Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дивани одномісні
Очікувана вартість
42 500,00 UAH
UA-2019-08-19-000945-c 243c26d12ba34fbd85b2d426e97d458d
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 19:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 19:05
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:56
Очікувана вартість: 42 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Дивани одномісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресою Покупця і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Зовнішній вигляд товару
Дата подання: 20 серпня 2019 10:18
Надайте, будь ласка, фото приблизного зовнішнього вигляду дивану.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ" 33 660,00
UAH з ПДВ
25 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 33 915,00
UAH з ПДВ
25 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 12:33
Статут ТОВ МУРАЛ.pdf
22 серпня 2019 12:33
Витяг з ЄДР.pdf
22 серпня 2019 12:33
Витяг платника ПДВ.pdf
22 серпня 2019 12:33
Характеристики товару.pdf
22 серпня 2019 12:33
Висновок ДСЕЕ клей.pdf
22 серпня 2019 12:33
Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
22 серпня 2019 12:33
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 12:33
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 16:33
Аналогічний Договір 97.PDF
22 серпня 2019 16:33
Лист виробника.pdf
22 серпня 2019 15:55
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 14:58
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 14:46
Проект договору.pdf
22 серпня 2019 13:48
Паспорт-код.pdf
22 серпня 2019 13:48
Витяг з ЄДР 2019г..pdf
22 серпня 2019 13:48
Витяг з РПЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"

ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"
#41860013
Очікує рішення 25 398,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 12:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 18:01
Коментар щодо відміни: Згідно з п. 13 Наказу № 10 ДП «ПРОЗОРРО» договір не був підписаний протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
Документи:
19 вересня 2019 18:01
протокол