Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000135-c ● f37d30ae4ffb4518a0d79869f24de9b0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КНП "Липовецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Липовецької районної ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 37336813 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9 |
Контактна особа: |
Тригуб Оксана Петрівна +380673781684 lipov_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 11:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 11:04 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комп'ютерна клавіатура A4 Tech KL-7 MUU Silver/Grey USB (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Комп'ютерні миші A4 Tech OP-720 USB Black(Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Концентратор USB HUB Digitalplus Black на 4 порта (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Оперативна пам'ять до ноутбука 8 GB SODIMMDDR3 (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Накопитель 2,5”SSD 240 GB Kingston А400”(Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Сумки для портативних комп'ютерів діагоналлю 17,3 (Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 11:00 |
Оголошення комп_ютерне обладання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Коректировка документації
Дата подання: 19 серпня 2019 14:10
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:22
Мабуть в документацію вкралася помилка в фразі "..дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення..", явно частка "не" лишня. Відгуки беруться не під конкретний тендер, який буде, а по тендери які уже закінчилися. І не в останню годину, а після поставки товару і одержання оплати.
Зкоригуйте будь-ласка. За результатами попередньої закупівлі, де були дискваліфіковані всі учасники , із за цієї частки, явно видно, що вона недоречна.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Помилки немає . Відгук повинен бути, НЕ раніше дати оприлюднення даного оголошення.
Запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 10:52
Дата відповіді: 20 серпня 2019 14:53
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так.
2. Так.
2. Так.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 11:07
Дата відповіді: 20 серпня 2019 14:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги не розглядаються.
2. Дякую за прохання.
3. Допускаю. Остаточна ціна.
2. Дякую за прохання.
3. Допускаю. Остаточна ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
7 950,00
UAH з ПДВ
|
5 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубарик Олександр Васильович |
7 070,00
UAH з ПДВ
|
5 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
5 718,00
UAH з ПДВ
|
5 638,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
6 957,00
UAH з ПДВ
|
6 957,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
7 868,00
UAH з ПДВ
|
7 868,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3491909819 |
Відхилено |
5 420,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 14:31
|
ФОП Зубарик Олександр Васильович #3116106795 |
Переможець |
5 490,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
02 вересня 2019 08:37
|