Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04364035 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт Олександрівка, вулиця Незалежності України 42 А |
Контактна особа: |
Безпечний Олександр Іванович +380680680708 alexrada42@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 11:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 11:39 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 3 522 004,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 610,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи, згідно з рахунком (рахунками), шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця згідно з актом (актами) виконаних робіт, підписаних Сторонами | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 16:24 |
ДОДАТОК 3 (технічне завдання зі змінами).doc | |
22 серпня 2019 16:24 |
Додаток 4_5_6 (зі змінами).docx | |
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток 1 - 2.docx | |
19 серпня 2019 11:34 |
ТД Олександрівська селищна рада.doc |
22 серпня 2019 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2019 16:24 |
ДОДАТОК 3 (технічне завдання зі змінами).doc
|
|||
22 серпня 2019 16:24 |
Додаток 4_5_6 (зі змінами).docx
|
|||
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток 1 - 2.docx
|
|||
19 серпня 2019 11:34 |
ТД Олександрівська селищна рада.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По-перше, в Додатку 5 тендерної документації Проект договору, в розділі Предмет Договору вказано «РЕСТАВРАЦІЯ мереж вуличного освітлення ……..», що не відповідає предмету закупівлі!
По-друге, в пункті 6 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати:
- «Довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ тендерної документації ……. Викладених у ДОДАТКУ 3 тендерної документації». А ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Замовником не завантажено!
- По-перше, вніс зміни до Додатку 5 тендерної документації, а саме в Проект договору. В розділі Предмет Договору було вказано «РЕСТАВРАЦІЯ мереж вуличного освітлення, а не РЕКОНСТРУКЦІЯ», що не відповідає предмету закупівлі! Ця помилка була допушена секретарем тендерного комітету випадково тому пдлягає виправленю, як не значна!
- По-друге, Замовником, додатково завантажено ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (зміни до додатку 3) для спрощення подачі Учасниками тендерної пропозиції та інших відповідних документів відповідно до вимог до технічної документації!
Відповідно до вищезазначеного, Замовник повинен надати роз’яснення на вимогу протягом 3 робочих днів із моменту надходження вимоги та опублікувати її на веб-порталі Уповноваженого органу через свій електронний майданчик.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000030 ● 3168f7a0cbf64d91ae05b643b2831d16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2019 № 45
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.08.2019 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-19-000544-а 19.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-29 15:53:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція мереж вуличного освітлення по вулиці Незалежності України, смт. Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000544-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при внесенні змін до тендерної документації 22.08.2019 в електронній системі закупівель Вами в окремому документі не оприлюднений перелік змін, що вносилися до тендерної документації?
Так, відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
2) Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-03 11:47:28
Пояснення з власної ініціативи
Замовником 03 вересня 2019 року було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Реконструкція мереж вуличного освітлення по вулиці Незалежності України, смт. Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-08-19-000544-a) на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-03 14:42:09
Пояснення з власної ініціативи
Замовником 03 вересня 2019 року було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Реконструкція мереж вуличного освітлення по вулиці Незалежності України, смт. Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-08-19-000544-a) на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення, які були виявлені моніторингом, були усунуті Замовником шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-09-12 16:46:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-09-13 11:37:57
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 вересня 2019 11:36 |
Коментар щодо відміни: | Органом державного фінансового контролю виявлені порушення, а саме: відсутня інформація про джерело фінансування в дужках, у полі "Конкретна назва предмету закупівлі", а також при проведені даної закупівлі було внесено зміни до тендерної документації, проте Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що повинен бути опрелюднено протягом одного дня. |
03 вересня 2019 11:36
|
Протокол про відміну торгів |