Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оснащення кабінетів природничо-математичних предметів, опорних закладів загальної середньої освіти засобами навчання та обладнанням
Очікувана вартість
401 940,00 UAH
UA-2019-08-19-000518-b 86d49c89dc7b47ef8111ae03b5fdf063
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Галина Михайлівна

380326421130 osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02144559
Вебсайт: http://busk.lvivedu.com/uk
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Петрушевича, 27
Контактна особа: Олійник Галина Михайлівна
380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 401 940,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

23 серпня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 18:26
Тендерна документація (3).doc
22 серпня 2019 18:26
Рішення про внесення змін.docx
22 серпня 2019 18:25
ТЗ Останнє.docx
19 серпня 2019 13:25
Проект договору (1) (1).docx
23 серпня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 22:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 18:26
Тендерна документація (3).doc
19 серпня 2019 13:25
Тендерна документація (3).doc
22 серпня 2019 18:26
Рішення про внесення змін.docx
22 серпня 2019 18:25
ТЗ Останнє.docx
19 серпня 2019 13:25
ТЗ Останнє.docx
19 серпня 2019 13:25
Проект договору (1) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000518-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 21 серпня 2019 16:17
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 7 .Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на виробництво мультимедійного обладнання для кабінетів.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п.7 .Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на виробництво мультимедійного обладнання для кабінетів з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 11:44
Дякуємо за ваше звернення. Замовником здійснено аналіз вашого запитання та повідомляємо про те що буде внесено зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000518-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 21 серпня 2019 16:18
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 11:46
Дякуємо за ваше звернення. Замовником здійснено аналіз вашого запитання та повідомляємо про те що буде внесено зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000518-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 23 серпня 2019 12:03
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Щановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Звертаємо Вашу увагу, що спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення та Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, яке є предметом цієї закупівлі є різними об'єктами. Згідно з Наказом МОН №704 від 22.06.2016 року до Комплекту мультимедійного обладнання (інтерактивного комплексу) входить Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом. Більше того, Базове програмне забезпечення є невід'ємною складовою комплексу, без якого він втрачає свою функціональність, а не окремим об'єктом закупівлі. Тому, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що УСІ складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 14:59
Повідомляємо, що ч. 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, відповідності предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам. Згідно визначення наказу МОН № 704 комплекс – системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети. Тобто програмне забезпечення є елементом інтерактивного комплексу та його невід’ємною частиною згідно вимог тендерної документації. Щодо програмного забезпечення що постачається з інтерактивною дошкою то воно є базовим. Замовник додатково хоче оснастити інтерактивний комплекс спеціалізованим програмним забезпеченням для модернізації та оптимізації навчального процесу. Ви можете запропонувати програмне забезпечення характеристики якого є аналогічними або кращими.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Навчальне обладнання для Задвірянський ЗЗСО І-ІІІ ст.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 850,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 вересня 2019 15:31
Закінчення: 04 вересня 2019 15:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 комп
Навчальне обладнання для Задвірянський ЗЗСО І-ІІІ ст.
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул. Є. Петрушевича, 27
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Покупцем здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки. Оплата буде здійснюватись в 2 етапи: Перший у вересні, другий – у грудні 2019 року, у зв’язку із кошторисними призначеннями. Джерело фінансування - кошти обласної субвенції. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 156 402,00
UAH з ПДВ
156 402,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 169 998,00
UAH з ПДВ
169 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:22
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:20
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 14:20
ТЧ.pdf
03 вересня 2019 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 вересня 2019 14:20
КК.pdf
03 вересня 2019 14:20
ІД 2.pdf
03 вересня 2019 14:20
ІД 1.pdf
03 вересня 2019 14:20
ВПВ17.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 08:04
ДОВІДКА З ПОДАТКОВОЇ
10 вересня 2019 08:04
ДОВІДКА МВС
10 вересня 2019 08:04
ОНОВЛЕНА ЦІНОВА
03 вересня 2019 15:56
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:55
Авторизація додатково.jpg
03 вересня 2019 15:55
ТЧ_pagenumber.pdf
03 вересня 2019 15:55
ВПВ17.pdf
03 вересня 2019 15:55
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 15:55
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 15:55
КК.pdf
03 вересня 2019 15:55
ІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БІ-ПРО"
#40274333
Відхилено 156 402,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 17:12
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 169 998,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 17:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 вересня 2019 17:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:10
Відхилення Бі-про.pdf
04 вересня 2019 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
169 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:55
Додаткова крео 72 09.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:54
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 16:04
Договір Крео Сінерджі.pdf укладений
20 вересня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 7. Права та обов'язки Сторін у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 72/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 169 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 333,00 UAH)