Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)
Очікувана вартість
1 074 430,00 UAH
UA-2019-08-19-000769-a 5ae33f4f94d14ede9b95a406e59a0d0c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Виблова

+380971293257 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5
Контактна особа: Олена Виблова
+380971293257
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:46
Оскарження наміру укласти договір: 02 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

19 серпня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)
Опис предмету закупівлі:
Вознесенська гімназія «Орієнтир» Мелітопольської районної ради Запорізької області, Вознесенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області. Виготовлення гарячого харчування здійснюється на базі шкільних їдалень.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 221 805,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 посл
Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72300, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, За адресою навчальних закладів
Дата доставки: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Строкань Ірина Іванівна
#2395018886
Переможець 221 805,00
UAH
22 серпня 2019 14:46

Документи

22 серпня 2019 14:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Строкань Ірина Іванівна
#2395018886
221 805,00
UAH
Документи

Документи

22 серпня 2019 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:06
img214.pdf укладений
10 вересня 2019 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 220 665,00
UAH