Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі дитячого садка в с. Бурчак, Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області (Корегування). Адреса об’єкту: Запорізька обл., Михайлівський р-н, с. Бурчак, пров. Шкільний, буд. 5
Очікувана вартість
1 885 662,00 UAH
UA-2019-08-19-000013-c b7f255416a9b479faf985d5a6ea8e4fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Нечет

+380684348902 abrikoso4ka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗДО "Вишенька"
Код ЄДРПОУ: 34120393
Місцезнаходження: 72010, Украина , Запорожская обл., Бурчак, Бурчак, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Вікторія Нечет
+380684348902
abrikoso4ka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:21
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:21
Очікувана вартість: 1 885 662,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 428,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція покрівлі дитячого садка в с. Бурчак, Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області (Корегування). Адреса об’єкту: Запорізька обл., Михайлівський р-н, с. Бурчак, пров. Шкільний, буд. 5

Реконструкція покрівлі дитячого садка в с. Бурчак, Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області (Корегування). Адреса об’єкту: Запорізька обл., Михайлівський р-н, с. Бурчак, пров. Шкільний, буд. 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі дитячого садка в с. Бурчак, Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області (Корегування). Адреса об’єкту: Запорізька обл., Михайлівський р-н, с. Бурчак, пров. Шкільний, буд. 5 (джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72010, Україна, Запорізька область, Михайлівський район, село Бурчак, провулок Шкільний, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна документація
Дата подання: 22 серпня 2019 16:12
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:04
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП інформацію та документи, які підтверджують відповідність ТП учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником в додатку № 2 до ТД. Питання: Які документи відповідно до додатка №2 потрібно подати учаснику до початку аукціону, якщо договірну ціну та всі додатки до неї повинен подати переможець торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником в додатку № 2 до тендерної документації. При цьому умовами тендерної документації не визначений конкретний перелік документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Разом з тим, учасник процедури закупівлі обов’язково повинен надати у складі тендерної пропозиції лише ті документи, які від нього вимагаються умовами тендерної документації.
Зважаючи на це учасник обирає спосіб та документи для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі на власний розсуд.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000024 ● 088caf67e1a94355af321a6173f18f46
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

04.10.2019 № 151

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", моніторинг процедури закупівлі UA-2019-08-19-000013-c, ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, яка проводиться Комунальним закладом дошкільної освіти (ясла-садок) «Вишенька» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку про результати моніторингу

2019-10-10 17:02:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МВСТРОЙ" 1 685 662,00
UAH з ПДВ
1 490 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 694 468,40
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВАЛЬ-7» 1 769 416,72
UAH з ПДВ
1 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Токмак-ФЕМ 1 704 225,00
UAH з ПДВ
1 704 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 13:44
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:07
Техника2.pdf
02 вересня 2019 17:07
Техника.pdf
02 вересня 2019 17:07
Статут.pdf
02 вересня 2019 17:07
Рішення.pdf
02 вересня 2019 17:07
проект договору.pdf
02 вересня 2019 17:07
Накази на прийняття.pdf
02 вересня 2019 17:07
мат.тех.база та обл..pdf
02 вересня 2019 17:07
Наказ про призначення.pdf
02 вересня 2019 17:07
Лицензія.pdf
02 вересня 2019 17:07
кошторис.pdf
02 вересня 2019 17:07
Додаток2.pdf
02 вересня 2019 17:07
Анологічний договір.pdf
02 вересня 2019 17:07
довідки.rar
02 вересня 2019 17:07
банківська гарантія.rar

Публічні документи

27 вересня 2019 11:04
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:53
Dovidka_19225351130810776549.pdf
27 вересня 2019 10:53
Dovidka_19225351130810776549.pdf.p7s
10 вересня 2019 08:47
Електронний підпис
10 вересня 2019 08:42
Гарантия 12671-1.zip
10 вересня 2019 08:41
Ліцензія завірена копія.zip
29 серпня 2019 13:07
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:53
14.1 Проект договору.pdf
29 серпня 2019 12:53
3. Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 12:53
5.4 Договір з Літус О.О..pdf
29 серпня 2019 12:53
9. Повноваження.pdf
29 серпня 2019 12:53
Гарантия 12671.zip
29 серпня 2019 12:53
5.11 Сертифікат ГИП.pdf
29 серпня 2019 12:53
5.3 Договір з Кулик А.В..pdf
29 серпня 2019 12:53
5.2 Договір з Дацко С.М..pdf
29 серпня 2019 12:53
5.9 Договір з Хілько М.Г..pdf
29 серпня 2019 12:53
5.5 Договір з Мурко З.П..pdf
29 серпня 2019 12:53
16. Копія паспорта.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 09:40
Електронний підпис
15 вересня 2019 20:46
17. Гарантійний лист 90 дн..pdf
15 вересня 2019 20:46
14.1Ліцензія.pdf
15 вересня 2019 20:46
15.1 Проект договору.pdf
15 вересня 2019 20:46
9. ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ _2.pdf
15 вересня 2019 20:46
8. Гарантія.zip
15 вересня 2019 20:46
6.1 опис.pdf
15 вересня 2019 20:46
6. Оригінал Статуту.pdf
15 вересня 2019 20:46
4. Кошторис.rar
15 вересня 2019 20:46
2.2 Працівники.rar
15 вересня 2019 20:46
2.1 МТБ.rar
15 вересня 2019 20:46
2. Аналогічний договір.zip
15 вересня 2019 20:46
1. Тендерна пропозиція3.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:00
Електронний підпис
30 серпня 2019 09:44
Електронний підпис
30 серпня 2019 09:41
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 09:41
Копія Довідки з банку.pdf
30 серпня 2019 09:41
копія виписки.pdf
30 серпня 2019 09:41
Копія Статуту.pdf
30 серпня 2019 09:41
Інформаційний лист.pdf
30 серпня 2019 09:41
Договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МВСТРОЙ"

ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВАЛЬ-7»

ПП Токмак-ФЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МВСТРОЙ"
#42496516
Відхилено 1 490 500,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 16:42
ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2201105139
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2201105139
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 18:26
Дод. угода на зменшення.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 18:25
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 14:22
лере доп.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 21:47
Договір.pdf укладений
09 жовтня 2019 21:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змен
Номер договору про закупівлю: 1/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML