ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ РІЗНІ: Анальгін (Metamizole sodium), амоксил-К (Amoxicillin and enzyme inhibitor), бісопрол (Bisoprolol), ціанокобаламін (Cianocobolamin), гепарин (Heparin), мефарміл (Metformin), диклофенак (Diclofenac), метронідазол (Metronidazole), левоміколь (Comb drug), мепенам (Meropenem), магнію сульфат (Magnesium sulfate), Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate), ніфедипін (Nifedipine), омепразол (Omeprazole), спирт етиловий (Ethanol), дифлюзол (Fluconazole), фраксипарин (Nadroparin calcium), цефтум (Ceftazidine), цефазолін (Cefazolin), цефтріаксон (Ceftriaxone), левоміцетин (Chloramphenicol), фармасулін Н (Insulin (human)) (районний бюджет)
Очікувана вартість
339 993,81 UAH
UA-2019-08-19-000558-c 102123a1e7414b54954befcee7a53c0f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Новоодеська центральна районна лікарня" Новоодеської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998294
Місцезнаходження замовника: 56600, Україна, Миколаївська обл., Нова Одеса, вулиця Шкільна,38
Контактна особа замовника: Чоботар Ганна Вікторівна
+380671188869
Benchik99@yandex.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 15:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 15:23
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 339 993,81 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3874 уп
Анальгін (Metamizole sodium), амоксил-К (Amoxicillin and enzyme inhibitor), бісопрол (Bisoprolol), ціанокобаламін (Cianocobolamin), гепарин (Heparin), мефарміл (Metformin), диклофенак (Diclofenac), метронідазол (Metronidazole), левоміколь (Comb drug), мепенам (Meropenem), магнію сульфат (Magnesium sulfate), Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate), ніфедипін (Nifedipine), омепразол (Omeprazole), спирт етиловий 70% (Ethanol), спирт етиловий 96% (Ethanol), дифлюзол (Fluconazole), фраксипарин (Nadroparin calcium), цефтум (Ceftazidine), цефазолін (Cefazolin), цефтріаксон (Ceftriaxone), левоміцетин (Chloramphenicol), фармасулін Н (Insulin (human)) (районний бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56600, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул.Шкільна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metamizole sodium

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 вересня 2019 11:33
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:08
перелік змін.docx
02 вересня 2019 14:08
Додатки до ТД.docx
02 вересня 2019 14:08
Тендерна документація.doc
03 вересня 2019 11:33
Електронний цифровий підпис
03 вересня 2019 09:37
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:14
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2019 13:48
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2019 15:23
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:08
перелік змін.docx
20 серпня 2019 13:28
перелік змін.docx
02 вересня 2019 14:08
Додатки до ТД.docx
20 серпня 2019 13:28
Додатки до ТД.docx
19 серпня 2019 15:18
Додатки до ТД.docx
02 вересня 2019 14:08
Тендерна документація.doc
19 серпня 2019 15:18
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000022 ● a0c3a6a53b854c38b31861a6129f68fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-28 16:22:29
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2019 № 161

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-19-000558-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації, додатків до тендерної документації, умов оплати договору та зазначенням повного переліку лікарських засобів

2019-09-02 14:22:29

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Новоодеська центральна районна лікарня" Новоодеської районної ради, 01998294, Україна, Нова Одеса, вулиця Шкільна,38
  2. Інформація про предмет закупівлі: Анальгін (Metamizole sodium), амоксил-К (Amoxicillin and enzyme inhibitor), бісопрол (Bisoprolol), ціанокобаламін (Cianocobolamin), гепарин (Heparin), мефарміл (Metformin), диклофенак (Diclofenac), метронідазол (Metronidazole), левоміколь (Comb drug), мепенам (Meropenem), магнію сульфат (Magnesium sulfate), Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate), ніфедипін (Nifedipine), омепразол (Omeprazole), спирт етиловий 70% (Ethanol), спирт етиловий 96% (Ethanol), дифлюзол (Fluconazole), фраксипарин (Nadroparin calcium), цефтум (Ceftazidine), цефазолін (Cefazolin), цефтріаксон (Ceftriaxone), левоміцетин (Chloramphenicol), фармасулін Н (Insulin (human)) (районний бюджет), 339993.81UAH, 33600000-6, ДК021, 3874, уп, INN
  3. Інформація про оприлюднення: 102123a1e7414b54954befcee7a53c0f, 2019-08-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального некомерційного підприємства «Новоодеська центральна районна лікарня» Новоодеської районної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, що оприлюднена в електронній системі закупівель 19.08.2019. За результатами проведеного аналізу питаннь визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзацу шостого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок № 454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив повного переліку лікарських засобів зазначеного в Додатку 2 тендерної документації з визначенням МНН кожного з них. За результатами проведеного аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Крім того, аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону після внесення змін до тендерної документації, оприлюднених 20.08.2019, не розмістив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації., 02 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу шостого пункту 1 розділу ІІ Порядку 454. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі в річному плані та відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-09-03 11:48:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 307 507,17
UAH з ПДВ
307 507,17
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ" 330 619,94
UAH з ПДВ
330 619,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 12:29
Документи Переможця+.pdf
16 вересня 2019 12:13
Документи Переможця.pdf
03 вересня 2019 13:50
sign.p7s
03 вересня 2019 13:46
1. Пропозиція.pdf
03 вересня 2019 13:45
5. Ліцензія+.pdf
03 вересня 2019 13:45
7. ПДВ+.pdf
03 вересня 2019 13:44
10. Захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 13:44
11. Лист-згода на обробку+.pdf
03 вересня 2019 13:44
12. Санкції.pdf
03 вересня 2019 13:44
13. Ціноутверення.pdf
03 вересня 2019 13:44
14. Копія витягу.pdf
03 вересня 2019 13:44
15. МТВ.pdf
03 вересня 2019 13:44
16. Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 12:04
Пропозиція стор.82-88.pdf
10 вересня 2019 12:04
ГЛ.pdf
10 вересня 2019 12:04
Квал част 2 стор.65-81.pdf
10 вересня 2019 12:03
Квал част 1 стор.3-64.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 307 507,17
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 08:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
307 507,17
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку