Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
13 600,00 UAH
UA-2019-08-19-000289-c 07ddd95d989b461b9f3d54973dbe5031
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сінельникова Олександра Юріївна

+380433426221 kisliyk-specscool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кисляцький навчально-виховний комплекс : спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Гайсинського району Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 21726787
Вебсайт: http://ksc.gnedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23726, Україна , Вінницька обл., село Кисляк, вулиця Жовтнева 55
Контактна особа: Сінельникова Олександра Юріївна
+380433426221
kisliyk-specscool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 12:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 12:45
Початок аукціону: 23 серпня 2019 13:02
Очікувана вартість: 13 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


за кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
ручка кулькова Radius, колір синій, з резинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
олівець простий, дерев’яний, Marco, з гумкою, повинен легко заточуватися та не кришитися, НВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 пачка
кольорові олівці в пачці (12 шт.). Матеріал – дерево. Олівці, які залишають яскравий і красочний слід на папері всіх типів, грифель стійкий до ударів, забезпечує м’яке малювання та не потребує міцного натискання. Олівці повинні легко заточуватися та не кришитися.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 пачка
Пластилін 14 кольорів, 280г, м’який і пластичний, не липне до рук, не токсичний. Матеріал для ліплення. Екологічно чистий продукт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Набір кольорового паперу, А4, двухсторонній, 10 кольорів, 10 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пачка
Набір кольорового картону, А4, двухсторонній, 10 кольорів, 10 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 шт
степлер на 20 аркушів для скоб №24. Металева основа підошви, пластиковий ричаг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
скоби №24, із сталі, які забезпечать надійність скріплювання паперу, бесперебійну подачу скоб. Для степлера №24, скріплюють 20 аркушів. В пачці 1000 шт. Сумісні з стиплером.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
папка швидкозшивач А4, картон, напис українською мовою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
папка на зав’язках А4, картон, напис українською мовою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
папка швидкозшивач А4, пластик з вусами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23726, Україна, Вінницька область, с. Кисляк, вул. Жовтнева, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару канцелярські товари Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:41
проект договір.docx
19 серпня 2019 12:41
оголошення КАНЦТОВАРИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 19 серпня 2019 18:45
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:04
Чи будуть розглядатися товари з аналогічними технічними характеристиками інших торгових марок?
Відповідь: доброго дня. товари з аналогічними технічними характеристиками інших торгових марок не будуть розглядатися.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:38
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов закупівлі не передбачено надання еквіваленту. ФОП допускаємо. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 13 294,00
UAH з ПДВ
8 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 11 715,00
UAH з ПДВ
8 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 11 915,46
UAH з ПДВ
11 915,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 10:28
Електронний підпис
27 серпня 2019 10:27
ЦП онов..pdf
22 серпня 2019 11:19
Електронний підпис
22 серпня 2019 11:15
Договір №144.pdf
22 серпня 2019 11:15
ЦП і тех.вимоги.pdf
22 серпня 2019 11:15
Довідка про виконання.pdf
22 серпня 2019 11:15
Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2019 11:15
Паспорт і код згідно.pdf
22 серпня 2019 11:15
Лист -згода.pdf
22 серпня 2019 11:15
Довідка на підписання.pdf
22 серпня 2019 11:15
Довідка ліцензіі.jpeg
22 серпня 2019 11:15
Довідка з банку.pdf
22 серпня 2019 11:15
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 11:20
пропозиція.pdf
22 серпня 2019 11:20
витяг_рпєп.pdf
22 серпня 2019 11:20
виписка_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
Переможець 8 890,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 15:30

Документи

27 серпня 2019 15:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
8 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 15:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
10 вересня 2019 18:02