Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне. ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000724-b 814205b9bd244b5d80a853f3e55b252a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шумаков Віктор Анатолійович

380445649586 ujkg@drda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448218
Вебсайт: http://darn.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Вул. О.Кошиця, 11
Контактна особа: Шумаков Віктор Анатолійович
380445649586
ujkg@drda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Крісло офісне. ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Крісло офісне. ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, місто Київ, Київ, Кошиця ,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Крісло офісне. ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 14:37
Пропозиція.docx
19 серпня 2019 14:37
Проект договору.docx
19 серпня 2019 14:35
Технічні_вимоги.docx
19 серпня 2019 14:35
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 20 серпня 2019 10:30
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:54
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Участь у закупівлі можуть приймати як юридичні так і фізичні особи-підприємці, незалежно від систем оподаткування, на рівних умовах. Ціна пропозиції розглядається як остаточна. У випадку укладання договору з фізичною особою-підприємцем, його дані та дохід (перераховані в звітний період кошти) включаються до форми 1-ДФ та подаються до ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій