Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ (інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів, джерело фінансування - співфінансування державного та місцевого бюджетів )
Очікувана вартість
512 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000667-a 78d20121da2649b5aaebefe207d8366e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звоздяк Світлана Михайлівна

+380486422532 svetllana22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа: Звоздяк Світлана Михайлівна
+380486422532
svetllana22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 12:51
Очікувана вартість: 512 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 512,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ (інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів, джерело фінансування - співфінансування державного та місцевого бюджетів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару, згідно видаткової накладної. Оплата буде здійснюватися згідно помісячного плану асигнувань та по мірі надходження бюджетних коштів) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:53
ТД мультим.комплект- 28.08.19 (зі змінами).docx
28 серпня 2019 10:53
Зміни мультимед (1)- 28.08.19 doc.doc
19 серпня 2019 12:13
ТД мультим.комплект- 19.09.19.docx
28 серпня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:53
ТД мультим.комплект- 28.08.19 (зі змінами).docx
28 серпня 2019 10:53
Зміни мультимед (1)- 28.08.19 doc.doc
19 серпня 2019 12:13
ТД мультим.комплект- 19.09.19.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000667-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 23 серпня 2019 10:47
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, по-перше, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема приміщень в Любашівському районі для проведення сервісного, гарантійного та постгарантійного обслуговування, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та документи, що підтверджують наявність приміщень. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають приміщення (власне або орендоване) у Любашівському районі. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у Любашівському районі. Вимога щодо наявності приміщення (власного або орендованого) у Любашівському районі ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. По-друге, відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Проте, згідно з Наказом МОН №704 від 22.06.2016 року до Комплекту мультимедійного обладнання (інтерактивного комплексу) входить Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом. Більше того, програмне забезпечення є невід'ємною складовою комплексу, без якого він втрачає свою функціональність. Тому, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що УСІ складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимоги щодо надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема приміщень в Любашівському районі для проведення сервісного, гарантійного та постгарантійного обслуговування, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та документів, що підтверджують наявність приміщень, а також грифу МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 10:31
Замовником внесено зміни до тендерної документації на закупівлю:

показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 32320000-2 - телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Придбання інтерактивного мультимедійного комплексу для початкових класів НУШ
(інтерактивна дошка + базове програмне забезпечення + монтажний комплект + мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом – 12 комплектів)

1. В Додатку 1 до тендерної документації в пункті 2.1.

Видалити словосполученя:
в Любашівському районі



2. В Додатку 3 п. 2 тендерної документації
Видалити словосполучення:

Надати гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».

Документи

28 серпня 2019 10:30
протокол рішення 41
28 серпня 2019 10:30
протокол рішення 41
28 серпня 2019 10:30
протокол рішення 41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 346 320,00
UAH з ПДВ
346 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА 469 500,00
UAH з ПДВ
469 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна 511 920,00
UAH з ПДВ
511 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 17:10
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:10
ISO 9001 ViewSonic.pdf
30 серпня 2019 17:09
ISO 14001 ViewSonic.pdf
30 серпня 2019 17:09
Висновок СЕС ViewSonic.pdf
30 серпня 2019 17:09
Протокол кріплення.pdf
30 серпня 2019 17:09
ISO9001 Intech.pdf
30 серпня 2019 17:09
ISO14001 Intech.pdf
30 серпня 2019 17:09
Статут.pdf
30 серпня 2019 17:09
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 17:09
Витяг ПДВ.pdf
30 серпня 2019 17:09
Витяг з ЄДР.pdf
30 серпня 2019 17:09
Виписка з ЄДР.pdf
30 серпня 2019 17:09
4-ОПП.pdf
30 серпня 2019 17:09
Фін. звіт.pdf
30 серпня 2019 17:09
Уповноважена особа.pdf
30 серпня 2019 17:09
Технічні вимоги згода.pdf
30 серпня 2019 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 17:09
Таблиця відповідності.pdf
30 серпня 2019 17:09
Свідоцтво МОН К-82.pdf
30 серпня 2019 17:09
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 17:09
Платіжне доручення.pdf
30 серпня 2019 17:09
Лист-пояснення.pdf
30 серпня 2019 17:09
Інформаційна довідка.pdf
30 серпня 2019 17:09
Згода на обробку ПД.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка стаття 17.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка ПЗ.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка ПДВ.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка ліцензування.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка досвід.pdf
30 серпня 2019 17:09
Довідка довкілля.pdf
30 серпня 2019 17:09
Гарантійний лист ПЗ.pdf
30 серпня 2019 17:09
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 09:35
тп оновлена.pdf
13 вересня 2019 09:35
МВС.pdf
13 вересня 2019 09:35
ДПІ.pdf
02 вересня 2019 22:54
фото товару.pdf
02 вересня 2019 22:54
тп.pdf
02 вересня 2019 22:54
ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ.pdf
02 вересня 2019 22:54
тех вимоги.pdf
02 вересня 2019 22:54
специфікація.pdf
02 вересня 2019 22:54
Сертифікат спікера.pdf
02 вересня 2019 22:54
проект договору.pdf
02 вересня 2019 22:54
порівняльна таблиця.pdf
02 вересня 2019 22:54
платіжка.pdf
02 вересня 2019 22:54
Підписаний_G0819-6589-GL_tender.pdf
02 вересня 2019 22:54
персональні дані.pdf
02 вересня 2019 22:54
Інструкція з установки.pdf
02 вересня 2019 22:54
ідент код.pdf
02 вересня 2019 22:54
згода з умовами дог.pdf
02 вересня 2019 22:54
Допуск з електробезпеки.pdf
02 вересня 2019 22:54
дог оренди.pdf
02 вересня 2019 22:54
довідка мат база.pdf
02 вересня 2019 22:54
дов санкції.pdf
02 вересня 2019 22:54
дов посил пз.pdf
02 вересня 2019 22:54
дов зах довкілля.pdf
02 вересня 2019 22:54
дов аналог дог.pdf
02 вересня 2019 22:54
гар лист про інструкції.pdf
02 вересня 2019 22:54
гар лист нове обл.pdf
02 вересня 2019 22:54
гар лист майстерклас.pdf
02 вересня 2019 22:54
гар лист гар клавіші.pdf
02 вересня 2019 22:54
відомості.pdf
02 вересня 2019 22:54
витяг з податкової.pdf
02 вересня 2019 22:54
витяг єдр.pdf
02 вересня 2019 22:54
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА

ФОП Мармо Вікторія Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 346 320,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:47
ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА
#2574117328
Переможець 469 500,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 11:14

Документи

10 вересня 2019 10:47
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:44
протокол рішення 43
10 вересня 2019 10:44
протокол рішення 43
10 вересня 2019 10:44
протокол рішення 43
10 вересня 2019 10:44
протокол рішення 43
05 вересня 2019 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА
#2574117328
469 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:39
Дод.угода 1- продов.дог.Мультимед на 2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 09:53
перелік шкіл 633 укладений
24 вересня 2019 09:48
специфікація 633 укладений
24 вересня 2019 09:48
договір 633 укладений
24 вересня 2019 09:48
договір 633 укладений
24 вересня 2019 09:48
договір 633 укладений
24 вересня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/910
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 469 500,00
UAH