Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39356695 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Нікольська Мар'яна Михайлівна +380342552017 nikolskamarana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 15:33 |
ТД зі змінами.pdf | |
23 серпня 2019 15:33 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
19 серпня 2019 16:28 |
ТД нова.pdf |
23 серпня 2019 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2019 15:33 |
ТД зі змінами.pdf
|
|||
23 серпня 2019 15:33 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
19 серпня 2019 16:28 |
ТД нова.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1)..Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам Замовника.
2).Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №4. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
3).До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-23-000004 ● ba6fa69852674b888b33a69c1facd12a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2019 № 55
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.10.2019 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-19-000689-c 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виходячи зі змісту висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщеному на сайті Прозорро, звертаємо увагу на наступне: У висновку зазначене, що за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу 5 тендерної документації визначено критерій оцінки тендерних пропозицій - ціна без зазначення питомої ваги критерію, а також відсутній опис методики оцінки за критерієм «ціна», відсутня інформація про врахування при оцінці податку на додану вартість, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Проте, Замовником у пункті 1 розділу 5 тендерної документації вказано перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, де зазначено, що єдиним критерієм пропозиції є Ціна. Також, відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Так з урахуванням зазначеного положення, інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ), зазначена в оголошенні в розділі: Інформація про процедуру - Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ. З огляду на зазначене, Замовник не порушив вимоги п.9 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1 ст. 28 вказаного Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), і для яких існує постійно діючий ринок, єдиний критерій оцінки – ціна. Контролюючий орган зазначає у висновку, що у додатку 2.3 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати скановану копію оригіналу довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що є чинним станом на дату подання документа, або довідку в електронному вигляді, отриману у встановленому законодавством порядку. Переможцем ФОП Баланюк Сергій Миколайович надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи від 06.09.2019 №81435, видану ГУ ДПС у м. Києві, яка не підписана посадовими особами податкової служби та/або не завірена ЕЦП. Замовник спростовує зазначене наступним. Відповідно до п. 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлення яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Мінфіну від 03.09.2018 р. № 733 довідка про відсутність заборгованості надається за вибором заявника (платника податків) у електронній або документарній формі. Причому, так як інше не зазначено в нормативному акті, обидві довідки, електронна або документарна, мають однакову юридичну силу. Вказані положення Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлення яких покладено на контролюючі органи, повністю відповідають Закону України «Про електронні документи та електронний цифровий підпис», зокрема частинах 1,2 ст. 8 зазначеного Закону: юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму; допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму. Джерелом фінансування закупівлі були минулорічні залишки освітньої субвенції з державного бюджету. Зазначене не впливає на оцінку і результат вже завершеної закупівлі та не може бути усунуте. В будь-якому разі джерелом фінансування публічної закупівлі є бюджетні кошти, та конкретизація яким самим бюджетом не може бути істотним порушенням Закону «Про публічні закупівлі».
2019-11-06 14:58:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Баланюк Сергій Миколайович #2802019798 |
Переможець |
1 045 700,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 12:14
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 08:43
|
Договір | укладений |
25 вересня 2019 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Описка дати |
Номер договору про закупівлю: | 689-c |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |