Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент).
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000654-c 93b656d787a749fe8a0bcda5a166a983
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костів Надія

+380999748203 CENTRYAMNYTSYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 41995294
Місцезнаходження: 77422, Україна , Івано-Франківська обл., Ямниця, Тисменицький район, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 36
Контактна особа: Костів Надія
+380999748203
CENTRYAMNYTSYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:37
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77422, Україна, Івано-Франківська обл., Ямниця, Галицька,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (Додаток 1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Продавця протягом 10-ти банківських днів, з дня підписання акту приймання-передачі та видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:09
Тендерна документація 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000027 ● f9bccf1565694d55a0a59adc913999e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.09.2019 № 47

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2019 № 47

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-19-000654-c 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-30 16:29:13

Відповідь на результат моніторингу

За результатами розгляду висновків моніторингу закупівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади по предмету: «Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент)» інформую про наступне.
1.Висновок про результати моніторингу закупівлі по зазначеному вище предмету розміщено 24 вересня 2019 року.
2.«19» вересня 2019 року на підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у зв’язку з відсутністю будь-яких застережень та в межах, визначених чинним законодавством України, за результатами проведеної закупівлі укладено договір № 97 з переможцем торгів по предмету «Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент)», граничний термін поставки визначений сторонами - 30 листопада 2019 року.
3.Крім того, додатково інформую про нижченаведене.

Щодо невнесення інформації про джерело фінансування закупівлі

Уповноваженою особою КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади затверджено оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару: Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент) Код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-19-000654-c) у письмовій формі відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016.
В затвердженому оголошенні зазначено інформацію про джерело фінансування закупівлі: «10-2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет (залишок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості)», що підтверджується протоколом № 21 від 19.08.2019р. та відповідним оголошенням – копії додаються.
Відобразити вищевказану опцію на електронному майданчику при публікації оголошення про проведення відкритих торгів технічно неможливо через відсутність відповідного поля для заповнення інформації про джерело фінансування закупівлі на електронному майданчику Замовника.
Правильність занесення інформації Замовником в електронній системі підтверджується самим фактом публікації оголошення, оскільки при наявності незаповнених полів оголошення не було б сприйнято електронною системою.

Щодо порушення вимог пункту 10 частини другої
ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до вимог п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог законодавства, Замовником в частині 4 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої вказано, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», тобто Замовником забезпечено дотримання строку визначеного чинним законодавством протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними.
Виконання переможцем торгів взятих на себе зобов’язань згідно умов укладеного договору лежить в межах терміну, встановленого Замовником у тендерній документації для дійсності тендерної пропозиції, тобто протягом 90 днів та жодним чином не суперечить положенням чинного законодавства України та не порушує інтересів Замовника. На підставі наведеного, вважаю хибним твердження про порушення Замовником вимог пункту 10 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо не визначення способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим ч.1та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Згідно п.2 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установлених критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Частина 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель».
Замовником в частині 4 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації затвердженої протоколом № 21 від 19.08.2019р. встановлено, що:
«Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті»
Переможець торгів, Приватна виробничо-комерційна фірма “В.С.К.” надав Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 5, 6 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, шляхом дозавантаження в систему ProZorro, а також на адресу Замовника (вх.№ 151від 10.09.2019) чим забезпечив дотримання вимоги норми ч. 3 ст. 17 Закону.
Отже, на підставі вищенаведеного вважаю хибним твердження про не визначення Замовником способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим ч.1та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зауваження та пропозиції викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час моніторингу будуть враховані КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади при підготовці тендерної документації для проведення наступних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ За результатами розгляду висновків моніторингу закупівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади по предмету: «Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент)» інформую про наступне. 1.Висновок про результати моніторингу закупівлі по зазначеному вище предмету розміщено 24 вересня 2019 року. 2.«19» вересня 2019 року на підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у зв’язку з відсутністю будь-яких застережень та в межах, визначених чинним законодавством України, за результатами проведеної закупівлі укладено договір № 97 з переможцем торгів по предмету «Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент)», граничний термін поставки визначений сторонами - 30 листопада 2019 року. 3.Крім того, додатково інформую про нижченаведене. Щодо невнесення інформації про джерело фінансування закупівлі Уповноваженою особою КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади затверджено оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару: Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент) Код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-19-000654-c) у письмовій формі відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016. В затвердженому оголошенні зазначено інформацію про джерело фінансування закупівлі: «10-2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет (залишок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості)», що підтверджується протоколом № 21 від 19.08.2019р. та відповідним оголошенням – копії додаються. Відобразити вищевказану опцію на електронному майданчику при публікації оголошення про проведення відкритих торгів технічно неможливо через відсутність відповідного поля для заповнення інформації про джерело фінансування закупівлі на електронному майданчику Замовника. Правильність занесення інформації Замовником в електронній системі підтверджується самим фактом публікації оголошення, оскільки при наявності незаповнених полів оголошення не було б сприйнято електронною системою. Щодо порушення вимог пункту 10 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до вимог п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до вимог законодавства, Замовником в частині 4 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої вказано, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», тобто Замовником забезпечено дотримання строку визначеного чинним законодавством протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Виконання переможцем торгів взятих на себе зобов’язань згідно умов укладеного договору лежить в межах терміну, встановленого Замовником у тендерній документації для дійсності тендерної пропозиції, тобто протягом 90 днів та жодним чином не суперечить положенням чинного законодавства України та не порушує інтересів Замовника. На підставі наведеного, вважаю хибним твердження про порушення Замовником вимог пункту 10 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо не визначення способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим ч.1та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Згідно п.2 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установлених критеріям і вимогам згідно із законодавством». Частина 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель». Замовником в частині 4 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації затвердженої протоколом № 21 від 19.08.2019р. встановлено, що: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті» Переможець торгів, Приватна виробничо-комерційна фірма “В.С.К.” надав Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 5, 6 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, шляхом дозавантаження в систему ProZorro, а також на адресу Замовника (вх.№ 151від 10.09.2019) чим забезпечив дотримання вимоги норми ч. 3 ст. 17 Закону. Отже, на підставі вищенаведеного вважаю хибним твердження про не визначення Замовником способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим ч.1та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Зауваження та пропозиції викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час моніторингу будуть враховані КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади при підготовці тендерної документації для проведення наступних закупівель.

2019-10-04 10:59:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 499 500,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоподіум 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 15:11
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:07
Посібник з експл Duster_new.pdf
27 серпня 2019 15:07
Фото машини 4.jpg
27 серпня 2019 15:07
Фото машини 3.jpg
27 серпня 2019 15:07
Фото машини 2.jpg
27 серпня 2019 15:07
Дилерська угода.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 19:04
Електронний підпис
29 серпня 2019 19:02
Тендерна пропозиція.PDF
29 серпня 2019 19:02
Проект договору.PDF
29 серпня 2019 19:02
Паспорт уп.особи.pdf
29 серпня 2019 19:02
Лист-гарантія ст.17.PDF
29 серпня 2019 19:02
Лист-відгук .pdf
29 серпня 2019 19:02
Копія Опису та Статуту.PDF
29 серпня 2019 19:02
Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ Автоподіум

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 499 500,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:23
Акт.pdf укладений
29 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 11:54
97.pdf укладений
20 вересня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 499 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 250,00 UAH)