Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33160000-9 (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: код 17663 – Гнучкий відеогастроскоп) (Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку)
Очікувана вартість
1 446 344,00 UAH
UA-2019-08-19-000581-a 6e981f07d0a14eaf96b419cb371073f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380679890234 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380679890234
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:10
Очікувана вартість: 1 446 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 232,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Гнучкий відеогастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар Покупцем проводиться на підстави видаткової накладної, підписаної сторонами протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання товару шляхом переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000581-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФОРАМЕД, Код ЄДРПОУ:36629968
Дата подання: 23 серпня 2019 10:44
Вимога щодо медико технічних вимог
Оскільки наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та запропонувати обладнання, характеристики якого задовольняють усім медико-технічним вимогам, звертаємося до замовника з проханням внести деякі зміни до тендерної документації, в результаті яких збільшиться кількість потенційних учасників торгів, та буде розширене конкурентне середовище. А саме:
- до вимоги пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації «надати декларацію про відповідність запропонованої Учасником продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікат про відповідність медичного виробу або таке інше» додати «або гарантійний лист про те, що один або декілька з вказаних документів будуть надані при поставці товару»;
- до вимоги Додатку 3 до тендерної документації «Надати документальне підтвердження Технічному регламенту, щодо медичних виробів (згідно Постанови КМУ №753 від 02.10.2013р.) (надати копію)» додати «або гарантійний лист про те, що вказаний документ/и буде надано при поставці товару»;
- вимогу Додатку 3 до тендерної документації «Надати документальне підтвердження Технічному регламенту (згідно Постанови КМУ №94 від 13.01.2016р.) (надати копію)» видалити, оскільки вказаний Технічний регламент стосується законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, до яких не належить предмет даної закупівлі – гнучкий відеогастроскоп;
- до вимоги Додатку 3 до тендерної документації «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (надати копію)» додати «у разі наявності», оскільки згідно Постанови КМУ №44 від 31 січня 2018 р. внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. №1031 «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України», внаслідок яких скасовується обов’язкове надання висновку Санітарно-епідеміологічної служби (СЕС) на медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:03
Тендерний комітет дякує учаснику за зауваження і повідомляє про рішення внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБАЛАНС" 1 445 399,87
UAH з ПДВ
1 445 399,87
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект" 1 446 250,00
UAH з ПДВ
1 446 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 17:10
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:30
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 вересня 2019 15:29
ТАБЛИЦЯ МТВ.pdf
03 вересня 2019 15:29
СТ. 17.pdf
03 вересня 2019 15:29
МТВ.pdf
03 вересня 2019 15:29
КОМПЛЕКТАЦІЯ ПОСТАВКИ.pdf
03 вересня 2019 15:29
КЕРІВНИЦТВО СТІЙКА.pdf
03 вересня 2019 15:29
КЕРІВНИЦТВО ПРОЦЕСОР Ч.3.pdf
03 вересня 2019 15:28
КЕРІВНИЦТВО ПРОЦЕСОР Ч.2.pdf
03 вересня 2019 15:28
КЕРІВНИЦТВО ПРОЦЕСОР Ч.1.pdf
03 вересня 2019 15:28
КЕРІВНИЦТВО ГАСТРОСКОП.pdf
03 вересня 2019 15:28
ЗГОДА+ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 вересня 2019 15:28
ВИТЯГ ПДВ.pdf
03 вересня 2019 15:28
АВТОРИЗАЦІЇ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДБАЛАНС"

Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБАЛАНС"
#36114271
Переможець 1 445 399,87
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБАЛАНС"
#36114271
1 445 399,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:52
протокол про виконання договору.pdf укладений
28 грудня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 15:03
договір 136-т.pdf укладений
23 вересня 2019 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 445 399,87
UAH (в тому числі ПДВ 94 558,87 UAH)