Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33140000-3 медичні матеріали (НК 024:2019 - 35389 – інсуліновий шприц; НК 024:2019 - 59230 - голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; НК 024:2019 - 33172 - інфузійний катетер; НК 024:2019 – 45821 - картридж для автоін'ектора інсуліну по міській програмі «Здоров'я вінниччан на 2017-2020 роки». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.)
Очікувана вартість
385 278,72 UAH
UA-2019-08-19-000498-b e9b9eaa04bad48f583edd7fce6c5970e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380674323385 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380674323385
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 13:20
Очікувана вартість: 385 278,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 852,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 уп
Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см (в коробці 10шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
36 уп
Резервуар Paradigm 3 мл (в коробці 10 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
17500 шт
BD Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 x 8.0 мм) DEMI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
13500 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 31G (0,25мм х 5мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6500 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 32 G (0.23 x 4 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 13:05
ТД діабет 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА 385 200,00
UAH з ПДВ
385 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЦКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 385 272,00
UAH з ПДВ
385 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 12:29
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:28
довідки.pdf
04 вересня 2019 09:26
кваліфікація.pdf
04 вересня 2019 07:23
Електронний підпис
04 вересня 2019 07:22
Електронний підпис
04 вересня 2019 07:21
Електронний підпис
04 вересня 2019 07:20
кваліфікація.pdf
04 вересня 2019 07:20
відповідність мтв.pdf
04 вересня 2019 07:20
технічні документи.pdf
04 вересня 2019 07:20
пропозиція .pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 09:15
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:14
мтв.pdf
04 вересня 2019 09:14
кваліфікаційні вимоги.pdf
04 вересня 2019 09:14
пропозиція.pdf
04 вересня 2019 09:14
декларації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА

ФОП МАЦКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА
#2347106447
Переможець 385 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА
#2347106447
385 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 23:53
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 23:44
ДУ 3 ФОП Чорна.pdf зміни до договору
05 березня 2020 23:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 11:34
ДУ 205 від 23.09.pdf зміни до договору
17 січня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:40
УГОДА 1 до договору 205.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 17:15
Договір укладений
23 вересня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Ціна додаткової угоди складає 77000.00 грн., що не перевищує 20% від ціни Договору № 205 від 23.09.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 02 березня 2020
Сума оплати за договором: 462 195,20
UAH