Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби.
Очікувана вартість
18 400,00 UAH
UA-2019-08-18-000014-c d367241a8d954d3d846d7340598749b9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ільченко Марина

0567856705 priyutbarvinok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту центр соціально-психологічної реабілітації дітей "Барвінок" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25799174
Місцезнаходження: 49024, Україна , Днiпропетровська обл., ДНІПРО, м. Дніпро, Янтарна 45
Контактна особа: Ільченко Марина
0567856705
priyutbarvinok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 17:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 18 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39800000-0: Продукція для чищення та полірування


Миючі засоби. Продукція повинна мати сертифікат відповідності. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2027 шт.
Порошок для чищення 500 г.
Білизна 1л.
Шампунь 1л.
Порошок пральний автомат
Паліроль для меблів аерозоль 300 мл.
Миючий засіб для посуду 500 мл.
Фумігатор із рідиною (комплект)
Пакет для сміття 35 л. (31*36)
Засіб для миття вікон 500 г.
Дезінфікуючий засіб для унітазів 1л
Рукавички гумові (розмір М-L)
Сода кальцинована 700 г.
Туалетний папір (ДСТУ 4266:2003)
Серветки паперові 1 уп. 100 шт.
Прокладки по 10 шт
Губка банна
Рукавички х/б
Фартух полієтиленовий одноразовий
Серветки віскозні (уп. 3 шт.)
Гребінець для волосся
Залізний іржостійкий скребок для миття посуду
Йоржик для унітазів (йоржик та відро)
Паперові рушники 1 уп. 2 шт.
Мило рідке 1л.
Миючий засіб для плит 500 мл.
Мило туалетне 1 уп. 5 шт.
Мило господарче
Миючий засіб для килимів 500мл.
Освіжувач повітря 300 мл.
Зубна паста 100 мл.


Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49024, Україна, Днiпропетровська область, ДНІПРО, Янтарна,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39800000-0 — Продукція для чищення та полірування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2019 13:06
моющие — 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 17 591,82
UAH з ПДВ
17 591,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 14:14
ГЛ 80.pdf
23 серпня 2019 14:14
ЛГ надан сертифікатів.pdf
23 серпня 2019 14:14
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 17 591,82
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 15:28

Документи

23 серпня 2019 15:28
Протокол моющие.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
17 591,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 15:28
Протокол моющие.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 32.pdf укладений
26 вересня 2019 10:21
договор 32.pdf укладений
26 вересня 2019 10:21