Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001026-a 017f2091ad8d4e7685191533594d64f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Ольга Василівна

+380432664922 03191928@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191928
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Грибоєдова, 10а
Контактна особа: Тютюнник Ольга Василівна
+380432664922
03191928@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 14:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 14:12
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Грибоєдова,10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 14:08
Оголошення ПК 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У вимогах до тендерної документації визначено технічна характеристика товару
2) У Додатку 2 Оголошення визначені вимоги до Предмету закупівлі. У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така що не відповідає вимогам Замовника.
3) пунктом 4.1 Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему визначено перелік документів, які повинен надати учасник. Вартість предмета закупівлі вказана з ПДВ (п.2 Оголошення) Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 13:45
СЕС.pdf
28 серпня 2019 13:45
Certificate-184931 Lenovo.jpg
28 серпня 2019 13:45
Certificate-180547 Lenovo.pdf
28 серпня 2019 13:45
Certificate-179124 Lenovo.pdf
28 серпня 2019 13:43
Форма пропозиції 48000.pdf
28 серпня 2019 13:43
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2019 13:43
Лист згода.pdf
28 серпня 2019 13:43
досвід.rar
28 серпня 2019 13:43
стаття 17.pdf
28 серпня 2019 13:43
Лист –гарантія.pdf
28 серпня 2019 13:43
Сервісні центри .pdf
28 серпня 2019 13:43
Доки ЧП Шульц.rar
28 серпня 2019 13:43
Авторизаційний лист.pdf
28 серпня 2019 13:43
Витяг з реэстру.jpg
28 серпня 2019 13:43
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:19

Документи

10 вересня 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2019 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 12:35
підписаний договір укладений
16 вересня 2019 12:33