Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000135-c f37d30ae4ffb4518a0d79869f24de9b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тригуб Оксана Петрівна

+380673781684 lipov_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КНП "Липовецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37336813
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9
Контактна особа: Тригуб Оксана Петрівна
+380673781684
lipov_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 11:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 11:04
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:46
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комп'ютерна клавіатура A4 Tech KL-7 MUU Silver/Grey USB (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Комп'ютерні миші A4 Tech OP-720 USB Black(Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Концентратор USB HUB Digitalplus Black на 4 порта (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Оперативна пам'ять до ноутбука 8 GB SODIMMDDR3 (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Накопитель 2,5”SSD 240 GB Kingston А400”(Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Сумки для портативних комп'ютерів діагоналлю 17,3 (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 11:00
Оголошення комп_ютерне обладання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коректировка документації
Дата подання: 19 серпня 2019 14:10
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:22
Мабуть в документацію вкралася помилка в фразі "..дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення..", явно частка "не" лишня. Відгуки беруться не під конкретний тендер, який буде, а по тендери які уже закінчилися. І не в останню годину, а після поставки товару і одержання оплати. Зкоригуйте будь-ласка. За результатами попередньої закупівлі, де були дискваліфіковані всі учасники , із за цієї частки, явно видно, що вона недоречна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Помилки немає . Відгук повинен бути, НЕ раніше дати оприлюднення даного оголошення.
Запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 10:52
Дата відповіді: 20 серпня 2019 14:53
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так.
2. Так.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 11:07
Дата відповіді: 20 серпня 2019 14:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги не розглядаються.
2. Дякую за прохання.
3. Допускаю. Остаточна ціна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 7 950,00
UAH з ПДВ
5 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 7 070,00
UAH з ПДВ
5 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 5 718,00
UAH з ПДВ
5 638,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 6 957,00
UAH з ПДВ
6 957,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 7 868,00
UAH з ПДВ
7 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 11:13
обочий стол 001.jpg
21 серпня 2019 11:13
Zakon Ukrain.doc
21 серпня 2019 11:13
Statut.doc
21 серпня 2019 11:13
Pologeny.doc
21 серпня 2019 11:13
hj 001.jpg
21 серпня 2019 11:13
3 001.jpg
21 серпня 2019 11:13
2 001.jpg
21 серпня 2019 11:13
1 001.jpg

Публічні документи

22 серпня 2019 10:52
Цінова пропозиція З.О..pdf
22 серпня 2019 10:52
Проект Договору.pdf
22 серпня 2019 10:52
Паспорт-код З.О..pdf
22 серпня 2019 10:52
Гарантійний лист З.О..pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 05:10
ДОВІДКА_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
23 серпня 2019 05:10
Протокол.pdf
23 серпня 2019 05:10
Наказ_дир.pdf
23 серпня 2019 05:10
Витяг з ЕДР.pdf
23 серпня 2019 05:10
Витяг.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Зубарик Олександр Васильович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3491909819
Відхилено 5 420,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:31
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
Переможець 5 490,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:39

Документи

28 серпня 2019 14:30
протокол.pdf

Документи

28 серпня 2019 14:38
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
5 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 14:38
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
02 вересня 2019 08:37