Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машина дорожня комбінована
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000728-c 2462e01cae16474ba7378f2f26c570ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 11:32
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машина дорожня комбінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Машина дорожня комбінована Джерело фінасування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:45
Т Д Машина 2019.docx
19 серпня 2019 16:45
Протокол № 174.pdf
22 серпня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:45
Т Д Машина 2019.docx
19 серпня 2019 16:45
Протокол № 174.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000005 ● f7d7b6e9416f44ffa2d96061dbf4e8d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2019 №38

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 16.09.2019 року № 38
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-08-19-000728-c від19.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-18 15:55:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Машина дорожня комбінована» за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому при внесенні інформації щодо джерела фінансування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів Вами зазначено дану інформацію у пункті 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», а не у пункті 10-2 «Джерело фінансування», чим не дотримано форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-20 09:59:15

Відомості про джерело фінансування

Інформація про джерело фінасування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів була помилково зазначена у пункті 9-1, а не у пункті 10-2
У зв’язку з відсутністю механізму усунення порушень після завершення процедури закупівлі, на майданчику SmartTender в системі ProZorro, внести відповідні зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів не має технічної можливості.
Ваші зауваження прийняті до відома та будуть враховані в роботі шляхом внесення відповідних змін при наступному складанні документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-18 16:58:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Машина дорожня комбінована» код за ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при складанні тендерної документації Вами не внесено інформацію щодо:
- дати, з настання якої тендерні пропозицій вважаються дійсними;
- інформації про врахування податку на додану вартість в описі методики оцінки за критерієм «ціна»;
- розміру, виду, строку та умов надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо Вами вимагається його надати?
2. Чому у підпункті 3.1 пункту 3 Розділу V тендерної документації Вами внесена вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, якщо він «не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки», що не передбачено частиною 1 статті 30 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-20 10:06:34

Щодо складання тендерної документаці

Під час складанні тендерної документації помилково не було внесено інформацію щодо:
- дати, з настання якої тендерні пропозицій вважаються дійсними;
- інформації про врахування податку на додану вартість в описі методики оцінки за критерієм «ціна»;
- розміру, виду, строку та умов надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
У підпункті 3.1 пункту 3 Розділу V тендерної документації помилково внесена вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, якщо він «не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки», що не передбачено частиною 1 статті 30 Закону.
У зв’язку з відсутністю механізму усунення помилок після завершення процедури закупівлі, на майданчику SmartTender в системі ProZorro, внести відповідні зміни до Тендерної документації не має технічної можливості.
Ваші зауваження прийняті до відома та будуть враховані в роботі шляхом внесення відповідних змін при наступному складанні документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-19 12:03:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Машина дорожня комбінована» код за ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чи надано учасником-переможцем Приватним підприємством «Сула-2009», з яким укладено договір про закупівлю 17.09.2019 №963, забезпечення виконання договору про закупівлю, що вимагалося відповідно до пункту 5 Розділу VІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол №173 від 19.08.2019)?
(Відповідно до частини 1 статті 26 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю має бути внесене учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-20 10:08:34

Щодо забезпечення виконання договору

Повідомляємо, що учасником-переможцем приватним підприємством «Сула-2009», з яким укладено договір про закупівлю від 17.09.2019 р. № 963 не було надане забезпечення виконання договору, що вимагалося відповідно до пункту 5 розділу VІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 173 від19.08.2019).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки немає технічної можливості усунути виявлені порушення законодавства в частині складання тендерної документації, тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендерної процедури закупівлі Машини дорожньої комбінованої за ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби на 2019 рік по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та оприлюднити дане рішення на електронному майданчику SmartTender.

2019-09-24 15:31:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2019-10-02 09:47:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сула-2009" 2 397 000,00
UAH з ПДВ
2 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 2 399 400,00
UAH з ПДВ
2 399 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:44
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:43
Документи переможця.pdf
02 вересня 2019 14:10
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:09
Технічна частина.pdf
02 вересня 2019 14:09
Кваліфікаційна частина.pdf
02 вересня 2019 14:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Сула-2009"

ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Сула-2009"
#36618542
Переможець 2 397 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сула-2009"
#36618542
2 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 15:33
Додаткова угода 1051 до 963 (1) (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:33
Протокол № 205 (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:33
2_Додаткова угода 1051 до 963.pdf укладений
01 жовтня 2019 15:32
1_Протокол № 205.pdf укладений
01 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 10:12
Договір 963.pdf укладений
17 вересня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів Протокол № 205 від 26.09.2019
Номер договору про закупівлю: 963
Договір:
Номер додаткової угоди: 1051
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відміна тендерної процедуои закупівлі