Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062179 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Хорюк Руслана Валеріївна +380990233609 stor-misk-r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Машина дорожня комбінована Джерело фінасування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 16:45 |
Т Д Машина 2019.docx | |
19 серпня 2019 16:45 |
Протокол № 174.pdf |
22 серпня 2019 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 серпня 2019 16:45 |
Т Д Машина 2019.docx
|
||||||||||||
19 серпня 2019 16:45 |
Протокол № 174.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-16-000005 ● f7d7b6e9416f44ffa2d96061dbf4e8d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2019 №38
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 16.09.2019 року № 38
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-08-19-000728-c від19.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-18 15:55:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машина дорожня комбінована» за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому при внесенні інформації щодо джерела фінансування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів Вами зазначено дану інформацію у пункті 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», а не у пункті 10-2 «Джерело фінансування», чим не дотримано форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-20 09:59:15
Відомості про джерело фінансування
Інформація про джерело фінасування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів була помилково зазначена у пункті 9-1, а не у пункті 10-2
У зв’язку з відсутністю механізму усунення порушень після завершення процедури закупівлі, на майданчику SmartTender в системі ProZorro, внести відповідні зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів не має технічної можливості.
Ваші зауваження прийняті до відома та будуть враховані в роботі шляхом внесення відповідних змін при наступному складанні документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-18 16:58:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Машина дорожня комбінована» код за ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при складанні тендерної документації Вами не внесено інформацію щодо:
- дати, з настання якої тендерні пропозицій вважаються дійсними;
- інформації про врахування податку на додану вартість в описі методики оцінки за критерієм «ціна»;
- розміру, виду, строку та умов надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо Вами вимагається його надати?
2. Чому у підпункті 3.1 пункту 3 Розділу V тендерної документації Вами внесена вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, якщо він «не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки», що не передбачено частиною 1 статті 30 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-20 10:06:34
Щодо складання тендерної документаці
Під час складанні тендерної документації помилково не було внесено інформацію щодо:
- дати, з настання якої тендерні пропозицій вважаються дійсними;
- інформації про врахування податку на додану вартість в описі методики оцінки за критерієм «ціна»;
- розміру, виду, строку та умов надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
У підпункті 3.1 пункту 3 Розділу V тендерної документації помилково внесена вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, якщо він «не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки», що не передбачено частиною 1 статті 30 Закону.
У зв’язку з відсутністю механізму усунення помилок після завершення процедури закупівлі, на майданчику SmartTender в системі ProZorro, внести відповідні зміни до Тендерної документації не має технічної можливості.
Ваші зауваження прийняті до відома та будуть враховані в роботі шляхом внесення відповідних змін при наступному складанні документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-19 12:03:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Машина дорожня комбінована» код за ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чи надано учасником-переможцем Приватним підприємством «Сула-2009», з яким укладено договір про закупівлю 17.09.2019 №963, забезпечення виконання договору про закупівлю, що вимагалося відповідно до пункту 5 Розділу VІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол №173 від 19.08.2019)?
(Відповідно до частини 1 статті 26 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю має бути внесене учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-20 10:08:34
Щодо забезпечення виконання договору
Повідомляємо, що учасником-переможцем приватним підприємством «Сула-2009», з яким укладено договір про закупівлю від 17.09.2019 р. № 963 не було надане забезпечення виконання договору, що вимагалося відповідно до пункту 5 розділу VІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 173 від19.08.2019).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оскільки немає технічної можливості усунути виявлені порушення законодавства в частині складання тендерної документації, тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендерної процедури закупівлі Машини дорожньої комбінованої за ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби на 2019 рік по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та оприлюднити дане рішення на електронному майданчику SmartTender.
2019-09-24 15:31:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2019-10-02 09:47:10
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сула-2009" #36618542 |
Переможець |
2 397 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 15:33
|
Додаткова угода 1051 до 963 (1) (1).pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 15:33
|
Протокол № 205 (1).pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 15:33
|
2_Додаткова угода 1051 до 963.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 15:32
|
1_Протокол № 205.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 10:12
|
Договір 963.pdf | укладений |
17 вересня 2019 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів Протокол № 205 від 26.09.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 963 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1051 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |