Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний автомобіль
Очікувана вартість
867 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000263-b 7b51ad90d9e44e508e512dc11c186ac3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Наталія

380535458542 petrivka.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381950
Місцезнаходження: 37333, Україна , Полтавська обл., с. Петрівка-Роменська, вул. Соборна, буд. 35
Контактна особа: Зінченко Наталія
380535458542
petrivka.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 13:55
Очікувана вартість: 867 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Спеціальний автомобіль в кількості 1 одиниця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Спеціальний автомобіль (Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37333, Україна, Полтавська область, с. Петрівка-Роменська, вул. Соборна, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000016 ● 4d9b22cb665d4fd88546bc6562dd112c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.09.2019 № 46
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 02.09.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-08-19-000263-b 19.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради повідомляє про усунення виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2019-09-04 13:28:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником завантажено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-09-04 14:09:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА 865 000,00
UAH з ПДВ
865 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МОКАВТО 867 000,00
UAH з ПДВ
867 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 15:15
Довідки.zip
10 вересня 2019 10:28
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:12
8. Установчі документи.PDF
04 вересня 2019 09:12
6. Згода на обробку ПД.PDF
04 вересня 2019 09:12
5. Згода з договором.PDF
04 вересня 2019 09:12
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 вересня 2019 09:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА

ТОВ МОКАВТО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА
#39681109
Переможець 865 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА
#39681109
865 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 09:06
Договір 220.pdf укладений
30 вересня 2019 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 865 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 144 166,67 UAH)