Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Січневого прориву в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 479 560,00 UAH
UA-2019-08-19-000784-c 4910629bcff544238fa4ac8d14f2893b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:46
Очікувана вартість: 8 479 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42397.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Січневого прориву в м. Біла Церква Київської області
(код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Виконання робіт до 15.12.2020 року, очікувана вартість закупілі, яка може змінюватися залежно від фактичного фінансування видатків.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Січневого прориву в м. Біла Церква Київської області
(код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерела фінансування - кошти державного, обласного, місцевого бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Січневого прориву
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія аванс Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Поетапна оплата по факту виконаних робіт згідно акту Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 серпня 2019 12:33
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:17
Добрий день! Для оформлення банківської гарантії просимо вказати ваші банківські реквізитии (р/р., МФО, назва банку)
Відповідь: р/р 35425127020450 в Державній казначейській службі України м. Київ МФО 820172

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000023 ● 0f887bcedda64d909a30ee6b2f384487
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-08-19-000784-c 19.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 17:06:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Січневого прориву в м. Біла Церква Київської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 –Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000784-c), проведеної Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
Який вид договірної ціни обрано Замовником до договору про виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Січневого прориву в м. Біла Церква Київської області від 07.10.2019 № 1119/2019 (далі – Договір), при тому, що відповідно до п. 3.1 Договору ціна є твердою, а в додатку до Договору «Договірна ціна» – динамічна?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-17 16:50:22

Пояснення на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно положень статті 7-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо заперечення на висновок ПО ДАСУ за результатами моніторингу UA-M-2019-12-04-000023 та інформацію про неможливість усунення виявлених порушень.

2019-12-26 13:08:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 6 883 327,97
UAH з ПДВ
6 883 327,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 7 643 773,09
UAH з ПДВ
7 643 773,09
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 8 080 360,90
UAH з ПДВ
8 080 360,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 09:26
Електронний підпис
11 вересня 2019 09:25
Довідка працівники.pdf
11 вересня 2019 09:25
Обробка даних.pdf
11 вересня 2019 00:27
Копія Статуту.pdf
11 вересня 2019 00:22
Копії дипломів.pdf
11 вересня 2019 00:22
Довідка з банку рахунки.pdf
11 вересня 2019 00:22
Довідка з банку кредити.pdf
10 вересня 2019 19:34
Тендерна Пропозиція.pdf
10 вересня 2019 19:34
Листи і Довідки.pdf
10 вересня 2019 19:34
Довідка про обладнення.pdf
10 вересня 2019 19:34
Проект договору.pdf
10 вересня 2019 19:34
Оригінал Статуту.pdf.pdf
10 вересня 2019 19:34
Оригінал ліцензії.pdf
10 вересня 2019 19:34
Копії паспортів.pdf
10 вересня 2019 19:34
Довіреність.pdf
10 вересня 2019 19:34
Витяг з ПДВ.pdf
10 вересня 2019 19:34
Розрахунок ЗП.pdf
10 вересня 2019 19:34
9.imd
10 вересня 2019 19:34
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 13:11
Електронний підпис
24 вересня 2019 13:09
Довідка з податкової.pdf
24 вересня 2019 13:09
Довідка з МВС.pdf
24 вересня 2019 13:09
БЦ_СП.imd
10 вересня 2019 17:27
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:24
Технічне завдання.pdf
10 вересня 2019 17:24
Технічна специфікація.pdf
10 вересня 2019 17:24
Розрахунок ЗП.pdf
10 вересня 2019 17:24
Пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:24
Ліцензія.pdf
10 вересня 2019 17:24
Листи -згоди.pdf
10 вересня 2019 17:24
Лист про субпідряд.pdf
10 вересня 2019 17:24
Лист підтвердження СС2.pdf
10 вересня 2019 17:24
Копія статуту.pdf
10 вересня 2019 17:24
Копія свідоцтва ПДВ +.pdf
10 вересня 2019 17:24
Копія дозволу.pdf
10 вересня 2019 17:24
Копії техпаспортів.pdf
10 вересня 2019 17:24
Календарний план.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідки по статті 17.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка про учасника.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка про спецодяг.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка про санкції.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка про працівників.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка про механізми.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка про довкілля.pdf
10 вересня 2019 17:24
Довідка з банку.pdf
10 вересня 2019 17:24
відомість з ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2019 17:24
Відгук КСАД.pdf
10 вересня 2019 17:24
Відгук БЦ.pdf
10 вересня 2019 17:24
Витяг з ЄДР.pdf
10 вересня 2019 17:24
БЦ_СП.imd
10 вересня 2019 17:24
Акт наріжчик швів.pdf
10 вересня 2019 17:24
17338_БК_ВР_Гарантія_10_09_19.rar

Публічні документи

11 вересня 2019 05:50
Електронний підпис
11 вересня 2019 03:20
Fw_ Договора.zip
11 вересня 2019 03:20
Інші документи.rar
11 вересня 2019 03:19
Працівники_1.rar
11 вересня 2019 03:19
Інші документи_2.rar
11 вересня 2019 03:19
Працівники_2.rar
11 вересня 2019 03:19
Довідки пдф.rar
11 вересня 2019 03:19
Банківська гарантія.rar
11 вересня 2019 03:19
Кошторис.rar
11 вересня 2019 03:19
Проект договору.pdf
11 вересня 2019 03:19
Лист згода.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ПП «Ялик»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 6 883 327,97
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:01
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Переможець 7 643 773,09
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
7 643 773,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 12:15
1119-4.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 15:47
ДУ 03(1119).pdf зміни до договору
11 лютого 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:03
ДУ 02(1119).PDF зміни до договору
23 грудня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 12:34
ДУ 01(1119).PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 11:39
Договір 1119.PDF укладений
07 жовтня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1119/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна додатку до Договору "Договірна ціна" з метою усунення порушень виявлених ПО ДАСУ за результатами моніторингу закупівлі. (зміна виду договірної ціни в додатку з "динамічна" на "тверда"
Номер договору про закупівлю: 1119/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного графіку виконання робіт" шляхом викладення його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1119/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1119/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 911 391,88
UAH (в тому числі ПДВ 985 231,98 UAH)