Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ (інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів, джерело фінансування - співфінансування державного та місцевого бюджетів )
Очікувана вартість
512 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000667-a ● 78d20121da2649b5aaebefe207d8366e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02145228 |
Місцезнаходження: | 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132 |
Контактна особа: |
Звоздяк Світлана Михайлівна +380486422532 svetllana22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 512 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 512,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15360 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ (інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів, джерело фінансування - співфінансування державного та місцевого бюджетів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару, згідно видаткової накладної. Оплата буде здійснюватися згідно помісячного плану асигнувань та по мірі надходження бюджетних коштів) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 10:53 |
ТД мультим.комплект- 28.08.19 (зі змінами).docx | |
28 серпня 2019 10:53 |
Зміни мультимед (1)- 28.08.19 doc.doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
ТД мультим.комплект- 19.09.19.docx |
28 серпня 2019 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2019 10:53 |
ТД мультим.комплект- 28.08.19 (зі змінами).docx
|
|||
28 серпня 2019 10:53 |
Зміни мультимед (1)- 28.08.19 doc.doc
|
|||
19 серпня 2019 12:13 |
ТД мультим.комплект- 19.09.19.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000667-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 23 серпня 2019 10:47
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, по-перше, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема приміщень в Любашівському районі для проведення сервісного, гарантійного та постгарантійного обслуговування, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та документи, що підтверджують наявність приміщень. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають приміщення (власне або орендоване) у Любашівському районі. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у Любашівському районі. Вимога щодо наявності приміщення (власного або орендованого) у Любашівському районі ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. По-друге, відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Проте, згідно з Наказом МОН №704 від 22.06.2016 року до Комплекту мультимедійного обладнання (інтерактивного комплексу) входить Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом. Більше того, програмне забезпечення є невід'ємною складовою комплексу, без якого він втрачає свою функціональність. Тому, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що УСІ складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимоги щодо надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема приміщень в Любашівському районі для проведення сервісного, гарантійного та постгарантійного обслуговування, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та документів, що підтверджують наявність приміщень, а також грифу МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 10:31
Замовником внесено зміни до тендерної документації на закупівлю:
показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 32320000-2 - телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ
(інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів)
1. В Додатку 1 до тендерної документації в пункті 2.1.
Видалити словосполученя:
в Любашівському районі
2. В Додатку 3 п. 2 тендерної документації
Видалити словосполучення:
Надати гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 32320000-2 - телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ
(інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів)
1. В Додатку 1 до тендерної документації в пункті 2.1.
Видалити словосполученя:
в Любашівському районі
2. В Додатку 3 п. 2 тендерної документації
Видалити словосполучення:
Надати гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
346 320,00
UAH з ПДВ
|
346 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА |
469 500,00
UAH з ПДВ
|
469 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна |
511 920,00
UAH з ПДВ
|
511 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
346 320,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 10:47
|
ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА #2574117328 |
Переможець |
469 500,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:39
|
Дод.угода 1- продов.дог.Мультимед на 2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 09:53
|
перелік шкіл 633 | укладений |
24 вересня 2019 09:48
|
специфікація 633 | укладений |
24 вересня 2019 09:48
|
договір 633 | укладений |
24 вересня 2019 09:48
|
договір 633 | укладений |
24 вересня 2019 09:48
|
договір 633 | укладений |
24 вересня 2019 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 633 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/910 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |