Паливна деревина (Дрова паливні (2 група) D 10-26 смм.L 1.0 - 2.0 м. Порода (середня) - вільха, сосна .
Очікувана вартість
361 500,00 UAH
UA-2019-08-19-000490-b 765d3515e1764b88a8003e7363eb625e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радзівон Вікторія Олександрівна

+380413073218 kmitow_school@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНЗ"Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20407784
Місцезнаходження замовника: 12526, Україна, Житомирська обл., село Кмитів, вулиця Покровська 42Б
Контактна особа замовника: Радзівон Вікторія Олександрівна
+380413073218
kmitow_school@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 14:17
Очікувана вартість: 361 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


державні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
556 м.куб
Паливна деревина (Дрова паливні (2 група) D 10-26 смм.L 1.0 - 2.0 м. Порода (середня) - вільха, сосна .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12526, Україна, Житомирська область, село Кмитів, вулиця Пкровська 42б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 вересня 2019 09:27
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:40
ТЕНДЕР ДРОВА (1).doc
03 вересня 2019 09:27
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:40
ТЕНДЕР ДРОВА (1).doc
02 вересня 2019 14:34
ТЕНДЕР ДРОВА (1).doc
19 серпня 2019 13:01
ТЕНДЕР ДРОВА.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000010 ● c80bcca484254ef7a5a06c8fe1e48879
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10 15:27:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.09.2019
№ 49

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2019 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-19-000490-b від 19.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КНЗ"Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради", 20407784, Україна, село Кмитів, вулиця Покровська 42Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Паливна деревина (Дрова паливні (2 група) D 10-26 смм.L 1.0 - 2.0 м. Порода (середня) - вільха, сосна ., 361500UAH, 03413000-8, ДК021, 556, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: 765d3515e1764b88a8003e7363eb625e, 2019-08-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено, що КНЗ «Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради» (далі- Замовник) предмет закупівлі товару визначено за показником п’ятої цифри (ДК 021:2015: 03413000-8 – Паливна деревина), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 34410000-7 – Деревина) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовником річний план щодо закупівлі деревини оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-потрал) без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, що не відповідає вимогам пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490). За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 5.3.5 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону № 922, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922, а також наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 11 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником п’ятої цифри, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закон № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовником в порушення пункту 2 Наказу № 490 річний план щодо закупівлі деревини оприлюднено на веб-порталі без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 та не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
12 вересня 2019 13:39
Причина скасування
порушення вимог оприлюднення закупівлі
Документи
12 вересня 2019 13:39 12_09_2019 001.jpg
12 вересня 2019 13:39 12_09_2019 002.jpg

Актуальні тендери

До пошуку