Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
828 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000091-b ● e56b37cd10764771905984d5c9a4153a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Забабон Оксана Вікторівна 380501554155 hozgrgoroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 828 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комп'ютерне обладнання для Опорного закладу "Торецька загальноосвітня школа №6"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 15:16 |
зміни до тендерної документації.doc | |
27 серпня 2019 14:37 |
ТД комп'ютерне обладнання (зі змінами).doc | |
19 серпня 2019 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 15:16 |
зміни до тендерної документації.doc
|
||
27 серпня 2019 14:37 |
ТД комп'ютерне обладнання (зі змінами).doc
|
||
19 серпня 2019 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 11:19
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо питання першого: відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці. А також, згідно з «Приміткою» Додатку 2 тендерної документації «всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»».
Щодо питання другого: відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової.
Щодо питання третього: відповідно до п.5 розділу 1 «Загальні положення» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник буде оцінювати пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Щодо питання другого: відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової.
Щодо питання третього: відповідно до п.5 розділу 1 «Загальні положення» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник буде оцінювати пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 20 серпня 2019 17:01
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:18
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - щодо питання першого: Учаснику необхідно уважно вивчити Додаток 2 «Технічні вимоги» тендерної документації та звернути увагу на п.п.8 та 9, де зазначено, що «Якщо програмне забезпечення Windows встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано до складу пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення Windows встановлене при виробництві обладнання.» та «Якщо програмне забезпечення не встановлене виробником, Учасник надає лист в довільній формі про те, що кожний примірник програмного забезпечення Windows буде попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним щаром на номері».
- щодо питання другого: відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації «Технічні вимоги» Вся комп’ютерна техніка повинна поставлятися згідно технічних вимог, визначених технічному завданні, цього додатку та вводитись в експлуатацію (доставка, встановлення, налаштування за рахунок учасника). Зауважуємо, що учасником власними силами та засобами необхідно провести встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання у приміщеннях закладу Замовника згідно переліку, який буде надано на момент підписання Договору.
- щодо питання другого: відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації «Технічні вимоги» Вся комп’ютерна техніка повинна поставлятися згідно технічних вимог, визначених технічному завданні, цього додатку та вводитись в експлуатацію (доставка, встановлення, налаштування за рахунок учасника). Зауважуємо, що учасником власними силами та засобами необхідно провести встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання у приміщеннях закладу Замовника згідно переліку, який буде надано на момент підписання Договору.
Додаток 2. Вимоги до ОС
Дата подання: 23 серпня 2019 16:32
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:30
Шановний Замовник! В технічній специфікації не вказані вимоги до операційної системи. В Додатку 2 в таблиці з технічними вимогами обладнання взагалі не вказано, що вимагається операційна система. Просимо чітко вказата, чи вимагається ліцензійна операційна система і яка версія Windows 10 Pro, Windows 10 Home, Linux, Ubuntu?
Відповідь: Вимоги до операційної системи - Windows 10 Pro. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Жуков Денис Володимирович |
668 800,00
UAH з ПДВ
|
648 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
718 403,28
UAH з ПДВ
|
648 144,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
705 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Погромський Максим Геннадійович |
815 850,00
UAH з ПДВ
|
815 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Очікує рішення |
648 144,60
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 13:57
|
ФОП Жуков Денис Володимирович #3132902892 |
Відхилено |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 13:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 вересня 2019 08:49 |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили (задля уникнення нецільового використання коштів). |
Документи:
27 вересня 2019 08:48
|
протокол скасування.pdf |