Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду Семирівської ЗОШ І-ІІ ст. ім..Ю. Приходи в с. Семирівка Яворівського району Львівської області
Очікувана вартість
1 441 530,84 UAH
UA-2019-08-19-000101-c ● 3441e8307c5b47a1815ed59fc83c3d34
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38502312 |
Вебсайт: | http://yavoriv-vo.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23 |
Контактна особа: |
Дорош Михайло Петрович +380974419142 osvitayavoriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 10:39 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 10:39 |
Очікувана вартість: | 1 441 530,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 415,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду Семирівської ЗОШ І-ІІ ст. ім..Ю. Приходи в с. Семирівка Яворівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81000, Україна, Львівська область, Яворівський район, с.Семирівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 09:18 |
Оголошення про проведення закупівлі (1).docx |
21 серпня 2019 09:18 |
Оголошення про проведення закупівлі (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 19 серпня 2019 12:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:01
Просимо догрузити Технічне завдання, а саме, Дефектний акт, що передбачений тендерною документацією, як Додаток №4.
Відповідь: Доброго дня....Оновили технічний опис
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 серпня 2019 17:59
Дата відповіді: 21 серпня 2019 09:07
В Тендерній документації, вказано надати не менше двох договорів про виконання аналогічних робіт.
Дана вимога є дискримінаційною до учасників які уже виконували аналогічні роботи але мають лише досвід виконання одного договору.
Підтвердженням того що дана вимога є дискримінаційною підтверджено рішеннями АМКУ в закупівлях:
1. UA-2017-02-03-000072-c
2. UA-2017-02-13-001432-c
3. UA-2017-02-16-000700-b
Також вимога щодо обов'язкової наявності учасника працівника що має кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки, являється безпідставною та не обгрунтованою. Для виконання робіт передбачених технічним завданням достатньо і наявності працівника з третьою групою електробезпеки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення кваліфікаційних критеріїв, серед яких, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Поряд з цим, положення даної норми не встановлюють обмеження щодо кількості аналогічних договорів.
Натомість, вимога щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання не менше двох аналогічних договорів, які включають роботи з капітального ремонту фасаду не є дискримінаційною, а навпаки спрямована на забезпечення вибору найбільш досвідченого та кваліфікованого підрядника. Крім того, така вимога не є дискримінаційною в розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 15.08.2019 року у справі №826/10895/15, згідно якої судом взято до уваги, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших, у зв’язку з чим суд дійшов висновку, що у даному випадку вказані вимоги конкурсної документації замовника поширювались не лише на позивача та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Що стосується посилання на практику АМКУ 2017 року, то слід звернути увагу, що в подальшому, у 2018-2019 роках така практика вже відсутня. Натомість, як вбачається з численної практики спорів з приводу оскарження рішень АМКУ, визначення замовником у тендерній документації вимоги про наявність в учасника двох чи більше аналогічних договорів, судами визнається правомірними і такими, що не є дискримінаційним.
Таким чином, дана вимога у документації є правомірною.
Щодо четвертої групи з електробезпеки технічний опис буде скориговано
Натомість, вимога щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання не менше двох аналогічних договорів, які включають роботи з капітального ремонту фасаду не є дискримінаційною, а навпаки спрямована на забезпечення вибору найбільш досвідченого та кваліфікованого підрядника. Крім того, така вимога не є дискримінаційною в розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 15.08.2019 року у справі №826/10895/15, згідно якої судом взято до уваги, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших, у зв’язку з чим суд дійшов висновку, що у даному випадку вказані вимоги конкурсної документації замовника поширювались не лише на позивача та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Що стосується посилання на практику АМКУ 2017 року, то слід звернути увагу, що в подальшому, у 2018-2019 роках така практика вже відсутня. Натомість, як вбачається з численної практики спорів з приводу оскарження рішень АМКУ, визначення замовником у тендерній документації вимоги про наявність в учасника двох чи більше аналогічних договорів, судами визнається правомірними і такими, що не є дискримінаційним.
Таким чином, дана вимога у документації є правомірною.
Щодо четвертої групи з електробезпеки технічний опис буде скориговано
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ #40286113 |
Переможець |
1 434 288,62
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
03 вересня 2019 08:22
|