Паливна деревина (Дрова паливні (2 група) D 10-26 смм.L 1.0 - 2.0 м. Порода (середня) - вільха, сосна .
Очікувана вартість
361 500,00 UAH
UA-2019-08-19-000490-b 765d3515e1764b88a8003e7363eb625e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНЗ"Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20407784
Місцезнаходження замовника: 12526, Україна , Житомирська обл., село Кмитів, вулиця Покровська 42Б
Контактна особа замовника: Радзівон Вікторія Олександрівна
+380413073218
kmitow_school@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 14:17
Очікувана вартість: 361 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


державні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
556 м.куб
Паливна деревина (Дрова паливні (2 група) D 10-26 смм.L 1.0 - 2.0 м. Порода (середня) - вільха, сосна .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12526, Україна, Житомирська область, село Кмитів, вулиця Пкровська 42б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 вересня 2019 09:27
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:40
ТЕНДЕР ДРОВА (1).doc
03 вересня 2019 09:27
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 14:40
ТЕНДЕР ДРОВА (1).doc
02 вересня 2019 14:34
ТЕНДЕР ДРОВА (1).doc
19 серпня 2019 13:01
ТЕНДЕР ДРОВА.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000010 ● c80bcca484254ef7a5a06c8fe1e48879
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10 15:27:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.09.2019
№ 49

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2019 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-19-000490-b від 19.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КНЗ"Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради", 20407784, Україна, село Кмитів, вулиця Покровська 42Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Паливна деревина (Дрова паливні (2 група) D 10-26 смм.L 1.0 - 2.0 м. Порода (середня) - вільха, сосна ., 361500UAH, 03413000-8, ДК021, 556, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: 765d3515e1764b88a8003e7363eb625e, 2019-08-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено, що КНЗ «Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради» (далі- Замовник) предмет закупівлі товару визначено за показником п’ятої цифри (ДК 021:2015: 03413000-8 – Паливна деревина), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 34410000-7 – Деревина) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовником річний план щодо закупівлі деревини оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-потрал) без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, що не відповідає вимогам пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490). За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 5.3.5 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону № 922, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922, а також наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 11 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником п’ятої цифри, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закон № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовником в порушення пункту 2 Наказу № 490 річний план щодо закупівлі деревини оприлюднено на веб-порталі без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 та не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
12 вересня 2019 13:39
Причина скасування
порушення вимог оприлюднення закупівлі
Документи
12 вересня 2019 13:39 12_09_2019 001.jpg
12 вересня 2019 13:39 12_09_2019 002.jpg

Актуальні тендери

До пошуку