Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери (1 шт.). Максимальна сума закупівлі включає вартість доставки до замовника та вартість пересилки документів за рахунок постачальника.
Очікувана вартість
18 780,00 UAH
UA-2019-08-19-000611-b ● 5b4b5b5dc9834f9495cd876d5558cf46
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02311477 |
Вебсайт: | http://vingfu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Цехановський Ігор Леонідович 043259-24-05 exp02@minfin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 18 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Персональні комп’ютери (1 шт.). Максимальна сума закупівлі включає вартість доставки до замовника та вартість пересилки документів за рахунок постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Персональні комп’ютери (1 шт.). Максимальна сума закупівлі включає вартість доставки до замовника та вартість пересилки документів за рахунок постачальника.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
—
06 вересня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 13:55 |
Документація допорогової закупівлі системник.doc |
19 серпня 2019 13:55 |
Документація допорогової закупівлі системник.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:35
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Ми розглянемо будь – яку заявку, якщо вона буде відповідати заданим умовам тендерної документації. Якщо пропонований Вами товар відповідає критеріям тендерної документації – ми розглянемо його, незалежно від виробника.
2. Зазначення марки та моделі товарів є обовязковими до закінчення аукціону.
3. Участь в аукціонах Департаменту фінансів беруть участь в тому числі ФОПи (неплатники ПДВ). Департамент фінансів не платник ПДВ. Основним критерієм оцінки є остаточна ціна (як включаючи ПДВ так і без ПДВ).
В випадку порушення Законодавства України в сфері публічних закупівель такі пропозиції учасників будуть дискваліфіковані.
1. Ми розглянемо будь – яку заявку, якщо вона буде відповідати заданим умовам тендерної документації. Якщо пропонований Вами товар відповідає критеріям тендерної документації – ми розглянемо його, незалежно від виробника.
2. Зазначення марки та моделі товарів є обовязковими до закінчення аукціону.
3. Участь в аукціонах Департаменту фінансів беруть участь в тому числі ФОПи (неплатники ПДВ). Департамент фінансів не платник ПДВ. Основним критерієм оцінки є остаточна ціна (як включаючи ПДВ так і без ПДВ).
В випадку порушення Законодавства України в сфері публічних закупівель такі пропозиції учасників будуть дискваліфіковані.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР" |
16 560,00
UAH з ПДВ
|
16 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
17 910,00
UAH з ПДВ
|
16 557,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
18 768,00
UAH з ПДВ
|
17 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. |
18 700,00
UAH з ПДВ
|
18 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР" #32833272 |
Переможець |
16 460,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20190902_0001_NEW.pdf | укладений |
02 вересня 2019 10:28
|