Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі та чистячи засоби для прибирання приміщень
Очікувана вартість
12 150,00 UAH
UA-2019-08-19-000833-b 3dda4c1af51d467ea9b19a19aa3054e0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:48
Очікувана вартість: 12 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Закупівля миючих та чистячих засобів для прибирання приміщень. Детальний опис та асортимент викладений в Оголошені №46. Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься. Доставка товару проводиться за рахунок Учасника на склад Замовника за адресою: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067. Строк поставки товарів: 14 (чотирнадцять) робочих днів з дати підписання Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Миючий засіб для туалету «Туалетне каченя» 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
100 штуки
Порошковий засіб «Gala чистяча» 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
150 штуки
Засіб рідкий 500 мл (Білизна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
60 штуки
Рідкий засіб для чищення 500 мл (Gala)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
50 штуки
Рідкий засіб для чищення 500мл (Сантри гель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
30 штуки
Засіб для чищення та миття вікон «Містер Мускул», 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2 упаковка
Дезактин для профілактики та дезинфенкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
40 штуки
Миючий засіб для підлоги «Містер Мускул» 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 13:31
Оголошення №46 зі змінами.pdf
19 серпня 2019 15:52
проект ДОГОВІР.doc
19 серпня 2019 15:07
Додаток 1.docx
21 серпня 2019 13:31
Оголошення №46 зі змінами.pdf
19 серпня 2019 15:07
Оголошення №46.pdf
19 серпня 2019 15:52
проект ДОГОВІР.doc
19 серпня 2019 15:07
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:27
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.6 Оголошення №46 даної закупівлі - В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід дотримуватись вказаних вимог; 2) Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 11 118,24
UAH з ПДВ
10 658,76
UAH з ПДВ
Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 11 159,50
UAH з ПДВ
10 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 17:58
Згода з договором.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 13:49
цінова пропозиція 1.pdf
27 серпня 2019 13:49
цінова пропозиція 2.pdf
27 серпня 2019 13:49
довідка 4.pdf
27 серпня 2019 13:49
довідка 6.pdf
27 серпня 2019 13:49
дані про ФОП.pdf
27 серпня 2019 13:49
довідка2.pdf
27 серпня 2019 13:49
гарантійний лист 3.pdf
27 серпня 2019 13:49
довідка 5.pdf
27 серпня 2019 13:49
гарантійний лист 2.pdf
27 серпня 2019 13:49
довідка 1.pdf
27 серпня 2019 13:49
гарантійний лист 1.pdf
27 серпня 2019 13:49
довідка3.pdf
27 серпня 2019 13:49
паспортні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 10 658,76
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 10:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
10 658,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 48.pdf укладений
05 вересня 2019 11:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 658,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 776,46 UAH)