожного закладу освіти згідно Додатку 7 та його встановлення на місці поставки, перевірки робочого стану товару (готовності до безперебійної роботи) за власний рахунок, в узгоджений з керівником кожного закладу час.
Відповідно до Додатку 3 до ТД вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати:
- доставку товару до місця поставки товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- перевірка робочого стану товару ( готовності до безперебійної роботи) на місці поставки;
- встановлення всіх необхідних комп’ютерних програм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001134-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 20 серпня 2019 16:30
Прибрати дискримінаційну вимогу про надання зразків товару
Шановний Замовник, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаціну вимогу, а саме:
" Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника зразок товару (комплекту) на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний у складі своєї пропозиції надати гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 5 календарних днів, з моменту надання такої вимоги Замовником. У разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Звертаємо Вашу увагу на те, щорозрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням і укладанням договору. Зазначені витрати сплачуються учасником за його рахунок.
Разом з тим, вимога надання зразків товару до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації.
Подібні дії порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У звязку з цим, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дану вимогу, оскільки Законом не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків, а також невідповідність наданих зразків умовам документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 17:09
Що стосується зауваження в частині незаконної вимоги у тендерній документації, звертаємо Вашу увагу, що норми статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко регламентують вимоги щодо змісту тендерної документації. У свою чергу, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна пропозиція може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, жодних порушень під час встановлення вимог в частині надання зразків товару, тендерним комітетом допущено не було. Зразки продукції дають можливість Замовнику зрозуміти якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, для мінімізації негативних наслідків отримання невідповідного товару, Замовник залишає за собою право вимагати від Учасника, який знаходиться на етапі “розгляду пропозиції” надати зразок запропонованого товару. Вимога відносно надання зразка товару була встановлена виключно з метою отримання достовірної інформації в частині відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. Також, в тендерній документації чітко зазначено, що Учасник визначає ціну на товару, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат.
Звертаємо Вашу увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.

Документи

23 серпня 2019 17:08
Протокол розгляд скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Петечел Михайло Васильович 469 200,00
UAH з ПДВ
469 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савляк Ганна Василівна 584 200,00
UAH з ПДВ
554 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АГОСТА ОЛЬГА ЙОСИПІВНА" 595 700,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович 598 000,00
UAH з ПДВ
598 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (9).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (8).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (7).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (6).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (5).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (4).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (3).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (2).PDF
06 вересня 2019 16:33
OneTouch Sep 06_ 2019 (1).PDF

Публічні документи

18 вересня 2019 21:29
Електронний підпис
18 вересня 2019 21:25
Довідка ДФС
18 вересня 2019 21:25
Довідка МВС
13 вересня 2019 09:50
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:29
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:41
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:13
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:09
інші документи.rar

Публічні документи

06 вересня 2019 13:52
Електронний підпис
06 вересня 2019 13:47
паспорт+код.pdf
06 вересня 2019 13:47
гарантія постачальника.pdf
06 вересня 2019 13:47
Витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2019 13:47
Витяг ДПІ.pdf
06 вересня 2019 13:47
Виписка ЄДР.pdf
06 вересня 2019 13:47
24 Повноваження підпису.pdf
06 вересня 2019 13:47
23 Якісний товар.pdf
06 вересня 2019 13:47
22 згода помилки.pdf
06 вересня 2019 13:47
21 інші умови ТД.pdf
06 вересня 2019 13:47
20 згода з договором.pdf
06 вересня 2019 13:47
19 гарантія поставки.pdf
06 вересня 2019 13:47
18 персональні дані.pdf
06 вересня 2019 13:47
16 Додаток 8 лист згода.pdf
06 вересня 2019 13:47
9 гарантія кількості.pdf
06 вересня 2019 13:47
8 гарантія довкілля.pdf
06 вересня 2019 13:47
2 довідка працівники.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 02:27
Електронний підпис
06 вересня 2019 02:27
Електронний підпис
06 вересня 2019 02:25
Реєстр.docx
06 вересня 2019 02:25
24. Висновок СЄС Lenovo.pdf
06 вересня 2019 02:25
9._Проект_договору.pdf
06 вересня 2019 02:25
1.1. Паспорт та код.pdf
06 вересня 2019 02:25
1.3._Витяг_iз_EДР.pdf
06 вересня 2019 02:25
25._Технiчне_завдання.pdf
06 вересня 2019 02:25
3.1. Договір.pdf
06 вересня 2019 02:25
20. Авторизаційний лист.pdf
06 вересня 2019 02:25
5.1 оренда автомобіля.pdf
06 вересня 2019 02:25
2._Стаття_17.pdf
06 вересня 2019 02:25
6._Пропозицiя.pdf
06 вересня 2019 02:25
7._Анкета_учасника.pdf
06 вересня 2019 02:25
8._Лист-згода.pdf
06 вересня 2019 02:25
4._Працiвники.pdf
06 вересня 2019 02:25
5._МТБ.pdf
06 вересня 2019 02:25
3.2. Накладна.pdf
06 вересня 2019 02:25
23._Розяснення_по_Вiндовс.pdf
06 вересня 2019 02:25
15._Гарантiя_по_Додатку_7.pdf
06 вересня 2019 02:25
13._Захист_довкiлля.pdf
06 вересня 2019 02:25
22._Гарантiя_по_зразку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петечел Михайло Васильович

ФОП Савляк Ганна Василівна

ФОП "АГОСТА ОЛЬГА ЙОСИПІВНА"

ФОП Кузьма Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петечел Михайло Васильович
#3356101291
Відхилено 469 200,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 17:29
ФОП Савляк Ганна Василівна
#2789601789
Переможець 554 760,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Савляк Ганна Василівна
#2789601789
554 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 09:56
дод. угода 1 до договору 186.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:37
Договір 186 укладений
02 жовтня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 554 760,00
UAH