Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
5 955 292,80 UAH
UA-2019-08-19-000963-b 290bf2e078814e3baff2bee63919bed8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Shushkevich Igor Bogdanovich

380352252763 stadionter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон"
Код ЄДРПОУ: 23590837
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, поспект Степана Бандери,15
Контактна особа: Shushkevich Igor Bogdanovich
380352252763
stadionter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:28
Очікувана вартість: 5 955 292,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, проспект Злуки, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться щомісяця шляхом оплати Замовником фактично виконаних робіт Виконавцем на підставі Актів виконання технічного нагляду. Замовник протягом десяти банківських днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами Акту здійснює оплату за виконані роботи. Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:48
Додаток 1.docx
19 серпня 2019 15:48
Додаток 2.rar
19 серпня 2019 15:48
ТД Палац спорту тех нагляд.doc
19 серпня 2019 15:48
Додаток 5.docx
19 серпня 2019 15:48
Додаток 4.docx
19 серпня 2019 15:48
Додаток 3.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-19-000963-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 18 вересня 2019 12:42
Скарга АМКУ
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник, рішення якого оскаржується: Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" 46002, м. Тернопіль, пр. Степана Бандери,15 ЄДРПОУ: 23590837 Суб'єкт оскарження: ПП "ЮеМСІ Холдинг" 81220, Львівська обл., Перемишлянський р-н., м.Бібрка, вул.Польова, 20 ЄДРПОУ:39592454 UA-2019-08-19-000963-b Скарга на рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон" від 09.09.2019р. №12 та від 13.09.2019р. №13 19.08.2019р. в електронній системі закупівель була оголошена закупівля робіт: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)", Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-19-000963-b, ID: 290bf2e078814e3baff2bee63919bed8. 06.09.2019р. за результатом проведеного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію було подано нашим підприємством. Проте, 09.09.2019р. згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон"(далі - Замовник) від 09.09.2019р. №12(копія додається) за результатами розгляду нашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам та умовам тендерної документації, остання була визнана такою, що не відповідає тендерній документації та відхилена Замовником. Вищезгадане рішення Замовника вважаємо таким, що суперечить законодавству України у сфері публічних закупівель з наступних підстав. Згідно вимог п.п.3.5.4 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від Учасника, подання Інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційні сертифікати, необхідні знання та досвід, згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192, а саме: інженерів з технічного нагляду із загально будівельних робіт та інженерів технічного нагляду за будівництвом доріг, які мають відповідну вищу освіту, отримали кваліфікаційні сертифікати у встановленому законодавством порядку, з досвідом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності будівництва); В складі пропозиції необхідно надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів на виконання відповідних робіт, а також для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з такими особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу з трудової книжки. В складі нашої тендерної пропозиції завантажено документ "Доідки 2931"(копія додається) в складі якого міститься "Довідка наявності працівників, які мають відповідні знання та досвід" №30 від 03.09.2019р. Зокрема, дана довідка містить інформацію про інженерів технічного нагляду із загальнобудівельних робіт та технічного нагляду за будівництвом доріг, номери сертифікатів та дати їх видачі, досвід виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності будівництва)(міститься в стовбці "Досвід роботи"), тобто вищезгадана довідка повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Проте, 09.09.2019р. Тендерним комітетом замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства на підставі того, що у вищезгаданій Довідці про наявність працівників відсутня інформація про досвід виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності будівництва) інженера з технічного нагляду із загальнобудівельних робіт та інженера технічного нагляду за будівництвом доріг, що само-собою є надуманою підставою відхилення пропозиції та перекрученням фактичних обставин справи. Тому, враховуючи вищенаведене рішення Тендерного комітету Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон" прийняте всупереч фактичним обставинам справи та вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель, а отже є незаконним та підлягає скасуванню. Водночас, Протоколом тендерного комітету Замовника №13 від 13.09.2019р.(копія додається) пропозиція наступного Учасника - ТОВ "Технагляд+", всупереч вимогам Тендерної документації та ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, прийнято рішення про намір укласти з останнім договір та оприлюднити відповідне рішення. Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Технагляд+" вимогам тендерної документації полягає в наступному. № пункту Тендерної документації Вимоги Тендерної документації Порушення вимог тендерної документації ТОВ "Технагляд+" П.п.3.2.1.-3.2.8 п.2 РозділуІІІ 3.2.1.Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 25 000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень.. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: КП «Тернопільський міський стадіон», (код ЄДРПОУ 23590837), р/р 26008055106185, в ПАТ КБ «Приватбанк» м. Тернопіль, МФО 338783, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючою банківською установою Учасника. 3.2.7. Також, у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). 3.2.8. Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію, а також на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку, де оформлена банківська гарантія про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Учасником не завантажено Електронної банківської гарантії. Наданий учасником документ під назвою "19511_DKBO Гарантія Технагляд+_п.pdf (4).p7s"(копія додається) містить лише КЕП банку гаранта, проте не містить власне зміст Гарантії, тому його не можна вважати таким, що відповідає вимогам тендерної документації. абз.3 п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, разом із копією аналогічного* договору. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки або рекомендаційні листи, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість та своєчасність здійснення технічного нагляду, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. * Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору із здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва. Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 03.09.2019р. №25( документ "Довідка про підтвердження досвіду "копія додається) в якій міститься інформація про наступні договора: 1.Здійснення технагляду за роботами(послугами) з Реконструкції адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул.Січових Стрільців, 43 в с.Байківці Тернопільського району, Тернопільської області та влаштування на першому поверсі ЦНАП" - не відповідає вимогам тендерної документації оскільки під аналогічним договором Замовником вимагалося надання договору із здійснення технагляду на об'єктах будівництва, а не реконструкції. 2.Здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта: Будівництво групи житлових будинків із приміщеннями громадського призначення та окремо розташованими гаражами закритого типу для легкових автомобілів по вул.Микулинецькій в м.Тернополі - не відповідає вимогам тендерної документації оскільки договір укладено 02.09.2019р., Довідка та Відгук датовані 03.09.2019р., тобто на наступний день після укладення договору, що не може свідчити про наявність достатнього досвіду виконання такого договору, оскільки досвід виконання аналогічного договору становить всього лише 1 календарний день! Також в процесі перевірки даних в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті ДАБІ (https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=num&order=DESC)(копія скріншоту додається) встановлено, що станом на 18.09.2019р. технічний нагляд за вищезгаданим об'єктом здійснює інженер з технагляду Король Лариса Мирославівна, яка не являється працівником ТОВ "Технагляд+" і не фігурує в якості працівника Учасника в поданій ним Довідці про наявність працівників, тому в даному випадку є всі ознаки підробки офіційних документів, тобто т.зв. Договору від 02.09.2019р. та Відгуку ТОВ "Житло". 3.5.4. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційні сертифікати, необхідні знання та досвід, згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192, а саме: інженерів з технічного нагляду із загально будівельних робіт та інженерів технічного нагляду за будівництвом доріг, які мають відповідну вищу освіту, отримали кваліфікаційні сертифікати у встановленому законодавством порядку, з досвідом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності бідівництва); В складі пропозиції необхідно надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів на виконання відповідних робіт, а також для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з такими особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу з трудової книжки. Учасником подано довідку про працівників №12 від 03.09.2019р. (документ "Довідка про працівників" копія додається) в якій не вказано інформацію про кваліфікаційні сертифікати інженерів з технічного нагляду та досвід виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності бідівництва). Також варто зазначити те, що своїми незаконними діями Тендерний комітет Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон" може завдати державі збитки в особливо великому розмірі, оскільки різниця між незаконно відхиленою пропозицією нашого підприємства(1 626 696.00грн.) та незаконно кваліфікованою пропозицією ТОВ "Технагляд+"(3 079 089.00 грн.) становить 1 319 197.00 грн.(протокол розкриття тендерних пропозицій додається). Враховуючи вищезгадані порушення при розгляді пропозиції нашого підприємства та ТОВ "Технагляд+", а також те, що у випадку скасування рішення Тендерного комітету про визнання нашої пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та скасування рішення про визнання ТзОВ"Технагляд+" переможцем закупівлі, наша пропозиція буде кваліфікована і призведе до укладення договору, тому нескасування вищезгаданих рішень тендерного комітету від 09.09.2019р. (протокол№12) та від 13.09.2019р.(протокол №13) прямо порушує права та суперечить комерційним інтересам ПП"ЮеМСІ Холдинг". Тому, враховуючи вищенаведене, керуючи ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі", - прошу: 1. Зобов'язати Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ЮеМСІ Холдинг" за процедурою закупівлі робіт з: "Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-19-000963-b. 2.Зобов'язати Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" скасувати рішення про визначення ТОВ "Технагляд+" переможцем за процедурою закупівлі робіт з: "Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-19-000963-b. Додаток: 1.Платіжне доручення; 2.Протокол Тендерного комітету №12 від 09.09.2019р.(Документ "протокол12"); 3. Протокол Тендерного комітету №13 від 13.09.2019р.(Документ "протокол13"); 4.Документ "Доідка 2931 "; 5.Документ "19511_DKBO Гарантія Технагляд+_п.pdf (4).p7s"; 6.Документ "Довідка про підтвердження досвіду"; 7.Документ "Довідка про працівників"; 8.Скріншот з реєстру ДД ДАБІ; 9.Протокол розкриття тендерних пропозицій. 18.09.2019р. Директор ПП "ЮеМСІ Холдинг" Пильний І.П
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 10:14
рішення від 20.09.2019 № 13335 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 10:14
рішення від 04.10.2019 № 14301.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 20:11
Номер скарги: UA-2019-08-19-000963-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 18 вересня 2019 12:37
Скарга АМКУ
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник, рішення якого оскаржується: Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" 46002, м. Тернопіль, пр. Степана Бандери,15 ЄДРПОУ: 23590837 Суб'єкт оскарження: ПП "ЮеМСІ Холдинг" 81220, Львівська обл., Перемишлянський р-н., м.Бібрка, вул.Польова, 20 ЄДРПОУ:39592454 UA-2019-08-19-000963-b Скарга на рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон" від 09.09.2019р. №12 та від 13.09.2019р. №13 19.08.2019р. в електронній системі закупівель була оголошена закупівля робіт: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)", Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-19-000963-b, ID: 290bf2e078814e3baff2bee63919bed8. 06.09.2019р. за результатом проведеного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію було подано нашим підприємством. Проте, 09.09.2019р. згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон"(далі - Замовник) від 09.09.2019р. №12(копія додається) за результатами розгляду нашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам та умовам тендерної документації, остання була визнана такою, що не відповідає тендерній документації та відхилена Замовником. Вищезгадане рішення Замовника вважаємо таким, що суперечить законодавству України у сфері публічних закупівель з наступних підстав. Згідно вимог п.п.3.5.4 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від Учасника, подання Інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційні сертифікати, необхідні знання та досвід, згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192, а саме: інженерів з технічного нагляду із загально будівельних робіт та інженерів технічного нагляду за будівництвом доріг, які мають відповідну вищу освіту, отримали кваліфікаційні сертифікати у встановленому законодавством порядку, з досвідом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності будівництва); В складі пропозиції необхідно надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів на виконання відповідних робіт, а також для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з такими особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу з трудової книжки. В складі нашої тендерної пропозиції завантажено документ "Доідки 2931"(копія додається) в складі якого міститься "Довідка наявності працівників, які мають відповідні знання та досвід" №30 від 03.09.2019р. Зокрема, дана довідка містить інформацію про інженерів технічного нагляду із загальнобудівельних робіт та технічного нагляду за будівництвом доріг, номери сертифікатів та дати їх видачі, досвід виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності будівництва)(міститься в стовбці "Досвід роботи"), тобто вищезгадана довідка повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Проте, 09.09.2019р. Тендерним комітетом замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства на підставі того, що у вищезгаданій Довідці про наявність працівників відсутня інформація про досвід виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності будівництва) інженера з технічного нагляду із загальнобудівельних робіт та інженера технічного нагляду за будівництвом доріг, що само-собою є надуманою підставою відхилення пропозиції та перекрученням фактичних обставин справи. Тому, враховуючи вищенаведене рішення Тендерного комітету Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон" прийняте всупереч фактичним обставинам справи та вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель, а отже є незаконним та підлягає скасуванню. Водночас, Протоколом тендерного комітету Замовника №13 від 13.09.2019р.(копія додається) пропозиція наступного Учасника - ТОВ "Технагляд+", всупереч вимогам Тендерної документації та ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, прийнято рішення про намір укласти з останнім договір та оприлюднити відповідне рішення. Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Технагляд+" вимогам тендерної документації полягає в наступному. № пункту Тендерної документації Вимоги Тендерної документації Порушення вимог тендерної документації ТОВ "Технагляд+" П.п.3.2.1.-3.2.8 п.2 РозділуІІІ 3.2.1.Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 25 000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень.. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: КП «Тернопільський міський стадіон», (код ЄДРПОУ 23590837), р/р 26008055106185, в ПАТ КБ «Приватбанк» м. Тернопіль, МФО 338783, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючою банківською установою Учасника. 3.2.7. Також, у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). 3.2.8. Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію, а також на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку, де оформлена банківська гарантія про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Учасником не завантажено Електронної банківської гарантії. Наданий учасником документ під назвою "19511_DKBO Гарантія Технагляд+_п.pdf (4).p7s"(копія додається) містить лише КЕП банку гаранта, проте не містить власне зміст Гарантії, тому його не можна вважати таким, що відповідає вимогам тендерної документації. абз.3 п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, разом із копією аналогічного* договору. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки або рекомендаційні листи, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість та своєчасність здійснення технічного нагляду, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. * Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору із здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва. Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 03.09.2019р. №25( документ "Довідка про підтвердження досвіду "копія додається) в якій міститься інформація про наступні договора: 1.Здійснення технагляду за роботами(послугами) з Реконструкції адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул.Січових Стрільців, 43 в с.Байківці Тернопільського району, Тернопільської області та влаштування на першому поверсі ЦНАП" - не відповідає вимогам тендерної документації оскільки під аналогічним договором Замовником вимагалося надання договору із здійснення технагляду на об'єктах будівництва, а не реконструкції. 2.Здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта: Будівництво групи житлових будинків із приміщеннями громадського призначення та окремо розташованими гаражами закритого типу для легкових автомобілів по вул.Микулинецькій в м.Тернополі - не відповідає вимогам тендерної документації оскільки договір укладено 02.09.2019р., Довідка та Відгук датовані 03.09.2019р., тобто на наступний день після укладення договору, що не може свідчити про наявність достатнього досвіду виконання такого договору, оскільки досвід виконання аналогічного договору становить всього лише 1 календарний день! Також в процесі перевірки даних в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті ДАБІ (https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=num&order=DESC)(копія скріншоту додається) встановлено, що станом на 18.09.2019р. технічний нагляд за вищезгаданим об'єктом здійснює інженер з технагляду Король Лариса Мирославівна, яка не являється працівником ТОВ "Технагляд+" і не фігурує в якості працівника Учасника в поданій ним Довідці про наявність працівників, тому в даному випадку є всі ознаки підробки офіційних документів, тобто т.зв. Договору від 02.09.2019р. та Відгуку ТОВ "Житло". 3.5.4. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційні сертифікати, необхідні знання та досвід, згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192, а саме: інженерів з технічного нагляду із загально будівельних робіт та інженерів технічного нагляду за будівництвом доріг, які мають відповідну вищу освіту, отримали кваліфікаційні сертифікати у встановленому законодавством порядку, з досвідом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності бідівництва); В складі пропозиції необхідно надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів на виконання відповідних робіт, а також для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з такими особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу з трудової книжки. Учасником подано довідку про працівників №12 від 03.09.2019р. (документ "Довідка про працівників" копія додається) в якій не вказано інформацію про кваліфікаційні сертифікати інженерів з технічного нагляду та досвід виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (V категорії складності бідівництва). Також варто зазначити те, що своїми незаконними діями Тендерний комітет Комунального підприємства "Тернопільський міський стадіон" може завдати державі збитки в особливо великому розмірі, оскільки різниця між незаконно відхиленою пропозицією нашого підприємства(1 626 696.00грн.) та незаконно кваліфікованою пропозицією ТОВ "Технагляд+"(3 079 089.00 грн.) становить 1 319 197.00 грн.(протокол розкриття тендерних пропозицій додається). Враховуючи вищезгадані порушення при розгляді пропозиції нашого підприємства та ТОВ "Технагляд+", а також те, що у випадку скасування рішення Тендерного комітету про визнання нашої пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та скасування рішення про визнання ТзОВ"Технагляд+" переможцем закупівлі, наша пропозиція буде кваліфікована і призведе до укладення договору, тому нескасування вищезгаданих рішень тендерного комітету від 09.09.2019р. (протокол№12) та від 13.09.2019р.(протокол №13) прямо порушує права та суперечить комерційним інтересам ПП"ЮеМСІ Холдинг". Тому, враховуючи вищенаведене, керуючи ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі", - прошу: 1. Зобов'язати Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ЮеМСІ Холдинг" за процедурою закупівлі робіт з: "Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-19-000963-b. 2.Зобов'язати Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" скасувати рішення про визначення ТОВ "Технагляд+" переможцем за процедурою закупівлі робіт з: "Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-19-000963-b. Додаток: 1.Платіжне доручення; 2.Протокол Тендерного комітету №12 від 09.09.2019р.(Документ "протокол12"); 3. Протокол Тендерного комітету №13 від 13.09.2019р.(Документ "протокол13"); 4.Документ "Доідка 2931 "; 5.Документ "19511_DKBO Гарантія Технагляд+_п.pdf (4).p7s"; 6.Документ "Довідка про підтвердження досвіду"; 7.Документ "Довідка про працівників"; 8.Скріншот з реєстру ДД ДАБІ; 9.Протокол розкриття тендерних пропозицій. 18.09.2019р. Директор ПП "ЮеМСІ Холдинг" Пильний І.П
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилкова подача
Дата: 18 вересня 2019 12:49
рішення від 20.09.2019 № 13336.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 19:35

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 12:42
протокол 13.rar
18 вересня 2019 12:42
Платіжне доручення.pdf
18 вересня 2019 12:42
Скарга АМКУ.pdf
18 вересня 2019 12:43
Доідки 2931.PDF
18 вересня 2019 12:43
Довідка про працівників.pdf
18 вересня 2019 12:43
протокол 12.rar

Документи подані замовником

30 вересня 2019 13:22
пояснення.docx
30 вересня 2019 13:22
пояснення.pdf

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 12:37
Скарга АМКУ.pdf
18 вересня 2019 12:37
протокол 13.rar
18 вересня 2019 12:37
Платіжне доручення.pdf
18 вересня 2019 12:37
Скарга АМКУ.pdf
18 вересня 2019 12:38
протокол 12.rar
18 вересня 2019 12:38
Довідка про працівників.pdf
18 вересня 2019 12:38
Доідки 2931.PDF

Документи Органу Оскарження

20 вересня 2019 19:35
рішення від 20.09.2019 № 13336.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000130 ● ba56c11602094ccb98b069c2cf342c29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2019 № 87
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.12.2019 №87
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-19-000963-b від 19.08.2019 - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 1 626 696,00
UAH
1 626 696,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технагляд +" 3 079 989,00
UAH
3 074 989,00
UAH
Документи
ТОВ "НВК "ТЕХНОБУД АУДИТ" 3 599 300,44
UAH
3 079 988,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 23:38
Електронний підпис
03 вересня 2019 23:29
Тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2019 23:29
Статут.PDF
03 вересня 2019 23:29
сертифікат_Пильн.PDF
03 вересня 2019 23:29
Сертифікат Будівлі.PDF
03 вересня 2019 23:29
Рішення засновника.PDF
03 вересня 2019 23:29
Кошторис.PDF
03 вересня 2019 23:29
Копія Договору ЦПХ.pdf
03 вересня 2019 23:29
Заліщук Сертифікат (1).pdf
03 вересня 2019 23:29
Доідки 2931.PDF
03 вересня 2019 23:29
Додаток 2 (1).rar
03 вересня 2019 23:29
Додаток2.PDF
03 вересня 2019 23:29
Довідки 2028.PDF
03 вересня 2019 23:29
Довідки 1219.PDF
03 вересня 2019 23:29
Довідки 1-11.PDF
03 вересня 2019 23:29
Довідка банк.PDF
03 вересня 2019 23:29
довідка банк0001.PDF
03 вересня 2019 23:29
Відомості про учасника.PDF
03 вересня 2019 23:29
витяг_ЄП.PDF
03 вересня 2019 23:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2019 23:29
Анолог договір.PDF
03 вересня 2019 23:29
Аналог. договір відгук.PDF
03 вересня 2019 23:29
File.PDF

Публічні документи

13 вересня 2019 15:14
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:10
Довідки.pdf
13 вересня 2019 15:10
довідка з міліції.pdf
13 вересня 2019 15:10
Довідка з податкової.pdf
11 вересня 2019 14:39
Електронний підпис
11 вересня 2019 14:36
Пропозиція, розрахунок.pdf
04 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:40
Статут.pdf
04 вересня 2019 15:40
Досвід та ЦПД Дячука.pdf
04 вересня 2019 15:40
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 15:40
Досвід Копчі.pdf
04 вересня 2019 15:40
Банківські документи.pdf
04 вересня 2019 15:40
сертифікати.pdf
04 вересня 2019 15:40
Гарантійні листи.pdf
04 вересня 2019 15:40
Дозвіл,наказ Житло.pdf
04 вересня 2019 15:40
Листи-згоди.pdf
04 вересня 2019 15:40
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2019 15:40
Виписка з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 15:40
Відомість про учасника.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 17:00
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:53
Свідоцтво Свінціцький.pdf
05 вересня 2019 16:53
Підписаний_GarLIST 6699.pdf
05 вересня 2019 16:53
Підписаний_G0919-6699-G_Zayava.pdf
05 вересня 2019 16:53
Момот_Паспорт_ІНН.pdf
05 вересня 2019 16:53
Договор2.pdf
05 вересня 2019 16:53
Договор1.pdf
05 вересня 2019 16:53
договор заява.pdf
05 вересня 2019 16:53
Відгук.pdf
05 вересня 2019 16:53
Виписка ТБА.pdf
05 вересня 2019 16:53
9. Розрахунок.pdf
05 вересня 2019 16:53
5. Гарантійний лист.pdf
05 вересня 2019 16:52
4. Аналогічні договори.pdf
05 вересня 2019 16:52
3. Довідка працівники.pdf
05 вересня 2019 16:52
2. Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2019 16:52
16. Згода санкції.pdf
05 вересня 2019 16:52
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технагляд +"

ТОВ "НВК "ТЕХНОБУД АУДИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Відхилено 1 626 696,00
UAH
09 вересня 2019 14:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технагляд +"
#40242778
Переможець 3 074 989,00
UAH
13 вересня 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технагляд +"
#40242778
3 074 989,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 16:40
ДУ 1.rar зміни до договору
25 червня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:20
дог технагляд.pdf укладений
18 жовтня 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінасування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 378 307,96
UAH