Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000005-b 38334bcdcf32450bb1fc0e60829fb333
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерявий Валерій Сергійович

+380373361242 magala.finans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Магальська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417636
Місцезнаходження: 60313, Україна , Чернівецька обл., с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61
Контактна особа: Кучерявий Валерій Сергійович
+380373361242
magala.finans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 06:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 23:59
Початок аукціону: 04 вересня 2019 13:44
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернівецька область, с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок власних і додатково виділених коштів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 06:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 06:51
ТД паспортне Магала.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних
Дата подання: 23 серпня 2019 16:43
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:30
Відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних": "суб’єкт персональних даних повідомляється про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних." Отже, оскільки тендерна документація не містить цих відомостей, тому замовник не має права вимагати згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Тому пропонується виключити відповідні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вимога замовника є дійсна і направлена на перевірку інформації про учасника як під час здійснення закупілі так і в подальшому. Учасник котрий не бажає надавати дозвіл щодо персональних даних має законне право не брати участь в закупівлі і не надавати дану інформацію.
Стосовно документу "комерціна пропозиція"
Дата подання: 23 серпня 2019 16:53
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:32
На цей час всі нормативні акти, які визначали форми тендерних пропозицій, скасовані!!! Тендерна пропозиція відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" подається в електронному вигляді, де заповнюються відповідні поля, та додаються документи, що підтверджують кваліфікацію учасника, вимоги ст. 17 Закону та документи щодо технічних аспектів предмету закупівлі. Закон не передбачає можливості вимагати Замовником додаткових документів у паперовому вигляді, навіть, якщо вони потім відскановані! Після аукціону Замовник має можливість роздрукувати з електронної системи всю історію аукціону, тому потреби вимагати тендерну пропозицію у вигляді окремого документу як до аукціону, так і особливо після нього зі зміненою ціною є зайвим та суперечить Закону! Ознайомтесь з рекомендаціями ДП "Прозорро": https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції). Важливо! Згідно частини 1 статті 25 Закону, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тобто Замовник не має права вимагати від Учасників подавати пропозиції в паперовому вигляді. Стосовно безпідставності вимагання документу "тендерна пропозиція" після аукціону зі зміненою ціною ознайомтесь за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-05-04-000047-c, номер скарги UA-2016-05-04-000047-c.a3, рішення АМКУ № 41-р/пк-пз від 10.06.2016 за п. 1 скарги. Тобто, це значить, що підготовка тендерної пропозиції за формою замовника (друкування, а потім сканування) є по суті підготовкою документу в ПАПЕРОВОМУ вигляді, що давно скасовано! Керуйтесь принципом максимальної економії та ефективності (ст. 3 Закону). До відома: комерційна пропозиція - пропозиція, яка передбачає подальшу співпрацю з наданої пропозиції; цінова пропозиція - пропозиція, яка містить відомості про товари та їх ціни. Отже, що дає замовнику окремий документ від учасника "... пропозиція"? Нічого! Це лише звичка замовника з часів паперових торгів. Отже, пропонуємо виключити з тендерної документації такий застарілий непротрібний документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Листи ДП Прозорро не містять нормативного права і направлені виключно для ДП Прозорро. Щодо рішення АМКУ, то ми вважаємо що надання такої інформації не обмежує права учасників, і тому вимагаємо ї надання. Наше рішення може бути оскаржене в законному порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 268 920,00
UAH
268 920,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОППТЕК" 269 500,00
UAH
269 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 16:33
Довідка МВС аукціон.pdf
11 вересня 2019 16:33
Довідка ДПІ аукціон.pdf
11 вересня 2019 16:33
пропозиція аукціон 110919.pdf
30 серпня 2019 17:26
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:23
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 серпня 2019 17:23
статут уніт.pdf
30 серпня 2019 17:23
протокол наказ кляш.pdf
30 серпня 2019 17:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 серпня 2019 17:23
ОПИС СТАТУТ.pdf
30 серпня 2019 17:23
ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17.pdf
30 серпня 2019 17:23
ДОД 3 Ч_2 ТЕХ.pdf
30 серпня 2019 17:23
ДОД 3 Ч_1.pdf
30 серпня 2019 17:23
Довідка не коруп.pdf
30 серпня 2019 17:23
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 17:50
технічна інформація.pdf
03 вересня 2019 17:50
Статут 01_03_2019.pdf
03 вересня 2019 17:50
Протокол відповідність.pdf
03 вересня 2019 17:50
Лист пояснення договори.pdf
03 вересня 2019 17:50
лист дод 4.pdf
03 вересня 2019 17:50
лист 1.pdf
03 вересня 2019 17:50
комерційна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 17:50
картка.pdf
03 вересня 2019 17:50
договір проект.pdf
03 вересня 2019 17:50
Довідка працівники.pdf
03 вересня 2019 17:50
Довідка 17.pdf
03 вересня 2019 17:50
Довідка обладнання.pdf
03 вересня 2019 17:50
Витяг з пдв.pdf
03 вересня 2019 17:50
Витяг з едр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ТОППТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#34891802
Переможець 268 920,00
UAH
11 вересня 2019 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#34891802
268 920,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:13
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 12:33
Gmail.zip укладений
25 вересня 2019 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 268 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 820,00 UAH)