Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3
Очікувана вартість
1 557 524,00 UAH
UA-2019-08-17-000050-a f8d5350c175940338c1be52e2f30c828
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Іванівна Гордійчук

+380553861478 41087470@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,СПОРТУ І ТУРИЗМУ АСКАНІЯ-НОВА СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41087470
Місцезнаходження: 75230, Україна , Херсонська обл., смт Асканія-Нова, вул. Нова, буд. 11-А
Контактна особа: Яна Іванівна Гордійчук
+380553861478
41087470@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2019 22:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:54
Очікувана вартість: 1 557 524,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 557,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.10.2019 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75230, Україна, Херсонська область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником, але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2019 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2019 23:55
Перелік змін до тендерної документації.pdf
31 серпня 2019 23:55
ТД_реконструкція котельні_зміни.pdf
17 серпня 2019 23:13
Техн. завда. Дод. 2.pdf
31 серпня 2019 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2019 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2019 23:55
Перелік змін до тендерної документації.pdf
31 серпня 2019 23:55
ТД_реконструкція котельні_зміни.pdf
17 серпня 2019 23:13
ТД_реконструкція котельні.pdf
17 серпня 2019 23:13
Техн. завда. Дод. 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строки виконання робіт
Дата подання: 21 серпня 2019 08:39
Дата відповіді: 26 серпня 2019 22:12
Згідно п. 4.4. цієї ТД : Термін виконання робіт: до 31.10.2019 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень). Прошу чітко визначити строки виконання робіт.
Відповідь: Доброго дня. Планові строки виконання робіт до 31.10.2019 року враховуючи специфіку обєкту будівництва, проте враховуючи те що ми бюджетна установа можливі затримки у фінансуванні
Тендерна документація
Дата подання: 21 серпня 2019 22:26
Дата відповіді: 26 серпня 2019 22:14
Кваліфікаційними критеріями до учасників та вимогами, установленими статтею 17 Закону у Тендерної документації замовника вимагається надання Учасником торгів довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази складена у довільній формі. Та документи, що підтверджують право користування зазначеним обладнанням. Просимо роз'яснити які саме документи повинен надати Учасник торгів у складі тендерної пропозиції для підтвердження права користування зазначеним у довідці обладнанням
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Обмежень щодо форм документів, що підтверджують право користування зазначеним в довідці обладнанням документацією не встановлено. Вами надаються ті документи згідно яких можна встановити право власності або користування зазначеним обладнанням
Тендерна документація
Дата подання: 21 серпня 2019 22:36
Дата відповіді: 26 серпня 2019 22:22
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Учасник торгів у складі тендерної пропозиції Учасники повинні подати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору на роботи, що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Просимо дати роз'яснення які саме роботи, згідно вимог Замовника, є за своєю суттю аналогічними цієї закупівлі. Тобто копії договорів на виконання яких робіт (наприклад - капітальний ремонт котельні, реконструкція котельні, реконструкція системи опалення, капітальний ремонт опалення або інше) будуть вважатися Замовником аналогічними за своєю суттю відносно цієї закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналогічними за своєю суттю будуть договори наприклад на - капітальний ремонт котельні, реконструкція котельні, будівництво котельні
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-17-000050-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 10 вересня 2019 02:13
Вимога дискваліфікувати учасника закупівлі ТОВ "Монтажник", як такого що не відповідає вимогам тендерної документації Замоника торгів
При детальному вивчені тендерної пропозиції учасника закупівлі «Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3»
Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажник» виявлені наступні зауваження до змісту тендерної пропозиції учасника закупівлі, а самє:

1. В складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Монтажник» відсутній звіт 1-ПВ (місячний). Також не наданий лист з поясненням причин відсутності даного звіту – порушення вимог п.13 Додатку 1 ТД Замовника.
2. Не надані відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – порушення п.16 Додатку 1 ТД Замовника
3. Відсутні документи, підтверджуючи право власності та наявність на балансі підприємства-учасника закупівлі обладнання, машин, механізмів – порушення п.5 Розділу III ТД Замовника
4. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Монтажник» відсутнє документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі Закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (довідки у довільній формі, щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону надані не у повному обсязі)
5. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Монтажник» не надані кошторисні розрахунки вартості робіт – порушення п.6 Розділу III ТД Замовника
6. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Монтажник» не надана інформація про субпідрядника – порушення п.7 Розділу III ТД Замовника
7. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Монтажник» не наданий погоджений учасником торгів проект договору про закупівлю за державні кошти – порушення вимог Додатка 5 ТД Замовника
8. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Монтажник» не наданий гарантійний лист про застосування засобів із захисту довкілля – порушення вимог п. 2 Розділу V ТД Замовника
9. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Монтажник» не надана довідка про дотримання норм чинного законодавства України «Про санкції» - порушення вимог п. 2 Розділу V ТД Замовника.

Враховуючи викладене вище, та зважаючи на велику кількість порушень вимог ТД Замовника, вимагаємо дискваліфікації учасника закупівлі «Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська
область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3» товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажник», як такого, що не відповідає вимогам ТД Замовника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 10:34
Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу.
По суті вимоги, повідомляємо, що тендерний комітет жодним чином не потребує Ваших порад чи рекомендацій, а враховуючи, що жодних рішень на користь будь-кого з учасників не було прийнято, то Ваших законних прав не могло бути порушено, а Ваші "виписування" через систему електронних закупівель мають більше ознаки тиску на комітет, ніж захист своїх порушених прав.
Номер вимоги: UA-2019-08-17-000050-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 10 вересня 2019 14:25
Вимога (у разі дискваліфікації учасників, які надали тендерні пропозиції з ціною меншою, ніж ціна тендерної пропозиції ТОВ "Залізничник") дискваліфікувати учасника закупівлі ТОВ "Залізничник", як такого що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів
При детальному вивчені тендерної пропозиції учасника закупівлі «Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3»
Товариства з обмеженою відповідальністю «Залізничник» виявлені наступні зауваження до змісту тендерної пропозиції учасника закупівлі, а самє:

1. Кількість працівників підприємства не дозволяє виконати роботи згідно технічної специфікації Замовника у строки передбачені умовами ТД.
Згідно локального кошторису загальна кошторисна трудомісткість робіт за об’єктом складає 3300 людино/годин. Середня тривалість робочого часу у 2019 році складає 166,08 годин/місяць. Кількість працівників робітничих професій (згідно довідки учасника ТОВ «Залізничник») складає 4 особи. Таким чином, власними силами учасник торгів виконає вимоги Технічної специфікації Замовника у строки 3300 л/г. / (166,08 год/міс * 4 особи) = 4,97 місяці, а саме за термін початок жовтня 2019 року – кінець лютого 2020 року. Дані терміни виконання робіт прямо суперечать вимогам ТД Замовника.
Одночасно учасником ТОВ «Залізничник» надана довідка про відсутність наміру долучати до виконання робіт субпідрядні організації які мають необхідну кількість кваліфікованих працівників, та кваліфікованих працівників за трудовими угодами, або договорами цивільно-правового характеру.
Професії працівників що знаходяться у штаті підприємства не дозволяють виконувати роботи згідно технічної специфікації замовника.
2. Не наданий дозвіл на виконання підприємством робіт підвищеної небезпеки.
3. Значна кількість документів тендерної пропозиції не завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства.
4. Відсутній розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації)
5. Відсутній розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.(виходячи з структури будівельної організації)
6. П. 92 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 3 мм у кількості 0,050221 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,05022080 тн.,
7. П. 93 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 2 мм у кількості 0,011278 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0112784 тн.,
8. П. 98 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 3 мм у кількості 0,018726 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0187264 тн.,
9. П. 105 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 3 мм у кількості 0,050221 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,05022080 тн.,
10. П. 106 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь кутова 50х50 мм у кількості 0,012342 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0123424 тн.,
11. П. 272 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Швелери гнуті 80х60х3; 100х60х4 у кількості 0,57049 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 270 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,5704896 тн.,
12. П. 273 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 100х50-100х5-6мм у кількості 1,358834 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 271 відображає використання даного матеріалу у кількості – 1,3588344 тн.,
13. П. 274 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 80х80х5мм у кількості 0,101549 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 272 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,1015488 тн.,
14. П. 275 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 60-80х60х4мм у кількості 0,436433 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 273 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,4364328 тн.,
15. П. 276 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 40х40х2-3мм у кількості 0,08932 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 274 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0893196 тн.,
16. П. 277 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 25х25х2мм у кількості 0,04742 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 275 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0474204 тн.,
17. П. 317 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь кутова 32х32 мм у кількості 0,004747 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 315 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0047472 тн.,
18. П. 341 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Прокат листовий гарячекатаний загального призначення з вуглецевої сталі марки Ст3сп звичайної якості, товщина 20 мм у кількості 0,434325 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 339 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,4343248 тн.,
19. П. 342 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Прокат листовий гарячекатаний загального призначення з вуглецевої сталі марки Ст3сп звичайної якості, товщина 8-10 мм у кількості 0,871214 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 340 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,8712138 тн.,
20. П. 344 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi електрозварнi прямошовнi iз сталi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 219 мм, товщина стiнки 8 мм у кількості 0,305059тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 342 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,3050592 тн
21. П. 346 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь кутова 50х50 мм у кількості 0,080393 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 344 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0803928 тн.,
22. П. 347 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Прокат листовий гарячекатаний загального призначення з вуглецевої сталі марки Ст3сп звичайної якості, товщина 8-10 мм у кількості 0,061301 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 340 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0613008 тн.,
23. Документи що підтверджують повноваження особи учасника ТОВ «Залізничник» на укладення договору та підписання документів не відповідають вимогам сучасного діловодства та ведення кадрової роботи на підприємстві. Всупереч вимогам п.7 Розділу I ТД Замовника дані документи викладені російською мовою без надання автентичного перекладу.
24. Строки виконання робіт вказані у «Календарному графіку виконання робіт» надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Залізничник» не відповідають вимогам п. 4.4 Розділу I ТД Замовника. Учасник планує закінчення виконання робіт у грудні 2019 року, що порушує вимоги ТД Замовника, згідно якої строк виконання робіт до 31.10.2019 року.
25. Згідно додатку № 5 до ТД Замовника «Проект договору про закупівлю за державні кошти» Договірна ціна повинна бути «динамічною» (п. 2 розділу Договірна ціна). В порушення даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надав «тверду» Договірну ціну.
26. Відсутній лист-згода на виконання усіх пунктів Технічної специфікації Замовника
27. Відсутній лист-згода на виконання усіх пунктів Договору про закупівлю за державні кошти наданий Замовником у складі ТД.
У разі дискваліфікації учасників закупівлі, які надали тендерні пропозиції з меншою ціною, ніж ТОВ «Залізничник», зважаючи на велику кількість порушень вимог ТД Замовника, вимагаємо дискваліфікації учасника закупівлі «Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська
область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3» товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажник», як такого, що не відповідає вимогам ТД Замовника.

Розміщення вимоги не суперечить діючому законодавству України «Про публічні закупівлі», та не є способом тиску на прийняття рішень тендерним комітетом Замовника.
Дані зауваження мають об’єктивний характер, та спрямовані на недопущення прийняття тендерним комітетом свідомо неправомірних рішень, які можуть викликати інтерес правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, тощо.
Дана вимога спрямована на допомогу тендерному комітету в об’єктивному розгляді тендерних пропозицій учасників закупівлі, та недопущення тендерним комітетом Замовника порушень вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 вересня 2019 19:24
Причина: Виявлено помилки
Номер вимоги: UA-2019-08-17-000050-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 10 вересня 2019 19:27
Вимога (у разі дискваліфікації учасників, які надали тендерні пропозиції з ціною меншою, ніж ціна тендерної пропозиції ТОВ "Залізничник") дискваліфікувати учасника закупівлі ТОВ "Залізничник", як такого що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів
При детальному вивчені тендерної пропозиції учасника закупівлі «Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3»
Товариства з обмеженою відповідальністю «Залізничник» виявлені наступні зауваження до змісту тендерної пропозиції учасника закупівлі, а самє:

1. Кількість працівників підприємства не дозволяє виконати роботи згідно технічної специфікації Замовника у строки передбачені умовами ТД.
Згідно локального кошторису загальна кошторисна трудомісткість робіт за об’єктом складає 3300 людино/годин. Середня тривалість робочого часу у 2019 році складає 166,08 годин/місяць. Кількість працівників робітничих професій (згідно довідки учасника ТОВ «Залізничник») складає 4 особи. Таким чином, власними силами учасник торгів виконає вимоги Технічної специфікації Замовника у строки 3300 л/г. / (166,08 год/міс * 4 особи) = 4,97 місяці, а саме за термін початок жовтня 2019 року – кінець лютого 2020 року. Дані терміни виконання робіт прямо суперечать вимогам ТД Замовника.
Одночасно учасником ТОВ «Залізничник» надана довідка про відсутність наміру долучати до виконання робіт субпідрядні організації які мають необхідну кількість кваліфікованих працівників, та кваліфікованих працівників за трудовими угодами, або договорами цивільно-правового характеру.
Професії працівників що знаходяться у штаті підприємства не дозволяють виконувати роботи згідно технічної специфікації замовника.
2. Не наданий дозвіл на виконання підприємством робіт підвищеної небезпеки.
3. Значна кількість документів тендерної пропозиції не завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства – що не може бути розцінено, як неформальні (несуттєві помилки)
4. Відсутній розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) – порушення п. 14 Додатку 1 ТД Замовника
5. П. 92 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 3 мм у кількості 0,050221 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,05022080 тн.,
6. П. 93 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 2 мм у кількості 0,011278 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0112784 тн.,
7. П. 98 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 3 мм у кількості 0,018726 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0187264 тн.,
8. П. 105 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь листова, товщ. 3 мм у кількості 0,050221 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,05022080 тн.,
9. П. 106 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь кутова 50х50 мм у кількості 0,012342 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у даному рядку відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0123424 тн.,
10. П. 272 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Швелери гнуті 80х60х3; 100х60х4 у кількості 0,57049 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 270 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,5704896 тн.,
11. П. 273 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 100х50-100х5-6мм у кількості 1,358834 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 271 відображає використання даного матеріалу у кількості – 1,3588344 тн.,
12. П. 274 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 80х80х5мм у кількості 0,101549 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 272 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,1015488 тн.,
13. П. 275 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 60-80х60х4мм у кількості 0,436433 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 273 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,4364328 тн.,
14. П. 276 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 40х40х2-3мм у кількості 0,08932 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 274 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0893196 тн.,
15. П. 277 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi квадратні 25х25х2мм у кількості 0,04742 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 275 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0474204 тн.,
16. П. 317 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь кутова 32х32 мм у кількості 0,004747 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 315 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0047472 тн.,
17. П. 341 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Прокат листовий гарячекатаний загального призначення з вуглецевої сталі марки Ст3сп звичайної якості, товщина 20 мм у кількості 0,434325 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 339 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,4343248 тн.,
18. П. 342 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Прокат листовий гарячекатаний загального призначення з вуглецевої сталі марки Ст3сп звичайної якості, товщина 8-10 мм у кількості 0,871214 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 340 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,8712138 тн.,
19. П. 344 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Труби сталевi електрозварнi прямошовнi iз сталi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 219 мм, товщина стiнки 8 мм у кількості 0,305059тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 342 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,3050592 тн
20. П. 346 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Сталь кутова 50х50 мм у кількості 0,080393 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 344 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0803928 тн.,
21. П. 347 Технічной специфікації замовника містить наступний матеріал – Прокат листовий гарячекатаний загального призначення з вуглецевої сталі марки Ст3сп звичайної якості, товщина 8-10 мм у кількості 0,061301 тн, всупереч вимогам Технічної специфікації замовника учасник торгів ТОВ «Залізничник» у рядку 340 відображає використання даного матеріалу у кількості – 0,0613008 тн.,
22. Документи що підтверджують повноваження особи учасника ТОВ «Залізничник» на укладення договору та підписання документів не відповідають вимогам сучасного діловодства та ведення кадрової роботи на підприємстві. Всупереч вимогам п.7 Розділу I ТД Замовника дані документи викладені російською мовою без надання автентичного перекладу.
23. Строки виконання робіт вказані у «Календарному графіку виконання робіт» надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Залізничник» не відповідають вимогам п. 4.4 Розділу I ТД Замовника. Учасник планує закінчення виконання робіт у грудні 2019 року, що порушує вимоги ТД Замовника, згідно якої строк виконання робіт до 31.10.2019 року.
24. Згідно додатку № 5 до ТД Замовника «Проект договору про закупівлю за державні кошти» Договірна ціна повинна бути «динамічною» (п. 2 розділу Договірна ціна). В порушення даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надав «тверду» Договірну ціну.
25. Відсутній лист-згода на виконання усіх пунктів Технічної специфікації Замовника
26. Відсутній лист-згода на виконання усіх пунктів Договору про закупівлю за державні кошти наданий Замовником у складі ТД.
27. Наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Залізничник» аналогічний договір не є аналогічним з точки зору предмету закупівлі – а саме Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної…. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Залізничник» наданий аналогічний договір на «Реконструкцію нежитлового приміщення (продовольчий склад) під котельню на твердому паливі…». Таким чином, наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір не має жодного відношення до предмету даної закупівлі. Також звертаємо увагу тендерного комітету Замовника на його власну відповідь на питання щодо трактування аналогічного за суттю договору від 21.08.2019 року розмішену на порталі державних закупівель. У відповіді на питання щодо роз’яснення терміну «аналогічні за суттю роботи» була отримана відповідь тендерного комітету, що аналогічними за своєю суттю договорами слід рахувати «договори наприклад на - капітальний ремонт котельні, реконструкція котельні, будівництво котельні»
Таким чином, вважаючи складність і специфіку будівництва котельні, а також роз’яснення Замовника закупівлі, щодо способу підтвердження досвіду будівництва, реконструкції котелень, систем опалення, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Залізничник» договір не підтверджує наявність досвіду виконання робіт, що є предметом закупівлі. Таким чином учасник ТОВ «Залізничник» не надав доказів наявності досвіду виконання аналогічних робіт, що суперечить вимогам п.3 Додатку 1 до ТД Замовника.

У разі дискваліфікації учасників закупівлі, які надали тендерні пропозиції з меншою ціною, ніж ТОВ «Залізничник», зважаючи на велику кількість порушень вимог ТД Замовника, вимагаємо дискваліфікації учасника закупівлі «Реконструкція внутрішньої системи опалення із проектуванням модульної опалювальної Опорного закладу-навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад-позашкільний навчальний заклад" Асканія-Нова селищної ради" за адресою: Херсонська
область, Чаплинський район, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, 3» товариства з обмеженою відповідальністю «Залізничник», як такого, що не відповідає вимогам ТД Замовника.

Розміщення вимоги не суперечить діючому законодавству України «Про публічні закупівлі», та не є способом тиску на прийняття рішень тендерним комітетом Замовника.
Дані зауваження мають об’єктивний характер, та спрямовані на недопущення прийняття тендерним комітетом свідомо неправомірних рішень, які можуть викликати інтерес правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, тощо.
Дана вимога спрямована на допомогу тендерному комітету в об’єктивному розгляді тендерних пропозицій учасників закупівлі, та недопущення тендерним комітетом Замовника порушень вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 10:05
Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу.
По суті вимоги, повідомляємо, що жодних рішень на користь будь-кого з учасників не було прийнято, то Ваших законних прав не могло бути порушено.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Монтажник 1 254 490,00
UAH з ПДВ
1 254 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" 1 375 669,20
UAH з ПДВ
1 375 669,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАЛІЗНИЧНИК" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " ПП "ЮРБУД" " 1 463 218,00
UAH з ПДВ
1 461 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 15:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:49
ТС 14.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 11.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 13.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 10.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 15.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 5.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 16.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 9.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 3.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 6.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 4.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 12.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 8.pdf
30 серпня 2019 12:49
Протокол 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 5.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 8.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 7.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 9.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 4.pdf
30 серпня 2019 12:49
ТС 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Тендерна пропозиція 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 7.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 6.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 3.pdf
30 серпня 2019 12:49
Наказ на директора.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Ліцензія 3.pdf
30 серпня 2019 12:49
Статут 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Ліцензія 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Інформаційна довідка.pdf
30 серпня 2019 12:49
календарний графік.pdf
30 серпня 2019 12:49
Тендерна пропозиція 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Договір підряду 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Дозвіл 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Дозвіл 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Протокол на директора.pdf
30 серпня 2019 12:49
Ліцензія 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Довідка про вартість.pdf
30 серпня 2019 12:49
Довідка про механізми.pdf
30 серпня 2019 12:49
Договір підряду 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Витяг 3.pdf
30 серпня 2019 12:49
Довідка.pdf
30 серпня 2019 12:49
Баланс 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Витяг 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 09.pdf
30 серпня 2019 12:49
Виписка 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 06.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 05.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 13.pdf
30 серпня 2019 12:49
Довідка працівників.pdf
30 серпня 2019 12:49
Витяг 2.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 04.pdf
30 серпня 2019 12:49
Витяг 6.pdf
30 серпня 2019 12:49
Баланс 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 07.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 08.pdf
30 серпня 2019 12:49
Виписка 1.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 11.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 12.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 03.pdf
30 серпня 2019 12:49
Витяг 5.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 14.pdf
30 серпня 2019 12:49
Витяг 4.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 10.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 02.pdf
30 серпня 2019 12:49
Акт виконаних робіт 01.pdf

Публічні документи

15 вересня 2019 12:08
Електронний підпис
15 вересня 2019 12:07
ДЦ_розрахунки.pdf
12 вересня 2019 14:47
Електронний підпис
12 вересня 2019 14:43
Незасудженість.pdf
12 вересня 2019 14:43
Довідка_податки.pdf
12 вересня 2019 14:43
Інструкція_корупція.pdf
12 вересня 2019 14:43
Довідка.pdf.p7s
12 вересня 2019 14:43
Довідка.pdf
08 вересня 2019 22:02
Електронний підпис
08 вересня 2019 22:01
Реєстр_документів.pdf
08 вересня 2019 22:01
17Ст.pdf
08 вересня 2019 22:01
Персональні_дані.pdf
08 вересня 2019 22:01
Паспорт.pdf
08 вересня 2019 22:01
Згода_договір.pdf
08 вересня 2019 22:01
Довідка_субпідрядник.pdf
08 вересня 2019 22:01
Акт.міргород.відгук.pdf
08 вересня 2019 22:01
Акт.аналог.Екобіотек.pdf
08 вересня 2019 22:01
Дог.Міргородкурорт.pdf
08 вересня 2019 22:01
Аналог.дог.Екобіотек.pdf
08 вересня 2019 22:01
Довідка_аналог_договори.pdf
08 вересня 2019 22:01
Обладнання_оренда.pdf
08 вересня 2019 22:01
Обладнання_накладні.pdf
08 вересня 2019 22:01
Довідка_обладнання.pdf
08 вересня 2019 22:01
Кваліф_працівники.pdf
08 вересня 2019 22:01
Баланс, 1-ПВ.pdf
08 вересня 2019 22:01
дозвіл.pdf
08 вересня 2019 22:01
Ліцензія.pdf
08 вересня 2019 22:01
Лист_згода_техвимоги.pdf
08 вересня 2019 22:01
Техн_завдання.pdf
08 вересня 2019 22:01
Проект_договору.pdf
08 вересня 2019 22:01
достовірність.pdf
08 вересня 2019 22:01
Довідка_санкції.pdf
08 вересня 2019 22:01
Захіст_довкілля.pdf
08 вересня 2019 22:01
ПДВ.pdf
08 вересня 2019 22:01
Статут.pdf
08 вересня 2019 22:01
ВитягЄДРПОУ.pdf
08 вересня 2019 22:01
загальні_відом.pdf
08 вересня 2019 22:01
Календ_графік.pdf
08 вересня 2019 22:01
ДЦ_розрахунки.pdf
08 вересня 2019 22:01
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 17:52
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:48
ТП_UA-2019-08-17-000050-a.pdf
06 вересня 2019 17:48
ТП_ ч.3 UA-2019-08-17-000050-a.pdf
06 вересня 2019 17:48
ТП_ ч.2 UA-2019-08-17-000050-a.pdf
06 вересня 2019 17:48
ТП_ ч.1 UA-2019-08-17-000050-a.pdf

Публічні документи

08 вересня 2019 14:32
механізми.jpg
08 вересня 2019 14:32
лист згода.jpg
08 вересня 2019 14:32
лист погодж.jpg
08 вересня 2019 14:32
ПДВ.jpg
08 вересня 2019 14:32
згода дог.jpg
08 вересня 2019 14:32
1 ПВ.jpg
08 вересня 2019 14:32
лист погодж.jpg
08 вересня 2019 14:32
зобов лист.rar
08 вересня 2019 14:32
захист довк.rar
08 вересня 2019 14:32
працівники.jpg
08 вересня 2019 14:32
інформ довідка ПП.rar
08 вересня 2019 14:32
субпідряд.jpg
08 вересня 2019 14:32
проект дог.rar
08 вересня 2019 14:32
витяг.rar
08 вересня 2019 14:32
ДЦ.jpg
08 вересня 2019 14:32
смета.zip
08 вересня 2019 14:32
Обладнання.jpg
08 вересня 2019 14:32
Баланс.rar
08 вересня 2019 14:32
Баланс.rar
08 вересня 2019 14:32
img228.jpg
08 вересня 2019 14:32
ст17.rar
08 вересня 2019 14:32
установчі.zip
08 вересня 2019 14:32
аналог дог.rar
08 вересня 2019 14:32
дод2 техспец.rar
08 вересня 2019 14:32
Дод4.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Монтажник

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ"

ТОВ "ЗАЛІЗНИЧНИК"

ПП " ПП "ЮРБУД" "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Монтажник
#21291875
Відхилено 1 254 490,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 12:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ"
#36504606
Переможець 1 375 669,20
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ"
#36504606
1 375 669,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:24
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 21:30
007.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
005.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
001.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
002.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
008.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
003.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
009.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
004.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22
006.jpg укладений
30 вересня 2019 21:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 375 669,20
UAH (в тому числі ПДВ 229 278,20 UAH)