Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
major overhaul of the national highway of value N-02 / M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka, on the section of km 519 + 736 - km 523 + 336, Cherkasy region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714538 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714538 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 144 016 428,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440 164,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 720000 UAH |
Publication date: | 19 серпня 2019 16:03 |
Enquiries until: | 09 вересня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 вересня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 144 016 428 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 440 164 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 16:04 |
ТД кап.ремонт Н-02.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України приймаються та стосуються конкретної процедури оскарження.
Вимоги про усунення порушення
1. п.1.3.1. Додатку 1 тендерної документації, встановлено спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних робіт із застосуванням дискримінаційних критеріїв.
Так, п.1.3.1. Додатку 1 тендерної документації визначено, що до договору надаються скан-копії наступних документів:
- відповідний акт(и), що свідчить про виконання договору (на суму фактичного виконання);
- акт звірки взаєморозрахунків по договору (чинний на дату подання тендерної пропозиції);
- позитивний (них) відгук (ків) за договором (ами) вказаним (их) від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів із зазначенням суми фактичного виконання робіт (надання послуг) та гарантійним терміном по об’єкту. У відгуці має бути інформація, щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору. Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі);
- скан-копію акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014).
Вважаємо, що остання вимога штучно обмежує коло учасників процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.3 Закону, з наступних підстав:
Учасник процедури закупівлі позбавлений можливості надати у складі своєї пропозиції декларацію про акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу), оскільки такі документи є власністю замовників відповідних робіт.
Зокрема, порядок видачі акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта регулюється положеннями Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461.
При цьому, положення вказаних нормативно – правових актів імперативно визначають, що документи щодо вводу об’єктів будівництва в експлуатацію подаються й отримуються виключно замовником. Правові норми щодо видачі оригіналу чи копії такого документу виконавцю робіт відсутні.
Враховуючи наведене, учасники процедури закупівлі фактично позбавлені можливості належним чином виконати наведену умову тендерної документації. Тобто, Замовник порушив принцип недискримінації учасників процедури закупівлі.
2. Крім того, вважаємо дискримінаційним надання учасником підтверджуючих документів щодо виконання аналогічних робіт виключно по закінченому будівництвом об’єкту.
Роботи в галузі будівництва, у більшості випадків, є довготривалими за часом. Не за вини підрядника, їх виконання може бути значно подовжене у часі (з причин коригування замовником проектно-кошторисної документації, чи відсутності у нього фінансування робіт у повному обсязі).
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено примірні форми актів КБ 2в та КБ 3, які підтверджують факт належного виконання підрядником відповідних робіт.
З аналізу вказаних форм вбачається, що їх обов’язковим реквізитом, у тому числі, є період виконання робіт, без обов’язкового зазначення інформації про приймання робіт по завершеному будівництвом об’єкту.
Отже, чинним законодавством передбачена можливість прийняття належно виконаних робіт не лише по об’єкту в цілому, а й за окремий (відповідний) період будівництва.
Таким чином, встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду аналогічних робіт лише за закінченими будівництвом об’єктами, замовник обмежує участь у торгах учасникам, які належно виконують аналогічні договори на об’єктах будівництва, роботи на яких, станом на проведення закупівлі, продовжуються.
3. Додатково, звертаємо увагу на кваліфікаційний критерій, встановлений в п.1.3 Додатку 1 тендерної документації:
«Аналогічними вважаються договори на виконання будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування».
Тобто, прийняти участь у торгах мають право лише ті учасники, які виконували роботи виключно на автомобільних дорогах загального користування. При цьому, учасники, які виконували роботи з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту доріг міст та інших населених пунктів можливості участі в торгах позбавлені (види доріг вказано згідно ст.5 Закону України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 №2862).
Вищевказаний критерій є дискримінаційним з наступних причин:
Порядок проектування та виконання робіт з будівництва автомобільних доріг загального користування регламентовано ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
Проектування та виконання робіт з будівництва нових, реконструкцію та капітальний ремонт існуючих вулиць і доріг міських і сільських населених пунктів регламентовано ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Обидва нормативи при проектуванні відповідних робіт однаково враховують транспортно-експлуатаційні показники дороги, які визначають технічний рівень дороги та її експлуатаційні можливості:
- Інтенсивність руху транспорту та пішоходів;
- Навантаження на дорожній одяг;
- Організація та безпека дорожнього руху;
- Визначення ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод;
- Оцінка впливу на навколишнє середовище, тощо.
Як автомобільні дороги загального користування можуть бути 1а - 5 категорій, так і в містах можуть бути прокладені дороги 1а – 5 категорій. Останнє підтверджується вищевказаними ДБН.
ДБН В.2.3-4:2015 не містить вимог, які б за технічною складністю переважали вимоги, наведені у ДБН В.2.3-5:2018.
При цьому, ДБН В.2.3-5:2018 додатково враховує вимоги ДБН В.2.5-39:2018 та ДБН В.2.5-56:2014.
Виконання робіт з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту доріг у містах, внаслідок більшої інтенсивності руху транспорту ніж за містом, чи з причини більш складної організації забезпечення безпеки дорожнього руху, у т.ч. під час виконання робіт, виявляється значно складнішим за роботи, що здійснюються на дорогах загального користування. Виконання робіт в межах населених пунктів вимагає від підрядника більших професійних навичок ніж за умови виконання аналогічних робіт за межами міста.
Отже, з огляду на вищевикладене, вважаємо що замовником необґрунтовано встановлено кваліфікаційну вимогу в частині досвіду виконання аналогічних робіт виключно на дорогах загального користування. Така вимога дискримінує учасників, які мають значний позитивний досвід виконання аналогічних робіт в межах міських і сільських населених пунктів, що є порушенням вимог ст.5, 22 Закону, принципи здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, та як наслідок, обмежує конкуренцію.
4. Вимога щодо необхідності покриття гарантії наданої банком грошовими коштами є необґрунтованою та такою, що порушує вимоги ст.3 Закону.
Так, ч.2 р.ІІІ тендерної документації, у тому числі встановлено, що Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку.
Аналогічна вимога міститься в ч.6 р.IV тендерної документації щодо надання переможцем торгів банківської гарантії виконання договору.
Разом з тим, Законом не встановлено такої вимоги до банківської гарантії.
Згідно п.п.9 п.3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти у разі настання гарантійного випадку. Крім того, Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Положення вказаного нормативно – правового акту імперативно визначає, що зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром, щодо сплати коштів за гарантійним випадком, наступає незалежно від того, чи здійснив принципал грошове покриття гарантії чи ні.
Таким чином, нормами чинного законодавства не встановлено обов’язку принципала забезпечувати гарантію грошовими коштами. Такі умови замовника порушують принцип недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які отримали банківську гарантію без забезпечення гарантії (покриття), й таким чином зможуть виконати усі, передбачені тендерною документацією, зобов’язання у разі настання гарантійного випадку, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 –45230000-8 — Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область».
2. З метою мінімізації ризиків під час визначення переможців тендерних процедур, належного та своєчасного виконання підрядниками своїх зобов’язань за договором передбачено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству та надаються учасником у складі тендерної пропозиції.
Згідно п.1.3.1. ч. І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 ТД до договору надаються скан-копії наступних документів:
- відповідний акт(и), що свідчить про виконання договору (на суму фактичного виконання);
- акт звірки взаєморозрахунків по договору (чинний на дату подання тендерної пропозиції);
- позитивний (них) відгук (ків) за договором (ами) вказаним (их) від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів із зазначенням суми фактичного виконання робіт (надання послуг) та гарантійним терміном по об’єкту. У відгуці має бути інформація, щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору. Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі);
- скан-копію акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014).
Вище перелічені документи підтверджують необхідне виконання Учасником всіх передбачених проектною/кошторисною документацією робіт/послуг на об’єкті згідно із державними будівельними нормами, стандартами і правилами.
3. Виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування носить специфічний характер, що значно відрізняється від робіт у населених пунктах (зведення високих насипів/виїмок, поширення земляного полотна на високих насипах, перевлаштування високовольтних ліній електропередач, влаштування системи дренажів). Слід зауважити, що виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування, як правило, виконуються під рухом на відміну від умов виконання робіт в межах населених пунктів. Таким чином, для забезпечення гарантій виконання робіт у вказані тендерною документацією терміни, досвід виконання аналогічних робіт на автомобільних дорогах загального користування є обов’язковим.
4. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Надання банківської гарантії з грошовим покриттям має на меті забезпечити повне виконання Учасником зобов’язань, взятих ним на виконання умов тендерної документації та/або договору на виконання робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 вересня 2019 12:13
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-09-000001 ● 740bda41afd44b2b910581dc186599ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2021 Одеса № 89
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.02.2021 № 89
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2019-08-19-001017-b 19.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
133 632 000,00
UAH з ПДВ
|
133 632 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
137 760 000,00
UAH з ПДВ
|
137 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
141 900 000,00
UAH з ПДВ
|
141 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
142 500 000,00
UAH з ПДВ
|
142 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД #39699671 |
Переможець |
133 632 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:51
|
ду№12 до дог 168.1-03 від 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2022 11:34
|
ду№11 до дог 168.1-03. від 04.08.2022.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2022 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 20:36
|
ДУ №10 до дог.168.1-03 від 21.02.2022.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 20:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:06
|
ДУ №9 до дог.168.1-03 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 12:00
|
ДУ №8 до дог.168.1-03 від 21.09.21.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 15:52
|
ДУ №7 до дог.168.1-03 від 14.07.21.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 10:36
|
ДУ №6 до дог.168.1-03 від 16.06.21.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 18:57
|
ДУ №5 до дог.168.1-03 від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 18:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:26
|
ДУ №2 до дог.168.1-03 від 22.12.2020.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 16:37
|
Дог. 168.1-03 від 13.12.2019.pdf | укладений |
13 грудня 2019 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. №539 «Порядок використання коштів, виділених для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, та постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, керуючись пунктом 1.2., 5.3., 5.8., 18.8 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови КМУ від 14.04.2021 р. №406), враховуючи наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02/М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область. Коригування»» від 14.05.2021р. №191, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 1.2., 1.3., 5.3., 5.8., 7.1.5., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 1.2., 5.8., 18.8. |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України №327 від 02.04.2021 р. «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», керуючись п. 1.2., 5.1., 5.8., 18.8 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України №327 від 02.04.2021 р. «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 (зі змінами) керуючись п. 1.2., 5.1., 5.8., 18.8 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України №327 від 02.04.2021 р. «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 (зі змінами) керуючись п. 1.2., 5.1., 5.8., 18.8 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №65 від 19.01.2022 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись пунктами 1.2., 5.3., 5.8., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №803 від 15.07.2022 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись пунктами 5.3., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з відсутністю бюджетних асигнувань на 2023 рік по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область» , враховуючи наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 року №Н-137/08-02, керуючись пунктами 1.2., 5.3., 5.8., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 168/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область. Джерело фінансування закупівлі – державний бюджет | 1 | роботи |
133 622 215,20
UAH з ПДВ
|