Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
188 500,00 UAH
UA-2019-08-19-000657-c 01fc6070b17a4f50989827f65383f476
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зіменко Андрій Анатолійович

+380612246253 and530@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Запорізької обласної державної адміістрації
Код ЄДРПОУ: 02313714
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр.Соборний 164 офіс 511
Контактна особа: Зіменко Андрій Анатолійович
+380612246253
and530@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 16:15
Початок аукціону: 28 серпня 2019 14:22
Очікувана вартість: 188 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер файловий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:00
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на всі питання містяться у тендерній документації
Стосовно конфігурації серверу
Дата подання: 20 серпня 2019 14:13
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:52
Шановний Замовнику, Додаток № 2 до тендерної документації "ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" містить, зокрема, такі вимоги: 5. Завантаження, оптимізований для зберігання підсистеми: апаратний Рейд 2 х м. 2 SSD 120 ГБ, 240 ГБ. 8. Відсіки заднього приводу: до 2 x 3.5 SAS/SATA HDD max 28TB при тому, що конфігурацією носіїв для цих пристроїв не передбачено. Чи маєте Ви на увазі можливість встановлення таких адаптерів до корпусу сервера або ж такі адаптери вже мають бути встановлені, щоб забезпечити можливість в майбутньому встановлення лише носіїв? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Адаптери повинні бути в наявності
Стосовно термінів постачання
Дата подання: 21 серпня 2019 11:22
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:02
Шановний Замовнику, п. 2 Додаток № 2 до тендерної документації на закупівлю "ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" містить вимогу "2. Термін поставки – 10 (десять) робочих днів з дати підписання Договору". З огляду на Вашу відповідь на попереднє запитання стосовно наявності адаптерів "апаратний Рейд 2 х м. 2 SSD 120 ГБ, 240 ГБ" та "Відсіки заднього приводу: до 2 x 3.5 SAS/SATA HDD max 28TB" такий термін неможливий, оскільки дані адаптери на складах в Україні відсутні та потребують постачання з виробництв, які знаходяться за межами України. Тож, прошу або збільшити терміни постачання до 45 календарних днів, або видалити вимогу з наявності зазначених адаптерів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Змінено технічний опис предмету закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000657-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 03 вересня 2019 12:01
Закупівля №4387730 Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання Номер у ЦБД UA-2019-08-19-000657-c
Шановний Замовнику,

Здивований необгрунтованою дискваліфікацією нашої пропозиці. З зазначених підстав ніяк не можна погодитись з невідповідністю технічним вимогам.
1. До складу серверу в пропозиції входит два блока живлення. Навіть в короткому описі в документі Тендерна пропозиція міститься напис RPS 750W. RPS означає Redundant Power Supply, або українською Резервоване Джерело Живлення. Ясно, що термін Резервоване означає наявність резервного блока живлення. В документі Детальний опис це можна побачити явно - там зазначено "Блок живлення 2 шт., 750W, з гарячою заміною.
2. Технічні вимоги закупівлі містять вимоги:
3. Завантаження, оптимізований для зберігання підсистеми: апаратний Рейд 2 х м. 2 SSD 120 ГБ, 240 ГБ (можливість встановлення)
15 Твердотільний диск 240 Гб. Hot-plug
Тобто, сервер повинен тами можливість встановлення адаптеру для двох дисків м.2 SSD 120 ГБ, 240 ГБ. Така можливість є, сервер R540 підтримує встановлення адаптеру BOSS, призначеного для цього.
В п. 15 чітко зазначено, що сервер має містити один диск Твердотільний диск 240 Гб. Hot-plug. Прикметник "Твердотільний" та іменник "диск" вжиті в однині, що виключає невірне трактування кількості - диск за ТЗ має бути один.
Ми й додали один диск в повній відповідності до ТЗ Замовника.

Стососно наявності сервісного центру Учасника в Запоріжжі. Виробник, компанія DellEMC надає право гарантійного обслуговування серверів виключно авторизованим компаніям. Перелік такіх компаній надано у складі пропозиції. Ці компанії виконують гарантійне обслуговування незалежно від продажу, це єїхнім обовязком за конктрактом з DellEMC. Таким чином, зазначені вповноважені сервісні центри і є сервісними центрами Учасника, оскільки виконують сервісні послуги за зобовязаннями Учасника.

Ми не можемо погодитись з тим, що документи від ТОВ Делл Україна містять печатки, які неможливо прочитати. Цілком читаються назва компанії, ідентифікаціний код, місто реєстрації. Можливо, для кращого відображення на моніторі треба виконати його калібрування або збільшити контрасність. Ми як на моніторах, так і при друці жодних вад відображення печатки ТОВ Делл Україна не бачимо.

Дійсно, завіряючи копію Декларації відповідності ми "загубили" штамп "З оригіналом згідно". Але ми вважаємо таку помилку незначною, адже документ містить нашу печатку та підпис дирекора, такі самі, як і на інших документів. До того, наша пропозиція, до складу якої входить копія Декларації відповідності, підписана електронним підписом директора, тобто, кожен документ, як і пропозицію в цілому треба вважати їм завіреним.

Таким чином, ми не вважаємо жоден в аргументів, за якими відхилено нашу пропозицію, обгрунтованим, більшість з них взагалі хибна.

Зважаючи на зазначене, прошу скасувати Протокол № 13 від 30.08.2109 та визначити ТОВ Дніпро-Техноцентр переможцев закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2019 13:22
1. Згідно тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" та специфікації, найменування товару значиться «Сервер Dell EMC R540 Xeon 4114-S 1P, 4 x 16GB, Dell 240GB SSDrive SATA R1 6Gbps 512 2.5in Hp AG 3.5 HYB CARR, 4 x Dell 8TB 7.2K NLSAS 12Gbps 512e 3.5in Hot Plug, 12LFF, H730P, iDRAC9Ent, RPS 750W, 3Y Rck.» Ми розуміємо, що напроти усіх складових значиться кількість, яку вміщає конфігурація серверу(наприклад 4 x 16GB, 4 x Dell 8TB 7.2K NLSAS 12Gbps 512e 3.5in Hot Plug ). З написом RPS 750W кількість не зазначена. Наприклад у інших учасників у пропозиціях чітко зазначено 2x750W RPS, або Redundant Power Supply (1+1) 750W. У основних вимогах вимагалося що тендерна пропозиція учасника повинна містити детальний покомпонентний опис обладнання, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі, кількість та технічні характеристики, не гірше ніж у запиті), та що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати технічне підтвердження запропонованого товару (на український мові), як що технічне підтвердження на іншій мові, учасник повинен надати переклад на українську мову. Перекладу технічної термінології RPS 750W на українську мову не надано.
2. Стосовно твердотільного диску, мова не про оптимізований для зберігання підсистеми: апаратний Рейд 2 х м. 2 SSD 120 ГБ, 240 ГБ (можливість встановлення). Згідно технічної документації сервер повинен мати RAID контролер PERC H730P, який підтримує роботу твердотільних SSD накопичувачів. RAID (англ. Redundant Array of Independent Disks) — технологія віртуалізації даних, яка об'єднує кілька дисків в логічний елемент для надійності збереження інформації та підвищення продуктивності накопичувачів.) Тобто побудувати масив SSD з одного диску не можливо. Використання накопичувача без змоги підвищення надійності збереження інформації, та підвищення продуктивності ставить під сумнів використання серверного обладнання. У пункті 15 технічного опису предмету закупівлі вказано загальний обсяг «Твердотільний диск 240 Гб. Hot-plug», так само як і в пунктах 13 «Пам'ять 64 Гб, Dual Rank, ECC», та 14 «Жорсткий диск 32 Тб, 7200 об., Hot-plug».
3. З метою забезпечення безперервної роботи серверного обладнання та надійного сервісного обслуговування у гарантійний та післягарантійний період вимагалась наявність сервісного центру учасника, який буде здійснювати поставку обладнання у м. Запоріжжя, до якого зможе звернутися замовник без додаткових витрат. Як що сервісні центри зі списку є сервісними центрами вашої компанії про це потрібно було надати довідку у довільній формі до складу пропозиції.
4. На наданих сканованих копіях документів від ТОВ «Делл Україна», наданих учасником у складі пропозиції, за допомогою обладнання для відображення та друку, яке має на балансі Департамент фінансів прочитати відбиток печатки (назву компанії, ідентифікаційний код, місто реєстрації) неможливо.

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 12:01
Скарга ЗОДА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" 157 920,00
UAH з ПДВ
157 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 187 992,00
UAH з ПДВ
187 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:44
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:42
згода на обробку даних.pdf
22 серпня 2019 16:42
сервісні центри.pdf
22 серпня 2019 16:42
про гарантію.pdf
22 серпня 2019 16:42
авторизаційний лист.pdf
22 серпня 2019 16:42
детальний опис.pdf
22 серпня 2019 16:42
виписка з ЄДР.pdf
22 серпня 2019 16:42
статут.pdf
22 серпня 2019 16:42
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 15:15
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2019 16:05
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:57
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:53
PowerEdge-R540-Spec-Sheet.pdf
27 серпня 2019 15:53
PowerEdge-R540-Spec-Sheet.en.uk.pdf
27 серпня 2019 15:53
статут копия.pdf
27 серпня 2019 15:53
Статут АСАП ДЕМО.pdf
27 серпня 2019 15:53
сервісний центр.pdf
27 серпня 2019 15:53
новий товар.pdf
27 серпня 2019 15:53
витяг пдв.pdf
27 серпня 2019 15:53
витяг єдр.pdf
27 серпня 2019 15:53
2. аналогічні договори.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 08:33
Електронний підпис
23 серпня 2019 08:33
Установчі документи.pdf
23 серпня 2019 08:33
Додаток 5.pdf
23 серпня 2019 08:33
Додаток 4.pdf
23 серпня 2019 08:33
Додаток 3.pdf
23 серпня 2019 08:33
Додаток 2.pdf
23 серпня 2019 08:33
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "МІКРОТРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"
#19089304
Відхилено 157 920,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 11:31
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Відхилено 180 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:24
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
Переможець 187 992,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:25

Документи

02 вересня 2019 11:31
protokol13.pdf

Документи

05 вересня 2019 13:23
protokol14.pdf

Документи

05 вересня 2019 13:25
protokol14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
187 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 13:25
protokol14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dogovor.pdf укладений
10 вересня 2019 11:25