Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер лазерний багатофункціональний
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000632-b 23936d4d76134a51925cce69fde8fbc6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Ольга Василівна

+380432664922 03191928@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191928
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Грибоєдова, 10а
Контактна особа: Тютюнник Ольга Василівна
+380432664922
03191928@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 14:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 14:04
Початок аукціону: 27 серпня 2019 11:15
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Принтер лазерний багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Грибоєдова,10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 14:00
Оголошення БФП 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:34
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У вимогах до тендерної документації визначено технічна характеристика товару
2) У Додатку 2 Оголошення визначені вимоги до Предмету закупівлі. У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така що не відповідає вимогам Замовника.
3) пунктом 4.1 Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему визначено перелік документів, які повинен надати учасник. Вартість предмета закупівлі вказана з ПДВ (п.2 Оголошення) Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 16:04
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:04
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. ttps://my.zakupki.prom.ua/remote/dispatcher/state_purchase_view/12578504?utm_campaign=state_purchases_on_publication_subscription&utm_source=trigger&utm_medium=email
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Оголошенням про проведення закупівлі визначено, що Учасник повинен надати всі документи до закінчення терміну подання пропозицій, документи, які будуть подані після завершення аукціону, розглядатися не будуть.
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції учасника, замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яка буде запропонована
2. Пропозиції розглядатимуться відповідно до Технічних характеристик визначених Додатком 2 Оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 13 500,00
UAH з ПДВ
13 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 13 900,00
UAH з ПДВ
13 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА
#2372221549
Відхилено 13 430,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:14
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 13 450,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:23

Документи

10 вересня 2019 16:13
Електронний підпис

Документи

10 вересня 2019 16:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій