Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці та крісла офісні)
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000438-b eca84d7013b140e5b25dd04a91c8a247
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Вебсайт замовника: http://dzki.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа замовника: Ткач Юлія Вікторівна
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:51
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці та крісла офісні). Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:39
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. 2. Усі Учасники повинні надати у складі свої пропозиції таблицю відповідності складену і заповнену за наведеною формою в Додатку 1, в якій обов’язково необхідно вказати повну назву, виробника та торгову марку запропонованого товару для можливості його ідентифікації та можливості пересвідчення того, що запропонований товар відповідає встановленим вимогам Замовника. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДАСК-ЦЕНТР" 119 814,00
UAH з ПДВ
119 814,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Арт-Пром 134 850,00
UAH з ПДВ
134 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 140 400,00
UAH з ПДВ
138 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 139 080,00
UAH з ПДВ
139 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 141 939,60
UAH з ПДВ
140 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 10:38
Цінова пропозиція.PDF
27 серпня 2019 10:38
Довідка з банку.PDF
27 серпня 2019 10:38
ВыпискаДАСк-Центр2.pdf
27 серпня 2019 10:38
Выписка ДАСк-Центр1.pdf
27 серпня 2019 10:38
Витяг ПДВ .pdf
27 серпня 2019 10:38
Витяг 06.05.2019 .PDF

Публічні документи

27 серпня 2019 17:29
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

27 серпня 2019 17:22
цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 17:22
таблиця відповідності.pdf
27 серпня 2019 17:22
лист-згода з договором.pdf
27 серпня 2019 17:22
документи якості.pdf
27 серпня 2019 17:22
аналогічні договори.pdf
27 серпня 2019 17:22
19. Виписка (13.08.2019).pdf
27 серпня 2019 17:22
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 серпня 2019 17:22
4. Витяг ЄДРПОУ (22.08.2019).pdf
27 серпня 2019 17:22
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2019 17:22
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
27 серпня 2019 17:22
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 16:46
11 Лист-відгук Ромни.pdf
27 серпня 2019 16:46
10 Договір Ромни.pdf
27 серпня 2019 16:46
01 Видаткові.PDF
27 серпня 2019 16:46
Форма 4-ОПП.pdf
27 серпня 2019 16:46
спрвка.pdf
27 серпня 2019 16:46
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
27 серпня 2019 16:46
Право підпису.pdf
27 серпня 2019 16:46
Паспорт Печений В.Б..pdf
27 серпня 2019 16:46
Матер.технічна база.pdf
27 серпня 2019 16:46
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
27 серпня 2019 16:46
Довідка МВС 07.08.19.pdf
27 серпня 2019 16:46
Довідка з НАЗК 24.07.19.pdf
27 серпня 2019 16:46
Довідка з банку 15.08.19.pdf
27 серпня 2019 16:46
Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2019 16:46
Витяг з реестру ПДВ.pdf
27 серпня 2019 16:46
Витяг з ЄДР 05.08.2019.pdf
27 серпня 2019 16:46
Виписка з ЄДР.pdf
27 серпня 2019 16:46
Види діяльності.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДАСК-ЦЕНТР"
#24430567
Відхилено 119 814,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:44
ТОВ Арт-Пром
#36989671
Відхилено 134 850,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:03
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 138 850,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 14:23

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
138 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір_65 від 16.09.2019.pdf укладений
16 вересня 2019 16:12

Актуальні тендери

До пошуку