Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з докування суховантажного н/с «Т-702»
Repair Services for the dry-cargo non propelled ship «T-702»
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000733-a c51e309e067247378f254082f03af656
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Hydrographic Service of Ukraine
National ID: 21720000
Contact point: Olha Tselinska
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:09
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 серпня 2019 12:35
Enquiries until: 08 вересня 2019 20:00
Complaints submission until: до 14 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2019 20:00

Information

Estimated total value: 8 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з докування суховантажного н/с «Т-702» (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair Services for the dry-cargo non propelled ship «T-702» (funds of the enterprise)
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Договору на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється попередня оплата в розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків від вартості основних Послуг. Within 15 banking days from the date of signing this Contract, payment at the rate of the fifty percent (50 %) of the basic Contract Services is to be effected according to the Customer`s invoice. Аванс 15 Банківські 50
Iнша подія Розрахунок за надані основні Послуги Замовник може здійснити на підставі проміжного Акту приймання-передачі наданих послуг з проміжною відомістю у розмірі не менше 15 (п’ятнадцяти) відсотків від вартості основних Послуг. Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання проміжного Акту приймання-передачі наданих послуг, Замовник здійснює оплату у розмірі 10 (десяти) відсотків від вартості такого Акту, за умови виконання пп. 6.3.5–6.3.8 Договору. Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та Акту приймання судна з ремонту протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Замовником Акту приймання судна з ремонту, за умови виконання п.п.6.3.6-6.3.8 Договору. Payment for the given basic Services the Contractor can realize based on the interim delivery acceptance Certificate with an interim statement in the amount of non less than 15 (fifteen) percent from the cost of the basic Services. Within 15 (fifteen) banking days from the moment of signing the interim delivery acceptance Certificate, the Contractor pays a fee of 10 (ten) percent of the value of the Certificate under the conditions specified in the Clause 6.3.5-6.3.8 of this Contract. The final payment for the given Services is effected against the signed by the Parties Delivery Acceptance Certificate with the dockside repair Delivery Acceptance Certificate within 15 (fifteen) banking days since the dockside repair Delivery Acceptance Certificate signed by the Customer, subject to fulfillment of cl.cl. 6.3.6-6.3.8 of this Contract. Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:35
ANNOUNCEMENT TEMPLATE T-702 (19.08.2019) en.docx
19 серпня 2019 12:35
ТД - суховантажне н-с 702 (19.08.2019).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 вересня 2019
UA-2019-08-19-000733-ac51e309e067247378f254082f03af656
Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 вересня 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2019 15:55
установчі 18.09.19.pdf
18 вересня 2019 15:55
Кваліфікаційні 18.09.19 opt.pdf
18 вересня 2019 15:55
технічні 18.09.19.pdf

Документи

18 вересня 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2019 16:27
26-Санкції 2.pdf
18 вересня 2019 16:27
22-Проект Договору.pdf
18 вересня 2019 16:27
21-Довідка з банку.pdf
18 вересня 2019 16:27
19-Регістр Югсудоремонт.pdf
18 вересня 2019 16:27
18-Технічні вимоги 702.pdf
18 вересня 2019 16:27
17-Санкції.pdf
18 вересня 2019 16:27
16-Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2019 16:27
14-Статут Югсудоремонт.pdf
18 вересня 2019 16:27
12-Закон 17.pdf
18 вересня 2019 16:27
11.4-Акт Килия.pdf
18 вересня 2019 16:27
11.1-Договір Килия.pdf
18 вересня 2019 16:27
11.0-Договір підряду №100.pdf
18 вересня 2019 16:27
10-Договір Еніре.pdf
18 вересня 2019 16:27
08.2-Відгук Кариб.pdf
18 вересня 2019 16:27
08.1-Акт Кариб.pdf
18 вересня 2019 16:27
08.0-Договір Кариб.pdf
18 вересня 2019 16:27
07-Досвід.pdf
18 вересня 2019 16:27
06-Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ"

ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ" 8 462 000,00
UAH з ПДВ
8 419 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ" 8 470 000,00
UAH з ПДВ
8 427 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 15:55
установчі 18.09.19.pdf
18 вересня 2019 15:55
Кваліфікаційні 18.09.19 opt.pdf
18 вересня 2019 15:55
технічні 18.09.19.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:27
26-Санкції 2.pdf
18 вересня 2019 16:27
22-Проект Договору.pdf
18 вересня 2019 16:27
21-Довідка з банку.pdf
18 вересня 2019 16:27
19-Регістр Югсудоремонт.pdf
18 вересня 2019 16:27
18-Технічні вимоги 702.pdf
18 вересня 2019 16:27
17-Санкції.pdf
18 вересня 2019 16:27
16-Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2019 16:27
14-Статут Югсудоремонт.pdf
18 вересня 2019 16:27
12-Закон 17.pdf
18 вересня 2019 16:27
11.4-Акт Килия.pdf
18 вересня 2019 16:27
11.1-Договір Килия.pdf
18 вересня 2019 16:27
11.0-Договір підряду №100.pdf
18 вересня 2019 16:27
10-Договір Еніре.pdf
18 вересня 2019 16:27
08.2-Відгук Кариб.pdf
18 вересня 2019 16:27
08.1-Акт Кариб.pdf
18 вересня 2019 16:27
08.0-Договір Кариб.pdf
18 вересня 2019 16:27
07-Досвід.pdf
18 вересня 2019 16:27
06-Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ"

ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ"
#41028221
Переможець 8 419 500,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ"
#41028221
8 419 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 12:04
ДУ 5 до договору 163-2019.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 09:50
ДУ 4 до договору 163-2019.pdf зміни до договору
17 липня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 14:01
ДУ №3 до договору 163-2019 від 10.10.2019.pdf зміни до договору
06 липня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 08:57
Дод. угода №2_25.05.20.pdf зміни до договору
28 травня 2020 08:40
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 12:35
163-2019 ДУ № 1 від 18.10.2019.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:05
163-2019 від 10.10.2019 (нс Т-702) .pdf укладений
10 жовтня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено на підставі пунктів 12.1, 12.6 Договору, враховуючи норми статей 180, 188 Господарського кодексу та статей 847, 848, 854 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 163/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни на підставі п. 1.3, п. 3.4, п. 12.1, п. 12.8.1 та п. 12.8.3 Договору, враховуючи норми ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) та листа Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ» від 28.04.2020 № 273
Номер договору про закупівлю: 163/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни на підставі п. 1.3, п. 3.4, п. 12.1, п. 12.8.1 Договору, враховуючи норми ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) та листа Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ» від 19.06.2020 № 403
Номер договору про закупівлю: 163/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено на підставі п. 5.15 та п. 12.1 Договору (узгодження переліку додаткових послуг (в межах загального обсягу можливих додаткових послуг, передбачених Договором))
Номер договору про закупівлю: 163/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені на підставі п. 1.3, п. 3.4, п. 12.1 Договору, враховуючи норми ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 163/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 20 серпня 2020
Сума оплати за договором: 5 687 191,84
UAH (в тому числі ПДВ 947 865,30 UAH)