Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля легкових автомобілів для службового використання – 2 шт. для медичних працівників КП «Делятинський некомерційний ЦПМСД» по вул. Січових Стрільців, 3 смт. Делятин та для медичних працівників амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Незалежності, 56, с. Заріччя
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000082-b 775b7bf6624f40d1972480e528b8c5f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчишин Світлана

+380977114126 DCPMSD2018@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЯТИНСЬКИЙ НЕКОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 42096899
Місцезнаходження: 78442, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 3
Контактна особа: Ковальчишин Світлана
+380977114126
DCPMSD2018@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:29
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78442, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Січових Стрільців, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 17:30
протокол31.pdf
06 вересня 2019 17:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
03 вересня 2019 14:07
протокол №30.pdf
06 вересня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 17:30
протокол31.pdf
06 вересня 2019 17:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
03 вересня 2019 14:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
19 серпня 2019 09:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
03 вересня 2019 14:07
протокол №30.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000011 ● 5fa02d3739564432a8b2a35e3157c6d9
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.10.2019 № 54

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-19-000082-b 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зміни до Тендерної документації внесено і оприлюднено на Веб-порталі окремим файлом із прикріпленими протоколами № 30 від 03.09.2019 року та № 31 від 06.09.2019 року з підписами всіх членів комітету, а також розміщена нова редакція Тендерної документації відповідно до Закону. В частині 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено про те, що перелік змін до Тендерної документації заборонено підкріпляти протоколом тендерного комітету. А також зазначаємо, що зміни були розміщені в день їх внесення і розміщено на Веб-порталі, як вказано в Законі протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення, що підтверджується датою сканованих протоколів засідання тендерного комітету. У зв’язку із змінами, внесеними до Наказу МЕРТ № 490 від 22.03.2016 року до форм документів у сфері публічних закупівель щодо зазначення джерела фінансування закупівлі та відсутності можливості у Замовника зазначити цю інформацію у оголошенні про проведення відкритих торгів на майданчику, в зв’язку із завершенням процедури просимо врахувати, що даних факт зазначено у Проекті Договору у Додатку 8 Тендерної документації, яка розміщена на Веб-порталі. А також варто зазначити, що авторизовані майданчики для проведення закупівель недокінця провели коригувальну роботу з інтерфейсом програми. Адже одні Замовники, зазначають дану інформацію в Назві предмета закупівлі, інші в Умовах оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Враховуючи дані факти, просимо не вважати це порушеннями.

2019-10-24 10:53:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

-

2019-11-06 15:28:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 984 000,00
UAH з ПДВ
984 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Авто-Альянс" 995 000,00
UAH з ПДВ
995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 12:20
Довідка .pdf
10 вересня 2019 14:33
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:31
Дилерська угода.pdf
10 вересня 2019 14:30
Зображення машини (1).jpg
10 вересня 2019 14:30
Зображення машини (2).jpg
10 вересня 2019 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 14:30
Копія сертифікату.pdf
10 вересня 2019 14:30
Посібник з експл Duster_new.pdf
10 вересня 2019 14:30
Зображення машини (3).jpg

Публічні документи

02 вересня 2019 17:03
диллерський договір.pdf
02 вересня 2019 17:03
Технічне завдання.pdf
02 вересня 2019 17:03
статут.pdf
02 вересня 2019 17:03
Довідка до ст 17.pdf
02 вересня 2019 17:03
Інформація про учасника.pdf
02 вересня 2019 17:03
Опис_Статут 37_Форд.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Авто-Альянс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 984 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
984 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 11:52
69.pdf укладений
03 жовтня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 984 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 000,00 UAH)