Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 162+000 - km 167+700, km 179+100 - km 190+020, km 190+442 - km 200+792, km 201+102 - km 209+020, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv-sad-carpati@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv-sad-carpati@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 488 913 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 466 739,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 19 серпня 2019 12:51 |
Enquiries until: | 09 вересня 2019 08:00 |
Complaints submission until: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 вересня 2019 08:00 |
Information
Estimated total value: | 488 913 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 466 739 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - державний та місцеві бюджети | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 12:12 |
Перелік змін.doc | |
29 серпня 2019 12:11 |
ТД Н-09 162+000-км 209+020 Нова редакція.doc | |
19 серпня 2019 12:57 |
Відомості до ТЗ по Н-09 км 162+000-209+020.rar |
29 серпня 2019 12:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2019 12:12 |
Перелік змін.doc
|
|||
29 серпня 2019 12:11 |
ТД Н-09 162+000-км 209+020 Нова редакція.doc
|
|||
19 серпня 2019 12:57 |
Відомості до ТЗ по Н-09 км 162+000-209+020.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
заперечення допущення до аукціону ТОВ ШБУ-77
Скарги до процедури
Дата подання: 24 вересня 2019 18:06
Дата подання: 24 вересня 2019 21:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-06-000030 ● 06b04493c46e4898bb0b2a58774e617f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
06.05.2021 № 241
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-19-000480-b
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-13 09:26:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область, очікуваною вартістю 488 913 000 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-19-000480-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ПБС» у складі якої відсутній оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації.
2) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ШБУ-77» у складі якої надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-18 12:34:34
Пояснення на запит
«1) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ПБС» у складі якої відсутній оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації.»
Відповідно до п.1 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3).
Згідно п.4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» вказано, що Тільки у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом.
Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї пропозиції завантажив довідку у довільній формі № 018/09 від 07.09.2019 року (файл «Технічні документи.pdf») в якій зазначено, зокрема, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетону у постачальника ТОВ «ВІТА КОНТРАКШН» згідно договору поставки 01-03/08 від 28.03.2018 р. з асфальтобетонного заводу «КДМ 2067», розташованого в Закарпатській області , хустський район, с. Рокосово, Промзона, (потужністю 160 т/год.).
На виконання вимог п. 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної документації надав Договір Поставки № 01-03/08 від 28.03.2018 року (файл «ВІТА Договір про поставку асфальтобетону до 2021р.pdf,») укладеного між ТОВ «ПБС» та ТОВ «Віта Контракшн», згідно якого останній зобов’язується надати у власність покупця Асфальтобетонну суміш, ЩМА-15, ЩМА-20 та іншу продукцію власного виробництва. Також завантажено лист ТОВ ««Віта Контракшн» №07/2092 від 07.09.2019 року(файл «Технічні документи.pdf») , згідно якого останній гарантує постачання асфальтобетонних сумішей у потрібній кількості та протягом всього строку надання послуг згідно предмета закупівлі.
Для підтвердження того, що постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом, Учасником додатково завантажено Договір №1 Оренди обладнання від 15.10.2018 року, згідно якого ТОВ «Західдорінвест» надав ТОВ «ПБС» в оренду установку асфальтозмішувальну АБЗ «КДМ 2067», що згодом було передане по Договору №09/01/10 Суборенди обладнання від 09.01.2019 року ТОВ «Віта Контракшн».
Слід зазначити, що відповідно до п.3.1.3. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасником не призведе до відхилення їх пропозицій, зокрема якщо зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Учасником закупівлі ТОВ «ПБС» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі, а тому підстав для відхилення у Замовника не було.
«2) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ШБУ-77» у складі якої надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації»
Відповідно до пункту 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції.
Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору Вих. №Т-1160 від 18 вересня 2019 року, в якому вказано договір №11 від 20 березня 2018 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 укладеного між Учасником та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області.
На виконання вимог Тендерної документації Учасником завантажено вище наведений договір у складі своєї тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що Учасник надав оригінал позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у якому зокрема зазначено, що ТОВ «ШБУ-77» на протязі 2018 року виступає підрядником при виконанні робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 згідно договору №11 від 20 березня 2018 року. Також у наданому відгуку зазначено, що нарікань з боку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області на якість виконання робіт не виникало.
Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасником завантажено копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3, згідно яких сума виконання договору складає 97 601 931,69 грн. Дані довідки підписані та завірені печатками сторін, що ще раз документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником.
Щодо надання Учасником ТОВ «ШБУ-77» листа-відгуку № 893-03/10 від 24.07.2019 року, слід зазначити, що листи – відгуки не є документальним підтвердженням виконання аналогічних договорів, а покликані дати змогу Замовнику допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості, тим більше, що Лист-відгук надано саме Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, де Учасник і брав участь у закупівлі, а тому ставити під сумнів доброчесність такого Учасника не являється можливим.
Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону (у редакції 01.01.2019 року) щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо:
- відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям;
- відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
- відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
Враховуючи вище наведене, Учасником ТОВ «ШБУ-77» документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а тому підстав для відхилення у Замовника не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок моніторингу від 26-05-2021 року, UA-2019-08-19-000480-b «За результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «ПБС», умовам тендерної документації встановлено наступне. Так, Замовник відповідно до пункту 4 розділу «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації установив вимогу про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме за умови якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. Проте, ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 07.09.2019 №018/091, в якій повідомлено, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетонної суміші у постачальника ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» з АБЗ «QUICKBATCH 180», при цьому не надано оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки» Відповідно до п.1 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3). Згідно п.4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» вказано, що Тільки у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї пропозиції завантажив довідку у довільній формі № 018/09 від 07.09.2019 року (файл «Технічні документи.pdf») в якій зазначено, зокрема, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетону у постачальника ТОВ «ВІТА КОНТРАКШН» згідно договору поставки 01-03/08 від 28.03.2018 р. з асфальтобетонного заводу «КДМ 2067», розташованого в Закарпатській області , Хустський район, с. Рокосово, Промзона, (потужністю 160 т/год.). На виконання вимог п. 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної документації надав Договір Поставки № 01-03/08 від 28.03.2018 року (файл «ВІТА Договір про поставку асфальтобетону до 2021р.pdf,») укладеного між ТОВ «ПБС» та ТОВ «Віта Контракшн», згідно якого останній зобов’язується надати у власність покупця Асфальтобетонну суміш, ЩМА-15, ЩМА-20 та іншу продукцію власного виробництва. Також завантажено лист ТОВ ««Віта Контракшн» №07/2092 від 07.09.2019 року(файл «Технічні документи.pdf») , згідно якого останній гарантує постачання асфальтобетонних сумішей у потрібній кількості та протягом всього строку надання послуг згідно предмета закупівлі. Для підтвердження того, що постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом, Учасником додатково завантажено Договір №1 Оренди обладнання від 15.10.2018 року, згідно якого ТОВ «Західдорінвест» надав ТОВ «ПБС» в оренду установку асфальтозмішувальну АБЗ «КДМ 2067», що згодом було передане по Договору №09/01/10 Суборенди обладнання від 09.01.2019 року ТОВ «Віта Контракшн». Слід зазначити, що відповідно до п.3.1.3. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасником не призведе до відхилення їх пропозицій, зокрема якщо зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником закупівлі ТОВ «ПБС» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі, а тому підстав для відхилення у Замовника не було. «2) Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції учасника торгів, ТОВ «ШБУ-77», умовам тендерної документації встановлено наступне. Замовник відповідно до пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу до учасників торгів, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) мають бути долучені оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці, відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Проте, ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки.» Відповідно до пункту 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору Вих. №Т-1160 від 18 вересня 2019 року, в якому вказано договір №11 від 20 березня 2018 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 укладеного між Учасником та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. На виконання вимог Тендерної документації Учасником завантажено вище наведений договір у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що Учасник надав оригінал позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у якому зокрема зазначено, що ТОВ «ШБУ-77» на протязі 2018 року виступає підрядником при виконанні робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 згідно договору №11 від 20 березня 2018 року. Також у наданому відгуку зазначено, що нарікань з боку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області на якість виконання робіт не виникало. Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасником завантажено копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3, згідно яких сума виконання договору складає 97 601 931,69 грн. Дані довідки підписані та завірені печатками сторін, що ще раз документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником. Щодо надання Учасником ТОВ «ШБУ-77» листа-відгуку № 893-03/10 від 24.07.2019 року, слід зазначити, що листи – відгуки не є документальним підтвердженням виконання аналогічних договорів, а покликані дати змогу Замовнику допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості, тим більше, що Лист-відгук надано саме Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, де Учасник і брав участь у закупівлі, а тому ставити під сумнів доброчесність такого Учасника не являється можливим. Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вимоги статті 3 Закону (у редакції 01.01.2019 року) щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо: - відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям; - відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Враховуючи вище наведене, Учасником ТОВ «ШБУ-77» документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а тому Замовником закупівлі буде подано скаргу до суду.
2021-06-02 10:39:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Закарпатській області подано скаргу до суду |
Дата публікації: | 09 червня 2021 |
Документи:
09 червня 2021 17:16
|
Електронний підпис |
09 червня 2021 17:15
|
зображення_viber_2021-06-09_17-07-30.jpg |
09 червня 2021 17:15
|
зображення_viber_2021-06-09_17-07-16.jpg |
09 червня 2021 17:15
|
зображення_viber_2021-06-09_17-10-14.jpg |
09 червня 2021 17:15
|
зображення_viber_2021-06-09_17-10-16.jpg |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
482 900 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 11:28
|
дод.уг.№35.23.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 10:59
|
Додаткова угода №35-22.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2023 11:27
|
Дод.угода №35-21.pdf | зміни до договору |
23 березня 2023 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:16
|
дод.уг.№35-20 від 22.12.22 до дог.№35 від 11.11.2019.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 16:56
|
д.у.№35.19 від 01.08.22. до дог.№35 від 11.11.19..pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 11:15
|
Дод.угода №35-18.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 12:10
|
Дод.угода №35-17.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:08
|
Дод.угода №35-16.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 12:59
|
Додаткова угода 35-15.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 10:13
|
Дод.угода №35-14.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 16:00
|
Додаткова угода 35-13.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:42
|
Додаткова угода 35-12.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:15
|
35-11.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 11:45
|
Додаткова угода 35-10.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 15:32
|
Дод.угода №35-9.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:10
|
Дод.угода №35-8.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:13
|
Дод.угода №35-7.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:36
|
Дод.угода №35-6.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 10:02
|
Дод.угода №35-5.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2020 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 13:05
|
Дод.угода № 35-4.pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:15
|
Дод.угода № 35-3.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 10:36
|
Дод.угода №35-2.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 11:36
|
Дод.угода №35-1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 11:42
|
Дог.№35.pdf | укладений |
11 листопада 2019 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2019 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання, продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Попередня оплата (аванс). |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів. Бюджетні зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №35/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2023 рік. Продовження строку дії договору до 31.03.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №35/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |