Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-08-18-000016-b b5a64be5cb844a3aa78108a823bc9182
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазарєва Лариса Іллівна

+380484431732 tat-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145300
Місцезнаходження: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Контактна особа: Лазарєва Лариса Іллівна
+380484431732
tat-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2019 23:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:12
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Мультимедійне обладнання (Джерело фінансування закупівлі — кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 00:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 00:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2019 23:59
Технічна специфікація.docx
18 серпня 2019 23:59
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf
18 серпня 2019 23:59
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
18 серпня 2019 23:59
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
18 серпня 2019 23:59
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf
18 серпня 2019 23:59
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
18 серпня 2019 23:59
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:12
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до умов п. 1 Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Окрім цього, слід звернути увагу на те, що згідно п. 9.3 Додатку №1 до тендерної документації, якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмета закупівлі) та / або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці, учасник процедури закупівлі, обов'язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформації, що вимагається, то даний документ буде розцінено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі буде відхилена.

2). Відповідно до умов п. 9 Додатку №1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі, повинен обов’язково подати, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару документи згідно даного переліку, зокрема інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника.

3). Згідно умов п. 5 тендерної документації, - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
За результатами оцінки даного електронного аукціону електронною системою закупівель визначається найбільш економічно вигідна остаточна пропозиція учасника та ставиться на розгляд Замовнику.
Згідно умов розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. У Додатку № 3 до тендерної документації ціна без ПДВ зазначається лише учасниками, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
А отже, система оподаткування не впливає на оцінку, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Замовник не має технічної можливості впливати на таку автоматичну оцінку та порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ чи з ПДВ. Після завершення аукціону всі пропозиції, які відображаються у протоколі розкритті, вважаються остаточними.
Стійка або кріплення для інтерактивної дошки
Дата подання: 22 серпня 2019 17:00
Дата відповіді: 23 серпня 2019 20:28
Шановний Замовник! Яким чином планується кріплення інтерактивної дошки та проектора? Чи потрібна стійка для дошки з кріпленням? Або дошки будуть кріпитися на стіну, а проектори на стелю чи стояти окремо? Прохання деталізувати це питання
Відповідь: Шановний Учаснику! Кріплення інтерактивної дошки та проектора планується наступним чином: настінне кріплення для інтерактивної дошки, проектори - на стелю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-18-000016-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 25 вересня 2019 17:36
Відміна дискваліфікації
1. Згідно вимог п.2. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» підтвердженням відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям може бути, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Пунктом 3.1. Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що відповідає нормам Закону. На підтвердження виконання цього пункту Замовник вимагає надання «Довідки у довільній формі, завіреною підписом і печаткою учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору та копії або оригінали всіх аналогічних договорів, які були зазначені у довідці та одного з документів до кожного з них, про їх виконання – видаткових накладних та/або актів (копії або оригінали)

Таким чином, ДОСТАТНІМ підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію досвіду виконання аналогічних договорів є надання документального підтвердження виконання ОДНОГО аналогічного договору.

2. Відповідно до п.1 Розділу III Тендерної документації «За власним бажанням, учасник процедури закупівлі, може надати окрім обов’язкових ще й додаткові документи та інформацію, які на його думку підтверджують/засвідчують його відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що встановлені законом та даною тендерною документацією».
Тим же пунктом визначено поняття Формальних (несуттєвих) помилок: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

Учасником ТОВ «В2В Солюшнз» у складі тендерної пропозиції надано Довідку із зазначенням досвіду виконання 4 (чотирьох) аналогічних договорів (документ: 4. Довідка_досвід_аналогічних_договорів.pdf) із додаванням їх копій та копій видаткових накладних до 3 (трьох) з 4 договорів, вказаних у довідці (документ: 4.1. Досвід_аналогічних_договорів_підтвердження_ТВ_панелі.zip).
Додатково, ТОВ «В2В Солюшнз» було завантажено на етапі кваліфікації копії видаткових накладних до четвертого з договорів, зазначених у Довідці.

Таким чином, учасник ТОВ «В2В Солюшнз» ПОВНІСТЮ відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до п.3.1. Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації. Наявність додаткових 3 (трьох) договорів є додатковою інформацію, наданою Учасником на підтвердження своєї високої кваліфікації в предметі закупівлі.

3. Відповідно п.1. Розділу V Тендерної документації «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна».
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій Процедури закупівлі (дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:33) за результатами аукціону було подано такі пропозиції:
№ Учасник Остаточна пропозиція
1 ТОВ «В2В Солюшнз» 488 798,00 грн з ПДВ
2 ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» 559 200,00 грн з ПДВ

Пропозиція ТОВ «В2В Солюшнз» є найбільш економічно вигідною з різницею в сумі із наступним учасником у розмірі 70 402,00 грн або 12,6% вартості.
4. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ». Звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» НЕ ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам предмету закупівлі, що є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, зокрема:
- не відповідність діагоналі інтерактивної дошки (позиції 1 та 3 п.1 Додатку 1 Тендерної документації):
- Вимагається – 82”. Запропоновано учасником ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ) – 80.2” (2038 мм; https://intboard.com.ua/products/interaktivni-doshki/interaktivna-doshka-ut-tbi82-z-rozumnim-lotkom/)
- не відповідність характеристик телевізору (позиція 5 п.1. Додатку 1 Тендерної документації):
- діагональ: вимагається 49”, запропоновано 50”
- Smart платформа: вимагається WebOS 4.0; запропоновано Android тощо.

Враховуючи викладене вище, з метою усунення дискримінаційних критеріїв оцінки результатів тенедерних пропозицій, вимагаємо відмінити дискваліфікацію учасника ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нашу пропозицію переможною, як найбільш економічну вигідну.
У разі неможливості відміни дискваліфікації вимагаємо скасувати тендер та переоб’явити з метою усунення порушень процедури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 вересня 2019 15:33
Тендерний комітет ознайомився з вимогою №UA-2019-08-18-000016-b.b1 (надалі — Вимога / Скарга), що подана учасником ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822 (далі — Учасник / Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-08-18-000016-b ● b5a64be5cb844a3aa78108a823bc9182], у якій Учасник зазначає про “... підтвердження своєї високої кваліфікації в предметі закупівлі.".... та вимагає “...відмінити дискваліфікацію учасника ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати ... пропозицію переможною, як найбільш економічну вигідну ..”, за результатами якої прийшов до висновку, що Учасник не розуміє суті самих вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Учасника, через порушення ним вимог / умов кваліфікаційного критерію, установленому у п. 3.1.2 Розділу І Додатку №2 до тендерної документації), та Учасник не ознайомився належним чином з умовами тендерної документації та оприлюдненим протоколом засідання тендерного комітету від 24 вересня 2019 року щодо відхилення його тендерної пропозиції.
Окрім цього, повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) не передбачено право учасника вимагати безпосередньо від Замовника скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі та надання пояснень Замовником з приводу прийнятих рішень, дій чи бездіяльності, відносно інших учасників процедури закупівлі, окрім самого Скаржника, так як:
- згідно частини 1 статті 23 Закону, Учасник має лише право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-08-18-000016-b та сплив 24 серпня 2019 о 09:00, а тому вимога №UA-2019-08-18-000016-b.b1 не підлягає розгляду Замовником в цій частині;
- щодо ч. 3 ст 30 Закону, то дана норма передбачає лише звернення з вимогою до Замовника лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та в такому разі, може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, але не дає права Учаснику звертатися з вимогою щодо надання роз'яснень відносно інших пропозицій учасників процедури закупівлі чи з вимогою скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а тому вимога №UA-2019-08-18-000016-b.b1 не підлягає розгляду Замовником в цій частині;
- порядок оскарження процедур закупівлі, передбачений ст. 18 Закону та згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону, орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
А отже, враховуючи усе вищевикладене, можемо прийти до висновку, що подана Скарга не підлягає розгляду Замовником та не відповідає вимогам ст. 18 Закону, оскільки Замовник не є органом оскарження.
Окрім цього, надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" умовам тендерної документації, із зазначенням детальних, аргументованим та вичерпних причин відхилення тендерної пропозиції:
Замовником, 24.09.2019, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
За результатами даного розгляду встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки, згідно умов п. 3 Розділу І Додатку №2 до ТД, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, та відповідно до п. 3.1.2 даного розділу, встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі копій або оригіналів всіх аналогічних договорів, які були зазначені у довідці та одного з документів, до кожного з них, про їх виконання — видаткових накладних та/або актів (копії або оригінали).
Натомість учасником процедури закупівлі проігноровано дану вимогу та у складі його тендерної пропозиції не надано копій або оригіналів видаткових накладних та / або актів до договору поставки товару №203 від 17 грудня 2018 року, який був зазначений у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (детальніше слід дивитись файл – “4. Довідка досвід_аналогічних договорів.pdf” та “4.1. Досвід_аналогічних договорів_підтвердження_ТВ_панели.zip” від 29 серпня 2019 21:35)
- чим порушено умови п. 3.1.2 Розділу І Додатку №2 до ТД, п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Причому, слід зауважити, що ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", не використало своє право, що передбачене ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, та у визначений строк не звернулося до Замовника з проханням надати роз'яснення стосовно умов пункту 3 Розділу 1 Додатку №2 тендерної документації та не враховано роз'яснення Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначено, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
А отже, враховуючи усе вищевикладене, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому п. 3.1.2 Розділу І Додатку №2 до тендерної документації.
Щодо пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" та технічних вимог тендерної документації, слід зазначити, що відповідно до умов п. 1 Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Окрім цього, слід звернути увагу на те, що згідно п. 9.3 Додатку №1 до тендерної документації, якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмета закупівлі) та / або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці, учасник процедури закупівлі, обов'язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно п. 9 Додатку №1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі, повинен обов’язково подати, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару документи згідно даного переліку, зокрема інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника.
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" у складі його тендерної пропозиції надано відповідні документи в яких він зазначає про відповідність запропонованого еквівалентного товару вимогам технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити Скаржнику у задоволені його Вимог.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Номер вимоги: UA-2019-08-18-000016-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 15 листопада 2019 12:32
Неправомірна дискваліфікація Учасника
Шановний тендерний комітет!
Ми, ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”, використовуючи своє право на оскарження, вимагаємо тендерний комітет надати нам пояснення та відмінити Ваше рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”.
Згідно з ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету від 08 листопада 2019 року.
Цитата “Станом на поточну дату від ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” будь-якими телекомунікаційними та поштовими засобами на адресу Замовника ані підписаний договір, ані його сканована копія не надходила. При усній розмові ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомив Замовника, що не може підписати договір та поставити товар, який би відповідав усім необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівля.”
Хочемо зауважити, що надана Вами інформація в даному Протоколі не є дійсною та достовірною та порушує наші права.
29 жовтня 2019 року нами було направлено на електронну пошту tat-tender@ukr.net договір по даній закупівлі. З нашої сторони ми не відмовлялися від підписання договору, та в усній розмові повідомили про намір укласти договір.
Вимагаємо тендерний комітет відмінити рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”. В іншому випадку будемо звертатися до органу оскарження — АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2019 15:38
Згідно ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У разі не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом України “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Разом з тим, згідно вимог ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
За змістом положень ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків. Сторони є вільними в укладенні договору, визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу та Закону України “Про публічні закупівлі”, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Однак, згідно статей 638, 639 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
В свою чергу, відповідно до частини 8 статті 181 Господарського кодексу України, у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся)
Оскільки, вже після визнання ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" переможцем закупівлі, було виявлено факт зазначення ним недостовірної інформації у поданій тендерній пропозиції про що азазначив ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" у вимозі UA-2019-08-18-000016-b.b1 (зокрема виявлено невідповідність технічним вимогам предмету закупівлі, що є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, зокрема:
- не відповідність діагоналі інтерактивної дошки (позиції 1 та 3 п.1 Додатку 1 Тендерної документації):
- Вимагається – 82”. Запропоновано учасником ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ) – 80.2” (2038 мм; https://intboard.com.ua/products/interaktivni-doshki/interaktivna-doshka-ut-tbi82-z-rozumnim-lotkom/)
- не відповідність характеристик телевізору (позиція 5 п.1. Додатку 1 Тендерної документації):
- діагональ: вимагається 49”, запропоновано 50”
- Smart платформа: вимагається WebOS 4.0; запропоновано Android тощо), то Замовник не може прийти спільної згоди до укладання договору з переможцем торгів ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ, саме з цих причин та не погоджується на укладання (підписання, затвердження) Договору зі Специфікацією на поставку Товару, що суперечить вимогам технічної специфікації Додатку 1 Тендерної документації.
А отже, таким чином, з вини учасника не укладено договір про закупівлю у строк, визначений Законом України “Про публічні закупівлі” та у зв'язку з чим (враховуючи вищевикладені обставини) замовник відхилив тендерну пропозицію такого учасника.

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 17:36
ВИМОГА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-18-000016-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:17
Щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "В2В Солюшнз"
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "В2В Солюшнз"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 11:27
Рішення від 08.10.2019 № 14433 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 11:27
рішення від 25.10.2019 № 15432.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:23

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 488 798,00
UAH з ПДВ
488 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 559 200,00
UAH з ПДВ
559 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 22:54
Електронний підпис
12 вересня 2019 22:52
Рах_палата_ВН_Дов.pdf
02 вересня 2019 20:53
Електронний підпис
02 вересня 2019 20:52
13. Сертифікати на Товари.zip
02 вересня 2019 15:32
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:31
2.1. Порівняльна таблиця1.pdf
02 вересня 2019 15:31
1. Тендерна пропозиція1.pdf
29 серпня 2019 21:36
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:35
11. Проект_Договору.pdf
29 серпня 2019 21:35
5. Юрідичні документи.zip
29 серпня 2019 21:35
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 15:49
ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ
25 вересня 2019 15:49
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
25 вересня 2019 15:49
ДОВІДКА МВС
02 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:24
48.СЕРТИФІКАТИ SVEN.pdf
02 вересня 2019 15:19
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
02 вересня 2019 15:19
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
02 вересня 2019 15:19
45.ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
02 вересня 2019 15:19
42.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
02 вересня 2019 15:19
41.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
02 вересня 2019 15:19
39.ГРИФ НА ПЗ.pdf
02 вересня 2019 15:19
6.НАКАЗ.pdf
02 вересня 2019 15:19
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 488 798,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 23:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Рішення скасоване 559 200,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 559 200,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

08 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 16:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі