Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тести та тест-смужки)
Очікувана вартість
485 016,67 UAH
UA-2019-08-19-001097-b f02a46414f4a47efb7f7b13f7bbbfbb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

380672630102 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380672630102
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 23:59
Очікувана вартість: 485 016,67 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тендерна документація

19 серпня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:32
Тендерна документація .pdf
19 серпня 2019 16:32
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 10 вересня 2019 16:30
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома що накладення електронного цифрового підпису (Електронного кваліфікованого ключа) не являється рушення Закону України про публічні закупівлі, яким Ви повинні керуватися при виборі переможця та в пункті 7,17 Тендерної документації Замовника накладення ЕЦП не було внесено Вами як критерій дискваліфікації.На підставі вищезазначеного вимагаємо видалити даний пункт з Протоколу Дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 10:50
Доброго дня. Відповідно до п. 7.3.2. тендерної документації замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Згідно п. 7.14.1.6. тендерної документації учасника дискваліфіковано у зв'язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 11:05
скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити пункт про наклдення ЕЦП із протоколу та надати для доступу вірний протокол з чітко та правильно вказаною причиною дискваліфікації. В попередньому варіант Вами і вказано пункт про накладення ЕЦП нами як учасником що не відповідало вимогам тендерної документації . У відповіді- що ЕЦП було вимогою замовника. Нашою компанією ЕЦП було накладено згадно Ваших вимог. Сформулюйте чітко причину дискваліфікації та внесіть в протокол.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 15:19
Доброго дня! У п. 7.3.2. тендерної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" (42751474) застосував електронну печатку, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення.
Також у п. 3.3.5. зазначено, що предмет закупівлі - тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові IME-DC, а учасником ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" запропоновано товар, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме тест-смужки для контролю рівня глюкози у крові GAMMA Diamond Prima. Відповідно до п. 7.14.1.6. тендерної документації учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" підлягає відхиленню, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 16:10
Скарга на дискваліфікацію
Доброго дня! У п. 7.3.2. тендерної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" (42751474) застосував електронну печатку, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення.
Також прохання дати пояснення щодо відмінності КЕП та ЕЦП згідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2019 09:06
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 12 вересня 2019 10:12
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України Про довірчі електронні послуги № 2155-VIII стаття 1. пункт 17 та 18. Електронний цифровий підпис та Електронна Цифрова печатка-терміни аналогічні та не являються підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вимагаємо видалити даний пункт з протоколу дискваліфікації та оприлюднити новий протокол.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 11:57
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»". Також у Законі України "Про довірчі електронні послуги" № 2155 не зазначено, що електронна печатка та електронний підпис - аналогічні терміни, як Ви стверджуєте.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 10 вересня 2019 16:32
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома що накладення електронного цифрового підпису (Електронного кваліфікованого ключа) не являється рушення Закону України про публічні закупівлі, яким Ви повинні керуватися при виборі переможця та в пункті 7,17 Тендерної документації Замовника накладення ЕЦП не було внесено Вами як критерій дискваліфікації.На підставі вищезазначеного вимагаємо видалити даний пункт з Протоколу Дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 10:51
Доброго дня. Відповідно до п. 7.3.2. тендерної документації замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Згідно п. 7.14.1.6. тендерної документації учасника дискваліфіковано у зв'язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 11:06
скарга на дискримінацію
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити пункт про наклдення ЕЦП із протоколу та надати для доступу вірний протокол з чітко та правильно вказаною причиною дискваліфікації. В попередньому варіант Вами і вказано пункт про накладення ЕЦП нами як учасником що не відповідало вимогам тендерної документації . У відповіді- що ЕЦП було вимогою замовника. Нашою компанією ЕЦП було накладено згадно Ваших вимог. Сформулюйте чітко причину дискваліфікації та внесіть в протокол
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 15:16
Доброго дня! У п. 7.3.2. тендерної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" (42751474) застосував електронну печатку, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення.
Також у п. 3.3.8. зазначено, що предмет закупівлі - тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові Wellion CALLA, а учасником ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" запропоновано товар, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме тест-смужки для контролю рівня глюкози у крові GAMMA Diamond Prima. Відповідно до п. 7.14.1.6. тендерної документації учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" підлягає відхиленню, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 16:05
скарга на причину дискримінації
Шановний Замонику доводимо до Вашого відома що Електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

Закон про електронний цифровий підпис набрав чинності ще з січня 2004 року, в якому чітко визначені поняття, сфера використання та юридична сила електронного цифрового підпису.
Вашою вимогою застосувати КЕП і являєтьсмя накладення Електронного цифрового підпису на торгівельному майданчику. Повторно вимагаємо усунути з протоколу цю дискримінацію про застосування ЕЦП.
Також завертаємо Вашу увагу на що вимогу наклдасти КЕП було виконано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 09:08
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 12 вересня 2019 10:17
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Згідно Закону України Про довірчі електронні послуги № 2155-VIII стаття 1. пункт 17 та 18. Електронний цифровий підпис та Електронна Цифрова печатка-терміни аналогічні та не являються підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вимагаємо видалити даний пункт з протоколу дискваліфікації та оприлюднити новий протокол.
Також звертаємо Вашу увагу що на сайті під пропозицією учасника відображається "підписано ЕЦП/КЕП"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 11:57
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»". Також у Законі України "Про довірчі електронні послуги" № 2155 не зазначено, що електронна печатка та електронний підпис - аналогічні терміни, як Ви стверджуєте.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 10 вересня 2019 11:16
Оскарження
Шановний Замовнику!
ТОВ "Окіра було запропоновано тест-смужки на глюкозу AllChek та безкоштовно глюкометри до вказаних тест-смужок, що дозволяє використовувати тест-смужки на глюкозу AllChek без додаткових витрат на придбання глюкометрів. Запролоновані глюкометри сертифіковані українським органом сертифікації.
ТОВ "Окіра" не погоджується з дискваліфікацією та вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Окіра".
З повагою,
ТОВ "Окіра"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 14:24
Доброго дня! У п. 3.3.8. зазначено, що предмет закупівлі - тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові Wellion CALLA, а учасником ТОВ "Окіра" запропоновано товар, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме тест-смужки на глюкозу AllChek. Відповідно до п. 7.14.1.6. тендерної документації учасник ТОВ "Окіра" підлягає відхиленню, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тест смужки до глюкометра FreeStyle Optium Neo
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 22 066,67 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 220,67 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4000 шт
Тест смужки до глюкометра FreeStyle Optium Neo
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Окіра 21 528,40
UAH з ПДВ
21 528,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 19:05
Електронний підпис
03 вересня 2019 19:03
AllCheck глюкометр і смужки.pdf
03 вересня 2019 19:03
1 лот пропозиція.xlsx
03 вересня 2019 19:03
6.1 договір лот 1.pdf
03 вересня 2019 19:03
5 Реєстр свід МОЗ.pdf
03 вересня 2019 19:03
3 захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 19:03
2 стаття 17.pdf
03 вересня 2019 19:03
1 аналог догов.pdf
03 вересня 2019 19:03
Декларація_Al-01.pdf
03 вересня 2019 19:03
Power of Attorney Alltest zavir_.pdf
03 вересня 2019 19:03
ISO13485 Certificate Alltest TUV SUD.pdf
03 вересня 2019 19:03
Certificate of ISO ALLTEST ДМЦС.pdf
03 вересня 2019 19:03
Наказ про директора.pdf
03 вересня 2019 19:03
виписка ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2019 19:03
vytyag z reestru pdv.pdf
03 вересня 2019 19:03
Protokol zboriv zavir.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Окіра

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій