Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт медичного устаткування (Джерело фінансування- місцевий бюджет)
Очікувана вартість
3 400,00 UAH
UA-2019-08-16-002429-a 217272fc0b0e4aa8b9d5a7e87915352b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Анатольевна

+380626744335 klu-cgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990462
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12
Контактна особа: Наталья Анатольевна
+380626744335
klu-cgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
поточний ремонт медичного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після виконання робіт, згідно акт увиконаних робіт та рахунка, у випадку відсутності коштів на рахунку протягом 14 діб з дня надходження коштів на рахунок Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

16 серпня 2019 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Поздняков Сергій Іванович
#2459000452
Переможець 3 400,00
UAH
16 серпня 2019 21:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 10:58
Договір № 1091 від 16.08.2019.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 21:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою оприлюднення інформації про предмет закупівлі оприлюднено договір, у зв'язку із тим,що технічно неможливо обрати інше вказується тип причини : "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 1091
Договір:
Номер додаткової угоди: 1091
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 400,00
UAH