Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ РІЗНІ: Анальгін (Metamizole sodium), амоксил-К (Amoxicillin and enzyme inhibitor), бісопрол (Bisoprolol), ціанокобаламін (Cianocobolamin), гепарин (Heparin), мефарміл (Metformin), диклофенак (Diclofenac), метронідазол (Metronidazole), левоміколь (Comb drug), мепенам (Meropenem), магнію сульфат (Magnesium sulfate), Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate), ніфедипін (Nifedipine), омепразол (Omeprazole), спирт етиловий (Ethanol), дифлюзол (Fluconazole), фраксипарин (Nadroparin calcium), цефтум (Ceftazidine), цефазолін (Cefazolin), цефтріаксон (Ceftriaxone), левоміцетин (Chloramphenicol), фармасулін Н (Insulin (human)) (районний бюджет)
Очікувана вартість
339 993,81 UAH
UA-2019-08-19-000558-c 102123a1e7414b54954befcee7a53c0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чоботар Ганна Вікторівна

+380671188869 Benchik99@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новоодеська центральна районна лікарня" Новоодеської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998294
Місцезнаходження: 56600, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вулиця Шкільна,38
Контактна особа: Чоботар Ганна Вікторівна
+380671188869
Benchik99@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 15:23
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 15:23
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 339 993,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3874 уп
Анальгін (Metamizole sodium), амоксил-К (Amoxicillin and enzyme inhibitor), бісопрол (Bisoprolol), ціанокобаламін (Cianocobolamin), гепарин (Heparin), мефарміл (Metformin), диклофенак (Diclofenac), метронідазол (Metronidazole), левоміколь (Comb drug), мепенам (Meropenem), магнію сульфат (Magnesium sulfate), Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate), ніфедипін (Nifedipine), омепразол (Omeprazole), спирт етиловий 70% (Ethanol), спирт етиловий 96% (Ethanol), дифлюзол (Fluconazole), фраксипарин (Nadroparin calcium), цефтум (Ceftazidine), цефазолін (Cefazolin), цефтріаксон (Ceftriaxone), левоміцетин (Chloramphenicol), фармасулін Н (Insulin (human)) (районний бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56600, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул.Шкільна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metamizole sodium

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 14:08
перелік змін.docx
02 вересня 2019 14:08
Додатки до ТД.docx
02 вересня 2019 14:08
Тендерна документація.doc
03 вересня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 14:08
перелік змін.docx
20 серпня 2019 13:28
перелік змін.docx
02 вересня 2019 14:08
Додатки до ТД.docx
20 серпня 2019 13:28
Додатки до ТД.docx
19 серпня 2019 15:18
Додатки до ТД.docx
02 вересня 2019 14:08
Тендерна документація.doc
19 серпня 2019 15:18
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000022 ● a0c3a6a53b854c38b31861a6129f68fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2019 № 161

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-19-000558-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації, додатків до тендерної документації, умов оплати договору та зазначенням повного переліку лікарських засобів

2019-09-02 14:22:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-09-03 11:48:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 307 507,17
UAH з ПДВ
307 507,17
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ" 330 619,94
UAH з ПДВ
330 619,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 12:29
Документи Переможця+.pdf
16 вересня 2019 12:13
Документи Переможця.pdf
03 вересня 2019 13:50
Електронний підпис
03 вересня 2019 13:46
1. Пропозиція.pdf
03 вересня 2019 13:45
5. Ліцензія+.pdf
03 вересня 2019 13:45
7. ПДВ+.pdf
03 вересня 2019 13:44
10. Захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 13:44
11. Лист-згода на обробку+.pdf
03 вересня 2019 13:44
12. Санкції.pdf
03 вересня 2019 13:44
13. Ціноутверення.pdf
03 вересня 2019 13:44
14. Копія витягу.pdf
03 вересня 2019 13:44
15. МТВ.pdf
03 вересня 2019 13:44
16. Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 12:04
Пропозиція стор.82-88.pdf
10 вересня 2019 12:04
ГЛ.pdf
10 вересня 2019 12:04
Квал част 2 стор.65-81.pdf
10 вересня 2019 12:03
Квал част 1 стор.3-64.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 307 507,17
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 08:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
307 507,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 08:15
008.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
007.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
006.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
005.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
004.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
003.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
002.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13
001.jpg укладений
24 вересня 2019 08:13