Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000099-a b4e06312b237420e9078ac3eda8978c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукач Наталя Михайлівна

+380554248096 nml_kopani@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Великокопанівської сільської ради Олешківського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 41178122
Місцезнаходження: 75131, Україна , Херсонська обл., село Великі Копані, вул. Карла Маркса, буд.79, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області
Контактна особа: Лукач Наталя Михайлівна
+380554248096
nml_kopani@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

19 серпня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 09:38
ТД_ Шкільні меблі 2019_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000099-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 11 вересня 2019 14:30
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Згідно рішення Відділу освіти Великокопанівської сільської ради Олешківського району Херсонської області, щодо закупівлі «Код за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі» (Комплект меблів для Нової української школи) переможцем оголошено ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА".
Просимо звернути увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни не відповідає вимогам.
Вимогами замовника є усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника.
В тендерній пропозиції ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни на більшості документів наявна печатка, але відсутній підпис уповноваженої особи.
Також наданих учасником копіях документів відсутня «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна», а саме Сертифікат відповідності ДСТУ ГОСТ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів та адміністративних приміщень”.
Учасником надано проект договору згідно додатку тендерної документації, який містить печатку але відсутня дата , прізвище, ім'я, по-батькові, посада, та підпис.
Відсутня довідка, щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Відсутня довідка, що ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни дотримується в своїй діяльності Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
 
-            Закону   України   «Про   запобігання   та   протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
-            Указу Президента від 15.05.2017 N 133/2017 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)";
-            Указу Президента від 14.05.2018 N 126/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)";
-            Указу Президента від 21.06.2018 N 176/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"
-            Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
-            Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
-            Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської  Федерації» згідно Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
Також, учасником не надано в складі своєї тендерної документації дозвільних документів на Стілець вчительський та дошку класну (пятиповерхнева, крейда/маркер; розмір 3000х100мм) та не надано дозвільних документів на матеріали з яких вони виготовлені.
Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта ( для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті). Учасник вище вказаних документи в складі своєї тендерної пропозиції не надав.
Також одною з вимог тендерної документації було надати заповнений проект договору в тому числі який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. Учасник цієї вимоги не дотримався.
Враховуючі ці зауваження, просимо дискваліфікувати ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни, та визнати Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ “Меблеві Технології” переможцем закупівлі. Інакше ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 11:12
У відповідь на Ваші вимоги (UA-2019-08-19-000099-a.c1, UA-2019-08-19-000099-a.c2) повідомляємо наступне.
Тендерні пропозиції ФОП ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (подані за Лотом 1 та Лотом 2) відповідають вимогам тендерної документації, виходячи з наступного.
1. Відповідно до пункту 1.2 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника. Тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема,
2. Додатком 4 Документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Зазначаємо, що Документація не містить вимог щодо надання документального підтвердження зазначеної вимоги, отже це не може бути підставою для відхилення пропозиції. Крім того, при детальному розгляді пропозиції, на аркуші 31 (пропозиція за Лотом 1 та Лотом 2) міститься довідка під назвою «Довідка про довкілля», яка містить інформацію щодо захисту довкілля.
3. Проект договору, наданий учасником-переможцем містить підпис та печатку учасника та відповідає вимогам, встановленим Документацією.
4. Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від 03.09.2019 року (арк. 41 за Лотом 1 та арк. 43 за Лотом 2) - про відсутність застосування щодо ФОП Гарагуля О.О. обмежень, встановлених законодавством про санкції.
5. Документація не містить вимог щодо надання «дозвільних документів на предмет закупівлі та дозвільних документів на матеріали з яких вони виготовлені».
6. Підпунктом 13 пунктом 1.1 частини 1 Розділу ІІІ Документації передбачено, що Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта. Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції, зокрема у Довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі №1 від 04.09.2019 року (аркуш 7 пропозиції за Лотом 1, Лотом 2), зазначено інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, крім того, ця інформація міститься на бланку, витягу з ЄДР та багатьох інших документах. Документація не передбачала способу надання такої інформації, отже факт наявності цієї інформації (реєстраційний номер облікової картки платника податків) свідчить про відповідність вимогам Документації.
7. Тендерна пропозиція учасника-переможця містить проект договору, у якому заповнена інформація для сторони Учасника, наявний підпис уповноваженої особи та печатка. Також розміщено Додаток № 1 до проекту договору – «Специфікація». На цьому аркуші заповнена інформація про Постачальника – назва, банківські реквізити, наявна печатка та підпис учасника.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення вимог (UA-2019-08-19-000099-a.c1, UA-2019-08-19-000099-a.c2), відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000099-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 11 вересня 2019 14:31
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Згідно рішення Відділу освіти Великокопанівської сільської ради Олешківського району Херсонської області, щодо закупівлі «Код за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі» (Комплект меблів для Нової української школи) переможцем оголошено ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА".
Просимо звернути увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни не відповідає вимогам.
Вимогами замовника є усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника.
В тендерній пропозиції ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни на більшості документів наявна печатка, але відсутній підпис уповноваженої особи.
Також наданих учасником копіях документів відсутня «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна», а саме Сертифікат відповідності ДСТУ ГОСТ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів та адміністративних приміщень”.
Учасником надано проект договору згідно додатку тендерної документації, який містить печатку але відсутня дата , прізвище, ім'я, по-батькові, посада, та підпис.
Відсутня довідка, щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Відсутня довідка, що ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни дотримується в своїй діяльності Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
 
-            Закону   України   «Про   запобігання   та   протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
-            Указу Президента від 15.05.2017 N 133/2017 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)";
-            Указу Президента від 14.05.2018 N 126/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)";
-            Указу Президента від 21.06.2018 N 176/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"
-            Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
-            Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
-            Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської  Федерації» згідно Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
Також, учасником не надано в складі своєї тендерної документації дозвільних документів на Стілець вчительський та дошку класну (пятиповерхнева, крейда/маркер; розмір 3000х100мм) та не надано дозвільних документів на матеріали з яких вони виготовлені.
Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта ( для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті). Учасник вище вказаних документи в складі своєї тендерної пропозиції не надав.
Також одною з вимог тендерної документації було надати заповнений проект договору в тому числі який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. Учасник цієї вимоги не дотримався.
Враховуючі ці зауваження, просимо дискваліфікувати ФОП Гарагуля Ольги Олександрівни, та визнати Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ “Меблеві Технології” переможцем закупівлі. Інакше ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 11:13
У відповідь на Ваші вимоги (UA-2019-08-19-000099-a.c1, UA-2019-08-19-000099-a.c2) повідомляємо наступне.
Тендерні пропозиції ФОП ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (подані за Лотом 1 та Лотом 2) відповідають вимогам тендерної документації, виходячи з наступного.
1. Відповідно до пункту 1.2 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника. Тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема,
2. Додатком 4 Документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Зазначаємо, що Документація не містить вимог щодо надання документального підтвердження зазначеної вимоги, отже це не може бути підставою для відхилення пропозиції. Крім того, при детальному розгляді пропозиції, на аркуші 31 (пропозиція за Лотом 1 та Лотом 2) міститься довідка під назвою «Довідка про довкілля», яка містить інформацію щодо захисту довкілля.
3. Проект договору, наданий учасником-переможцем містить підпис та печатку учасника та відповідає вимогам, встановленим Документацією.
4. Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від 03.09.2019 року (арк. 41 за Лотом 1 та арк. 43 за Лотом 2) - про відсутність застосування щодо ФОП Гарагуля О.О. обмежень, встановлених законодавством про санкції.
5. Документація не містить вимог щодо надання «дозвільних документів на предмет закупівлі та дозвільних документів на матеріали з яких вони виготовлені».
6. Підпунктом 13 пунктом 1.1 частини 1 Розділу ІІІ Документації передбачено, що Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта. Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції, зокрема у Довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі №1 від 04.09.2019 року (аркуш 7 пропозиції за Лотом 1, Лотом 2), зазначено інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, крім того, ця інформація міститься на бланку, витягу з ЄДР та багатьох інших документах. Документація не передбачала способу надання такої інформації, отже факт наявності цієї інформації (реєстраційний номер облікової картки платника податків) свідчить про відповідність вимогам Документації.
7. Тендерна пропозиція учасника-переможця містить проект договору, у якому заповнена інформація для сторони Учасника, наявний підпис уповноваженої особи та печатка. Також розміщено Додаток № 1 до проекту договору – «Специфікація». На цьому аркуші заповнена інформація про Постачальника – назва, банківські реквізити, наявна печатка та підпис учасника.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення вимог (UA-2019-08-19-000099-a.c1, UA-2019-08-19-000099-a.c2), відсутні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект меблів для Нової української школи
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 135,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 вересня 2019 13:12
Закінчення: 04 вересня 2019 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

90 комп
Комплект меблів для Нової української школи
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75131, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника
Дата доставки: 30 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 104 400,00
UAH з ПДВ
104 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 117 000,00
UAH з ПДВ
115 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 130 140,00
UAH з ПДВ
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОВІЦЬКИЙ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 123 300,00
UAH з ПДВ
123 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 17:49
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:42
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:41
довідка МВС.pdf
03 вересня 2019 23:47
Електронний підпис
03 вересня 2019 23:39
Електронний підпис
03 вересня 2019 23:38
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:25
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:24
8.5 Доручення.pdf
03 вересня 2019 15:24
8.4 Довіреність.pdf
03 вересня 2019 15:24
13 Лист-згода.pdf
03 вересня 2019 15:24
12 Лист щодо санкцій.pdf
03 вересня 2019 15:24
7 Копія Статуту.pdf
03 вересня 2019 15:24
10 Проект договору.pdf
03 вересня 2019 15:24
9 Витяг.pdf
03 вересня 2019 15:24
5 Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 15:24
4.17 Дозвільні документи.pdf
03 вересня 2019 15:23
2.3.3 Лист відгук.pdf
03 вересня 2019 15:23
2.3.2 Копія Акт приймання.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 13:01
8 Статут.PDF
03 вересня 2019 13:01
7 Висновок СЕС Віват.pdf
03 вересня 2019 13:01
5 Витяг Віват.pdf
03 вересня 2019 13:01
4 Статистика новая 2.pdf
03 вересня 2019 13:01
3Статистика новая 1.pdf
03 вересня 2019 13:01
2 С-во регистрация Виват.pdf
03 вересня 2019 13:01
1 С-во НДС Виват (2).pdf
03 вересня 2019 13:01
33.23 гар.лист.PDF
03 вересня 2019 13:01
33.22 довкілля.PDF
03 вересня 2019 13:01
33.19 про Учасника.PDF
03 вересня 2019 13:01
33.18 гарант.лист санкції.PDF
03 вересня 2019 13:01
33.16 право підпису.PDF
03 вересня 2019 13:01
33.9а Довідка від 27.08.19.pdf
03 вересня 2019 13:01
33.8 наказ посада.PDF
03 вересня 2019 13:01
Додаток 7 Фонд Terre des Hommes.PDF
03 вересня 2019 13:01
Додаток 4 33.2 тех.хар-ки.PDF
03 вересня 2019 13:01
Додаток 3 33.11 судимість.PDF
03 вересня 2019 13:01
Додаток 2 33.3 Мат.тех.база.PDF

Публічні документи

03 вересня 2019 15:42
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:39
Додаток 3.pdf
03 вересня 2019 15:39
Додаток 2.pdf
03 вересня 2019 15:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

ФОП "НОВІЦЬКИЙ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3108807865
Переможець 104 400,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 17:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3108807865
104 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 12:25
Меблi_НУШ_ДУ1.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 18:08
Меблi_НУШ_договiр.pdf укладений
16 вересня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: № 16-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 16-09/19 - ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 400,00
UAH