Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих, прокладки урологічні)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000200-c ● 58ce36ecd8424b6196c27b2f113f52ca
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 37909225 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81 |
Контактна особа: |
Матвійчук Анжела Іванівна +380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих, прокладки урологічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 11:38 |
Огол Підгузки прокладки 19.08.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 19 серпня 2019 15:05
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:36
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте? Дякуємо
Відповідь: Згідно з оголошенням поставка буде одноразова.
Аналоги
Дата подання: 19 серпня 2019 15:06
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:38
Доброго дня.
Чи дозволите запропонувати іншої ТМ аналоги? При умові надання взірців на стадії кваліфікації для тестування?
Відповідь: Інші ТМ аналоги розглядатись не будуть.
Щодо фасування
Дата подання: 19 серпня 2019 15:15
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:44
Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що урологічні прокладки для жінок у виробника ТЕНА йдуть фасуванням по 30 шт, відповідно учаснику потрібно перераховувати на інгу кількість упаковок, вірно?
Відповідь: При фасуванні упаковок з іншою кількістю (штук), учасник робить перерахунок упаковок для збереження загальної незмінної кількості (штук) товару.
Уточненя
Дата подання: 19 серпня 2019 16:54
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:45
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи можливий перерахунок упаковок урологічних прокладок, при загальному збереженні кількості штук?
Відповідь: Так, робиться перерахунок.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:57
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги розглядатись не будуть.
2. Відповідність товару вимогам Замовника можна перевірити наданими документами, що підтверджують якість товару. Та при поставці товару, що не відповідає вимогам Замовника, такий товар прийматися не буде.
3. Для Замовника не має значення чи учасник платник ПДВ чи ні, кожен учасник сам вираховує свою остаточну ціну для участі в закупівлі. Переможцем закупівлі стає учасник, що запропонував найнижчу ціну. Замовник нічого не додає і не віднімає від суми, яку встановив учасник.
2. Відповідність товару вимогам Замовника можна перевірити наданими документами, що підтверджують якість товару. Та при поставці товару, що не відповідає вимогам Замовника, такий товар прийматися не буде.
3. Для Замовника не має значення чи учасник платник ПДВ чи ні, кожен учасник сам вираховує свою остаточну ціну для участі в закупівлі. Переможцем закупівлі стає учасник, що запропонував найнижчу ціну. Замовник нічого не додає і не віднімає від суми, яку встановив учасник.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КАПРІ АЛЬФА |
29 576,80
UAH з ПДВ
|
28 316,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ДИСТРИБЬЮШН" |
28 467,35
UAH з ПДВ
|
28 467,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМБІКС" |
29 970,70
UAH з ПДВ
|
29 970,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАПРІ АЛЬФА #34394605 |
Переможець |
28 316,70
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 08:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2019 10:00
|
Договір | укладений |
04 вересня 2019 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з відсутністю потреби. |
Номер договору про закупівлю: | № 373 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |