Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЯТИНСЬКИЙ НЕКОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42096899 |
Місцезнаходження: | 78442, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ковальчишин Світлана +380977114126 DCPMSD2018@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 17:30 |
протокол31.pdf | |
06 вересня 2019 17:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
03 вересня 2019 14:07 |
протокол №30.pdf |
06 вересня 2019 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 вересня 2019 17:30 |
протокол31.pdf
|
||||||
06 вересня 2019 17:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
||||||
03 вересня 2019 14:07 |
протокол №30.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-18-000011 ● 5fa02d3739564432a8b2a35e3157c6d9
- Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2019 № 54
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-19-000082-b 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зміни до Тендерної документації внесено і оприлюднено на Веб-порталі окремим файлом із прикріпленими протоколами № 30 від 03.09.2019 року та № 31 від 06.09.2019 року з підписами всіх членів комітету, а також розміщена нова редакція Тендерної документації відповідно до Закону. В частині 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено про те, що перелік змін до Тендерної документації заборонено підкріпляти протоколом тендерного комітету. А також зазначаємо, що зміни були розміщені в день їх внесення і розміщено на Веб-порталі, як вказано в Законі протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення, що підтверджується датою сканованих протоколів засідання тендерного комітету. У зв’язку із змінами, внесеними до Наказу МЕРТ № 490 від 22.03.2016 року до форм документів у сфері публічних закупівель щодо зазначення джерела фінансування закупівлі та відсутності можливості у Замовника зазначити цю інформацію у оголошенні про проведення відкритих торгів на майданчику, в зв’язку із завершенням процедури просимо врахувати, що даних факт зазначено у Проекті Договору у Додатку 8 Тендерної документації, яка розміщена на Веб-порталі. А також варто зазначити, що авторизовані майданчики для проведення закупівель недокінця провели коригувальну роботу з інтерфейсом програми. Адже одні Замовники, зазначають дану інформацію в Назві предмета закупівлі, інші в Умовах оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Враховуючи дані факти, просимо не вважати це порушеннями.
2019-10-24 10:53:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
-
2019-11-06 15:28:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
984 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Авто-Альянс" |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." #20546451 |
Переможець |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 11:52
|
69.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 11:51
|