Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали код за ДК 021:2015 –33140000-3 .(Діагнозтичні тест-смужки для аналізу сечі код за НК 024:2019; 30226,Тест-смужки Accu-Cheс (Акку-Чек)код за НК 024:2019; 62538,Ланцети Accu-Chek Softlix ( Акку-Чек Софтликс),Система для забору крові GK-150 EDTA код за НК 024:2019; 63121,Контрольний матеріал СВС-3D) код за НК 024:2019; 30531
Очікувана вартість
117 400,00 UAH
UA-2019-08-19-000512-c 914043a315da4327a2b458d8f8fc54e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КІРОГЛО ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА

+380967637182 centermsd-bd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42368260
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., МІСТО БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА .БУДИНОК 4
Контактна особа: КІРОГЛО ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА
+380967637182
centermsd-bd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 14:30
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:03
Очікувана вартість: 117 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Джерело фінансування - кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 уп
Діагностичні тест - смужки для аналізу сечі Citolab № 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород - Дністровський, вул. Свято - Георгіївська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 уп
Тест - смужки Accu-Chek Softlix (Акку-Чек) № 50 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород - Дністровський, вул. Свято - Георгіївська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 уп
Ланцети Accu-Chek Softlix (Акку- Чек) №200 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород - Дністровський, вул. Свято - Георгіївська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
45 уп
Пробірки для забору крові №100 (Система для забору крові GK- 150 EDTA №100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород - Дністровський, вул. Свято - Георгіївська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 флакон
Контрольний матеріал СВС - 3D (норма) для контрольних досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород - Дністровський, вул. Свято - Георгіївська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти НСЗУ. Оплата проводиться після надання постачальником накладної на оплату товару протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 14:58
Тендерна документація медичні вироби .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Пiдприємство "НИВАМЕД". 116 975,00
UAH з ПДВ
116 975,00
UAH з ПДВ
Документи
Фiзична особа-пiдприємець Шаповалов Олександр Володимирович 117 375,00
UAH з ПДВ
117 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:44
Декларація 35 (1).pdf
03 вересня 2019 22:25
уставние ПП Нивамед.zip
03 вересня 2019 22:22
уставние ПП Нивамед.zip
03 вересня 2019 22:11
б.дн.центр август.zip

Публічні документи

03 вересня 2019 22:30
б.дн шаповалов.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Пiдприємство "НИВАМЕД".

Фiзична особа-пiдприємець Шаповалов Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Пiдприємство "НИВАМЕД".
#38723095
Переможець 116 975,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Пiдприємство "НИВАМЕД".
#38723095
116 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:19
договір укладений
23 вересня 2019 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 975,00
UAH