Послуги у сфері містобудування «Розроблення генерального плану та плану зонування території с. Кочубеївка, с. Микільське, с. Світлівка, с. Орлове, с. Наталине, с. Новобратське, с. Петрівське, с. Рівнопілля, с. Пригір'я, с. Кам'янка, с. Краснівка, с. Розівка, с. Свободне, с. Заградівка Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади Херсонської області (включаючи розроблення розділів інженерно-технічні заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та на мирний час)»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001093-b d862baa0df7648a1bd12599100d22362
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: виконком Кочубеївської с/р ОТГ
Код ЄДРПОУ: 40241800
Вебсайт замовника: http://kochubeevska-gromada.com.ua
Місцезнаходження замовника: 74012, Україна , Херсонська обл., Кочубеївка, вул. Менонітська 80
Контактна особа замовника: Мартинюк Катерина Миколаївна
+380683646217
Tige@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 16:33
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 16:33
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:38
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері містобудування «Розроблення генерального плану та плану зонування території с. Кочубеївка, с. Микільське, с. Світлівка, с. Орлове, с. Наталине, с. Новобратське, с. Петрівське, с. Рівнопілля, с. Пригір'я, с. Кам'янка, с. Краснівка, с. Розівка, с. Свободне, с. Заградівка Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади Херсонської області (включаючи розроблення розділів інженерно-технічні заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та на мирний час)»субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74012, Україна, Херсонська область, с.Кочубеївка, вул.Менонітська,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поэтапне виконання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 серпня 2019 17:28
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2019 16:49
ТД.doc
19 серпня 2019 16:49
додат 5.doc
19 серпня 2019 16:49
додат 4.doc
19 серпня 2019 16:49
додат 3.doc
19 серпня 2019 16:49
додат 2.doc
19 серпня 2019 16:49
додат 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 20 серпня 2019 15:27
Дата відповіді: 20 серпня 2019 20:15
топографічна основа М 1:2000 надається Замовником?
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо, що у складі вихідних даних, що надаються Замовником є топографічна основа М 1:2000.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000022 ● f52a0847679e4d98b4ddd34015de4202
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 16:46:01
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.09.2019 № 214

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-19-001093-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-04 17:59:20

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг у сфері містобудування «Розроблення генерального плану та плану зонування території с. Кочубеївка, с. Микільське, с. Світлівка, с. Орлове, с. Наталине, с. Новобратське, с. Петрівське, с. Рівнопілля, с. Пригір'я, с. Кам'янка, с. Краснівка, с. Розівка, с. Свободне, с. Заградівка Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади Херсонської області, що проводить Кочубеївська сільська рада (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-001093-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

Чому в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», що не відповідає вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-09 14:51:27

Відповідь на моніторинг

«Чому в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», що не відповідає вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства?»

На ваш запит повідомляємо наступне.
З аналізу діючого законодавства вбачається, що обов’язку проведення стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації одночасно з розробленням містобудівної документації (до розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою, до проведення громадських слухань) не встановлено, відповідно до наступного.
Частиною 1 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» встановлено, що стратегічна екологічна оцінка здійснюється у процесі розроблення документа державного планування ДО ЙОГО ПОДАННЯ НА ЗАТВЕРДЖЕННЯ.
Тобто, розроблення СЕО не одночасно з початком розробленням генерального плану, але до подання генерального плану на затвердження, є цілком правомірним, та передбачено законодавцем у ч.1 ст. 10 вказаного Закону.
Більш того, Розділом ХІ. «Заключна частина» Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затвердженого Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 10.08.2018 №296 (https://menr.gov.ua/files/docs/nakazy/2018/nakaz_296.pdf, стор. 20), передбачено наступну модель інтеграції СЕО в процес планування, а саме: «СЕО і розробка документу державного планування є незалежними процесами». Зазначено, що при використанні такої моделі «СЕО виконується для РОЗРОБЛЕНОГО документу, який пройшов консультації та громадське обговорення безпосередньо ПЕРЕД ЙОГО ЗАТВЕРДЖЕННЯМ».
Враховуючи, що проектом договору до даної закупівлі (Додаток №5 до ТД) встановлено, що результатом наданих послуг є Проект містобудівної документації, отже проведення стратегічної екологічної оцінки після виконання вказаного договору та перед затвердженням Проекту містобудівної документації – не є помилкою та не суперечить положенням чинного законодавства.
Окрім того, законодавцем у нормативно-правових актах, якими врегульовано розроблення генеральних планів (а саме, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказ Мінрегіонбуду від 16.11.2011р. № 290 «Про затвердження порядку розроблення містобудівної документації», ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»), НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язкового розроблення СЕО до проведення громадських слухань або до розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою. При розробленні Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник керувався Додатком Б ДБН Б.1.1-15:2012, де встановлена форма завдання на розроблення генерального плану населеного пункту, а також Рішенням Виконавчого комітету «Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади» Херсонської області від 19.10.2018 р. № 593, яким не передбачено початок розроблення СЕО саме в момент початку розроблення генеральних планів.
Просимо також звернути увагу на те, що проведення даної закупівлі відбувається за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад.
Отже, розроблення СЕО для розробленого генерального плану безпосередньо перед його затвердженням (як зазначено в підзаконному акті прямої дії – Методичних рекомендаціях, що прийняті на виконання Закону ) НЕ УНЕМОЖЛИВЛЮЄ погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства, як помилково зазначено органом державного фінансового контролю.
Таким чином, Замовником не допущено порушень пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПРОТОКОЛ Розгляду моніторингу ID моніторингу UA-M-2019-09-04-000022 Виконавчого комітету Кочубеївської сільської ради Херсонської області 30 вересня 2019р. № 12 с. Кочубеївка Присутні: Голова тендерного комітету Заступник голови тендерного комітету Секретар тендерного комітету Член тендерного комітету Член тендерного комітету Мартинюк К.М. Гушовський М.П. Зелінська Л.В. Реверук Л.П. Зимовець О.П. Порядок денний: 1. Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Слухали: Заступника голови тендерного комітету Гушовського М.П.. 1. Доповідач повідомив, що Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету «Кочубеївської сільської ради об'єднаної територіальної громади» Херсонської області (далі – Замовник) від 19 серпня 2019 року №9/1; пропозиції учасників ПП «САНВІНД» та ТОВ «АРХІЗЕМ»; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 09.09.2019. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону, при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», оскільки технічна специфікація предмету закупівлі в тендерній документації повинна містити детальний опис послуг, що закуповуються, у тому числі посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до інформації отриманої від Управління містобудування та архітектури Херсонської обласної державної адміністрації листом від 03.09.2019 №01-9-454/0/19/318 відсутність вищезазначеного розділу суперечить вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства. 2. Голова тендерного комітету Мартинюк К.М. пояснила: Так як вимога Розділу «Охорона навколишнього природного середовища» є нівід’ємною частиною відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» №2354-VIII від 20 березня 2018 року, яким визначено механізми урахування екологічних аспектів при розробці та прийнятті проектів документів державного планування є невід’ємною частиною, договору, то вимога довідки про довкілля призвела до неправомірного тлумачення учасниками при підготовці пропозиції та відсутності до цілого розділу у містобудівної документації. Члени тендерного комітету Реверук Л.П., Зимовець О.П. запропонували укласти Додаткову угоду №1, та покращити якість закупівлі згідно абз.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та включити розділ «Охорона навколишнього природного середовища». Порушень законодавства не вбачається. 3. Секретар тендерного комітету повідомила, оприлюднити відповідні документи при висвітленні договору про закупівлю. Питання винесено на голосування ГОЛОСУВАЛИ: Голова тендерного комітету «За» К.М. Мартинюк _______ Заступник голови тендерного комітету «За» М.П. Гушовський _______ Секретар тендерного комітету «За» Л.В. Зелінська ________ Члени тендерного комітету «За» Л.П. Реверук ________ Члени тендерного комітету «За» О.П. Зимовець ________ Рішення прийнято одноголосно. Голова тендерного комітету К.М. Мартинюк Секретар тендерного комітету Л.В. Зелінська

2019-10-01 17:18:06

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: виконком Кочубеївської с/р ОТГ, 40241800, Україна, Кочубеївка, вул. Менонітська 80
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги у сфері містобудування «Розроблення генерального плану та плану зонування території с. Кочубеївка, с. Микільське, с. Світлівка, с. Орлове, с. Наталине, с. Новобратське, с. Петрівське, с. Рівнопілля, с. Пригір'я, с. Кам'янка, с. Краснівка, с. Розівка, с. Свободне, с. Заградівка Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади Херсонської області (включаючи розроблення розділів інженерно-технічні заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та на мирний час)»субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ), 1100000UAH, 71410000-5, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: d862baa0df7648a1bd12599100d22362, 2019-08-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету «Кочубеївської сільської ради об'єднаної територіальної громади» Херсонської області (далі – Замовник) від 19 серпня 2019 року №9/1; пропозиції учасників ПП «САНВІНД» та ТОВ «АРХІЗЕМ»; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 09.09.2019. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону, при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», оскільки технічна специфікація предмету закупівлі в тендерній документації повинна містити детальний опис послуг, що закуповуються, у тому числі посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до інформації отриманої від Управління містобудування та архітектури Херсонської обласної державної адміністрації листом від 03.09.2019 №01-9-454/0/19/318 відсутність вищезазначеного розділу суперечить вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства., 24 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм, затверджених Уповноваженим органом, документів , розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САНВІНД" 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ" 1 088 000,00
UAH з ПДВ
1 077 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Крок Центр 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:55
Довідка про аналог.дог..pdf
03 вересня 2019 14:23
Тендер_ГП.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 09:55
sign.p7s
13 вересня 2019 09:53
Dovidka_19227349590730227578.pdf.p7s
13 вересня 2019 09:53
Dovidka_19227349590730227578.pdf
03 вересня 2019 15:10
sign.p7s
03 вересня 2019 15:09
0. Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 15:09
Лiцензiя.pdf
03 вересня 2019 15:09
Довiренiсть.pdf
03 вересня 2019 15:09
Гарантия_5728.zip
03 вересня 2019 15:09
Licence(1).zip
03 вересня 2019 15:09
Dovirenist_Ryzhiy(1).zip
03 вересня 2019 15:09
25. Гар. лист щодо санкцій.pdf
03 вересня 2019 15:09
23. Додаток №3.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:50
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САНВІНД"
#33277477
Відхилено 980 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 11:34
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
Переможець 1 077 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
1 077 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 вересня 2019 18:19
Договір укладений
30 вересня 2019 18:18
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 14:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 14:15
sign.p7s зміни до договору
30 вересня 2019 18:47
Додаткова угода 1 зміни до договору
30 вересня 2019 18:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі,зміна ціни за одиницю товару в межах бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку