Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих, прокладки урологічні)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000200-c 58ce36ecd8424b6196c27b2f113f52ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матвійчук Анжела Іванівна

+380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 37909225
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81
Контактна особа: Матвійчук Анжела Іванівна
+380414258301
korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:22
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих, прокладки урологічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 19 серпня 2019 15:05
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:36
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте? Дякуємо
Відповідь: Згідно з оголошенням поставка буде одноразова.
Аналоги
Дата подання: 19 серпня 2019 15:06
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:38
Доброго дня. Чи дозволите запропонувати іншої ТМ аналоги? При умові надання взірців на стадії кваліфікації для тестування?
Відповідь: Інші ТМ аналоги розглядатись не будуть.
Щодо фасування
Дата подання: 19 серпня 2019 15:15
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:44
Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що урологічні прокладки для жінок у виробника ТЕНА йдуть фасуванням по 30 шт, відповідно учаснику потрібно перераховувати на інгу кількість упаковок, вірно?
Відповідь: При фасуванні упаковок з іншою кількістю (штук), учасник робить перерахунок упаковок для збереження загальної незмінної кількості (штук) товару.
Уточненя
Дата подання: 19 серпня 2019 16:54
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:45
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи можливий перерахунок упаковок урологічних прокладок, при загальному збереженні кількості штук?
Відповідь: Так, робиться перерахунок.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:57
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги розглядатись не будуть.
2. Відповідність товару вимогам Замовника можна перевірити наданими документами, що підтверджують якість товару. Та при поставці товару, що не відповідає вимогам Замовника, такий товар прийматися не буде.
3. Для Замовника не має значення чи учасник платник ПДВ чи ні, кожен учасник сам вираховує свою остаточну ціну для участі в закупівлі. Переможцем закупівлі стає учасник, що запропонував найнижчу ціну. Замовник нічого не додає і не віднімає від суми, яку встановив учасник.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАПРІ АЛЬФА 29 576,80
UAH з ПДВ
28 316,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ДИСТРИБЬЮШН" 28 467,35
UAH з ПДВ
28 467,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 29 970,70
UAH з ПДВ
29 970,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 13:55
БеллаВ1452-2.jpg
22 серпня 2019 13:55
БеллаВ1452-1.jpg
22 серпня 2019 13:55
БеллаВ11812-2.jpg
22 серпня 2019 13:55
БеллаВ1431-2.jpg
22 серпня 2019 13:55
БеллаВ11812-1.jpg
22 серпня 2019 13:55
БеллаВ1431-1.jpg
22 серпня 2019 13:55
КТД Seni Lady (new).doc
22 серпня 2019 13:55
КТД Super Seni укр.28.07.2016(1).docx
22 серпня 2019 13:55
декларація сені.jpg
22 серпня 2019 13:55
Декларація Сені.jpg
22 серпня 2019 13:54
довідка ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:54
згода.pdf
22 серпня 2019 13:54
цінова пропозиція_.pdf
22 серпня 2019 13:54
Податкові.jpg
22 серпня 2019 13:54
довідка контакні дані.pdf
22 серпня 2019 13:54
наказ.jpg
22 серпня 2019 13:54
протокол призначення 1.jpg
22 серпня 2019 13:54
протокол призначення2.jpg
22 серпня 2019 13:54
протокол призначення.jpg
22 серпня 2019 13:54
опис.jpg
22 серпня 2019 13:54
виписка1.jpg
22 серпня 2019 13:54
виписка.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАПРІ АЛЬФА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ДИСТРИБЬЮШН"

ТОВ "БЕМБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАПРІ АЛЬФА
#34394605
Переможець 28 316,70
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 08:54

Документи

29 серпня 2019 08:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАПРІ АЛЬФА
#34394605
28 316,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 08:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 10:00
Договір укладений
04 вересня 2019 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з відсутністю потреби.
Номер договору про закупівлю: № 373
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML